Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'
Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'
'k heb er geen idee van of de modellenshoot wel doorgegaan is. Aan de kust was het al van 's morgens bewolkt en druilerig weer. Op het moment dat de shoot zou plaatsvinden waren de regenbuien wat hardnekkiger en gezien we er niet echt in geloofden zijn we maar lekker keuvelend binnengebleven.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
had eraan gedacht om zo ook van de partij te zijn, maar ik verkoos een weekend Durbuy. Trouwens prachtig weertje.. geen wolkje aan de lucht tot zondagavond het begon te regenen. Maw: ik heb niets gemist
2004 hebben we er ene gedaan in april, toen oa de Wellington renbaan kunnen bezoeken .. en vorig jaar de SD Damme, met oa bezoek aan het stadswallen-reservaat .. ik zal het in mijn agenda zetten om mss volgende jaar terug ene te organiseren in het voorjaar ... zo om de 2 jaar eens organisator zijn van een SD lijkt me leuk
Da schrijft zich in als lid ... plaatst 1 bericht en stuurt voor de rest haar KAT
Man man man ... Dit is inderdaad wel de grootste reclame stunt die bovendien nog eens 4 pagina's extra follow up gekregen heeft...
LOL
.-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com]***
Comment