Hallo allemaal !!!!
Op zondag 3 augustus trekken we met een groepje meisjes/modellen
naar het strand voor een beachshoot.
Afspreekplaats is om 14 uur aan het standbeeld net buiten het station waar pratende vrouwen staan op afgebeeld. => een foto van dit standbeeld vind je op de uitnodiging www.freewebs.com/carolsmodels dit is niet de officieele site
Je kan dus het best met de trein komen.
De foto's worden naar jou toegestuurd en deze kan je gebruiken voor het aanvullen van jou portfolio.
Voor deze dag hoef je niets te betalen en reiskosten worden niet vergoed,
wij doen dit enkel om nieuw tallent te ontdekken voor een bepaalde opdracht.
Na de shoot zal ik iedereen ook even appart tot bij mij roepen voor een individueel gesprek.
Om je in te schrijven moet je gewoon een mailtje sturen naar fotomodel_caroline@hotmail.com met als inhoud je volledige naam, geboortedatum en je gsm-numer zodat we je kunnen bereiken voor bv als je niet optijd aan de afspreekplaats bent en dergelijke ... Wanneer u zich heeft ingeschreven krijg je ook mijn gsm-nummer.
Misschien tot dan ?
Het beloofd een prachtige dag te worden !
Groetjes Caroline
Op zondag 3 augustus trekken we met een groepje meisjes/modellen
naar het strand voor een beachshoot.
Afspreekplaats is om 14 uur aan het standbeeld net buiten het station waar pratende vrouwen staan op afgebeeld. => een foto van dit standbeeld vind je op de uitnodiging www.freewebs.com/carolsmodels dit is niet de officieele site
Je kan dus het best met de trein komen.
De foto's worden naar jou toegestuurd en deze kan je gebruiken voor het aanvullen van jou portfolio.
Voor deze dag hoef je niets te betalen en reiskosten worden niet vergoed,
wij doen dit enkel om nieuw tallent te ontdekken voor een bepaalde opdracht.
Na de shoot zal ik iedereen ook even appart tot bij mij roepen voor een individueel gesprek.
Om je in te schrijven moet je gewoon een mailtje sturen naar fotomodel_caroline@hotmail.com met als inhoud je volledige naam, geboortedatum en je gsm-numer zodat we je kunnen bereiken voor bv als je niet optijd aan de afspreekplaats bent en dergelijke ... Wanneer u zich heeft ingeschreven krijg je ook mijn gsm-nummer.
Misschien tot dan ?
Het beloofd een prachtige dag te worden !
Groetjes Caroline
Comment