DIKKE MERSIE HANS!!!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bezoek Vliegbasis Kleine Brogel 18 Juni 2008
Collapse
X
-
-
Re: Bezoek Vliegbasis Kleine Brogel 18 Juni 2008
Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk berichtDIKKE MERSIE HANS!!!
Inderdaad Hans, bedankt, het was echt de moeiteGroetjes DD
Fronstages
-
Hans,
bedankt voor de mooie dag en zoals de PR-man al zei tegen mij "De juiste man op de juiste plaats en het komt wel in orde".Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
BD0460BE
Comment
-
Mooie perfecte organisatie, bedankt
Goede PR hebben jullie op de 'Generaal-majoor vlieger Graaf Ivan du Monceau de Bergendael' - basis
Ik heb enorm genoten van deze prachtige stalen vogels en het leuke gezelschap, spijtig dat het slechts een voormiddag was :Groeten,
Ludo
Comment
-
Ik heb een paar gevechtstoestellen zien overvliegen vandaag (geen F-16's), kwamen die van bij jullie?~TDN
fotoblog: www.tdn9.be
Comment
-
-
Schitterende dag! Bedankt Hans!
Comment
-
- 9 april 2008
-
Hans bedankt voor de wondermooie dag, een aangename en leerrijke ervaring ... daarom deze groepsfotovan de groep
enkele foto's kan je zien op mijn blog
verzonken, streaming, parkeren, ayuthaya, beperkte, optimaal, wisselen, Nikon D3, Nikon D700, Nikkor 14-24mm f2.8G ED AF-S, Nikon D200,Thailand,Bangkok,Phuket,Elinchrom RX300,SEKONIC L-758D
helaas weet ik hier nog niet hoe ik een afbeelding moet posten, kan iemand het mij vertellen?
Groetjes
Alex popcorn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alex popcorn Bekijk bericht... helaas weet ik hier nog niet hoe ik een afbeelding moet posten, kan iemand het mij vertellen? Groetjes Alex popcornVriendelijke groet,
Jos
Comment
Comment