Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Modellendag Oostende

    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Die datum staat mooi vast in mijn agenda

    Meet 'n greet omstreeks 13u30 in het waterhuis, voor mensen die niet weten waar dit is ... PM me
    Gaat daar genoeg plaats zijn voor ons allemaal???
    ik heb die datum in ieder geval ook al in mn agende geplaatst

    Comment


    • #32
      Re: Modellendag Oostende - geen SD, wel Meet & Greet

      Dit is wat je noemt nu eens een omgekeerde uitnodiging. Een model die andere modellen uitnodigt op een fotografenforum. En wat krijgt ze als resultaat: een bijeenkomst van fotografen die aan de rand van het gebeuren gaan 'toekijken'. Tof, dit is ook een vorm van Shooting-day, bij mijn weten nog niet eerder vertoont op BD.

      /Mod: Even de titel aangepast
      Groeten,
      Ludo

      Comment


      • #33
        Re: Modellendag Oostende - geen SD, wel Meet & Greet

        Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Bekijk bericht
        Tof, dit is ook een vorm van Shooting-day, bij mijn weten nog niet eerder vertoont op BD.
        Dit gaat zooooo leuk worden

        Een model alias agentschap (?) die op een fotografenforum een oproep plaatst gericht aan modellen klinkt al zo fout en hopeloos. Wetende dat we momenteel een paar goed draaiende modellensites hebben in België waar deze oproep niet terug te vinden is, ik stel me de vraag of we die dag echt modellen zullen zien en wie de fotografen zullen zijn die de meisjes "opwachten op het strand". Binnenkort dus een uitgebreid fotoverslag in "Fotoverhalen"
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #34
          Re: Modellendag Oostende - geen SD, wel Meet & Greet

          Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
          Dit gaat zooooo leuk worden

          Een model alias agentschap (?) die op een fotografenforum een oproep plaatst gericht aan modellen klinkt al zo fout en hopeloos. Wetende dat we momenteel een paar goed draaiende modellensites hebben in België waar deze oproep niet terug te vinden is, ik stel me de vraag of we die dag echt modellen zullen zien en wie de fotografen zullen zijn die de meisjes "opwachten op het strand". Binnenkort dus een uitgebreid fotoverslag in "Fotoverhalen"
          Zoals het er nu uitziet is de kans groot dat we fotografen gaan moeten fotograferen ipv modellen,
          Maar 'k heb het in ieder geval al in m'n agenda gezet: 3/8 Waterhuis 13h30
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #35
            Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

            quote: "De foto's worden naar jou toegestuurd en deze kan je gebruiken voor het aanvullen van jou portfolio."
            Toch vriendelijk van da meiske hé
            http://www.jeanpaulmontuori.com

            Comment


            • #36
              Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

              Hmmmm.....denk dat ik nog een weekend aan zee ga plannen.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

              Comment


              • #37
                Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                Kunnen we daar zelf geen standje maken met ne groten BBQ, geirnaosn of geirnaot voor onze Noorderburen en natuurlijk ook voor ons ... en wat te drinken ? Ik wil best bakken, en als het snikheet is, zelfs in de zon ...
                In feite kunnen we 's morgens al beginnen (10 uur) en er een kleine SD van maken ... Om 13 dan op het plein en nadien verder SD-en ...
                Of, 't is een candid om ons er naar toe te lokken en dan lachen ...
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #38
                  Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                  dat gaat daar file zijn mannekes !!!!
                  maar wel een topdag voor de plaatselijke horeca

                  HAVE FUN
                  Scotty... beam me up !!!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                    Géén SD ... gewoon lekker sjillen op dat terras en genieten van de opkomst voor die casting.
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                      En vooral je camera niet laten thuis liggen
                      Groetjes DD
                      Fronstages

                      Comment


                      • #41
                        Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                        Lijkt wel een stel swingers die hun portfolio willen uitbreiden .

                        (srry kon het niet laten)

                        Ga toch ook proberen aanwezig te zijn.

                        Al was het maar om een deel Bd'ers live te zien .

                        Comment


                        • #42
                          Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                          Kunnen we nadien met z'n allen in de 'Red Pepper' gaan eten .
                          It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                            Oorspronkelijk geplaatst door Petertje Bekijk bericht
                            Kunnen we nadien met z'n allen in de 'Red Pepper' gaan eten .
                            Pakt maar Den Artiest dan, of El Mariachi

                            Alle gekheid op een stokje ... ik zal er zijn (zonder toestel - het is congé die dag) maar wie komt er nu ook?
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              Pakt maar Den Artiest dan, of El Mariachi

                              Alle gekheid op een stokje ... ik zal er zijn (zonder toestel - het is congé die dag) maar wie komt er nu ook?
                              Ik héél waarschijnlijk. ('t word wat wringen, maar een goeie kans)
                              Tenzij het natuurlijk pijpestelen gaat regenen, maar dan nog, eindelijk eens andere BD'ers live ontmoeten
                              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                              "Casu Consulto - Modo Fac"

                              Comment


                              • #45
                                Re: Modellendag Oostende - GEEN SD, wel 'MEET & GREET'

                                Ik heb dan een extra weekend aan zee gepland en zal er zijn.
                                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                                Comment

                                Working...
                                X