Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -1 PLAATS VRIJ

    Doordat er iemand weggevallen is, is er terug 1 plaats vrij voor een snelle beslisser. PM me de gevraagde gegevens aub.

    Mvg,

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #62
      Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

      Zijn er nog vragen over het bezoek?
      Ik zal eens kijken of ik ook een alternatief programma kan voorzien voor als het moest regenen.
      We hebben een mooi air museum waar we naartoe kunnen of eventueel bijkomende werkplaatsen, ik zal wel zien wat we kunnen regelen. Misschien eventueel de flightsimulator, als er tenminste geen scholing bezig is.


      Nog 5 dagen

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #63
        Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

        En ben ik blij dat ik nog mee mag :-)
        Volgens de verwachtingen gaat het goed weer zijn, alternatieven zijn dan hopelijk niet nodig. Hoewel die simulator ook wel fijn moet zijn om eens uit te testen.
        Voor de power on en take off, welk decibelgehalte mogen we verwachten en zijn oordopjes aan te raden? Kwestie van mijn oren niet te veel te overbelasten om klaar te zijn voor de zomerfestivals.

        En ik zou het kunnen opzoeken, maar daarvoor ben ik nogal in tijdsgebrek, kan je voor de makkelijkheid de gps-coördinaten bezorgen? Kwestie dat ik van de eerste keer juist rij.
        En het menu ziet er goed uit!

        Mocht er trouwens nog iemand willen meerijden; ik heb nog een plaatsje vrij. Kom vanuit Mechelen en rij langs Leuven.
        Stilletjes bijvertellen: ik rij met een oude Oost-Europese wagen waarmee ik max 90 à 100 op de autostrade kan.. avontuur verzekerd!.
        Stijn Swinnen
        Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
        I am not a gear whore showing off my glass collection

        Comment


        • #64
          Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

          Oorspronkelijk geplaatst door anendel Bekijk bericht
          Voor de power on en take off, welk decibelgehalte mogen we verwachten en zijn oordopjes aan te raden? Kwestie van mijn oren niet te veel te overbelasten om klaar te zijn voor de zomerfestivals.
          Neem de geluidsinstallatie van TW en ga daar tegen de boxen staan terwijl deze lekker luid bezig zijn ..
          Zoiets mag je verwachten (maar net iets intenser )

          Oordopjes zijn dan ook een echte aanrader.
          .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
          ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

          Comment


          • #65
            Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

            Hallo,

            Ik weet niet of er een mogelijkheid bestaat, maar ik zou eens graag de cockpit van een F-16 van dichtbij bekijken.
            Moest dat mogelijk zijn, dat zou ik echt de max vinden.

            Sven

            Comment


            • #66
              Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

              @Anendel: Ik zal wel oordopjes voorzien. Diegene die er zelf hebben mogen deze natuurlijk meebrengen.

              @Sven: In de werkplaats onderhoud vliegtuigen ga je zeker een cockpit kunnen zien maar spijtig genoeg mogen hier geen foto's genomen worden.

              Hans
              Last edited by CH Photography; 31 juli 2008, 12:34.
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #67
                Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                Voor de mensen die van Oost en Westvlaanderen moeten komen. Hou rekening met de blokkade van Brussel die voorzien is op woensdag.

                Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #68
                  Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                  Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                  Voor de mensen die van Oost en Westvlaanderen moeten komen. Hou rekening met de blokkade van Brussel die voorzien is op woensdag.

                  Hans
                  Probeer inderdaad hiermee rekening te houden want volgens "mijn" laatste info zou alles serieus blok kunnen zitten, niet alleen vanuit oost en west vl maar ook vanuit de andere prov richting bxl
                  en juist hierdoor kan ik niet mee
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #69
                    Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                    Probeer inderdaad hiermee rekening te houden want volgens "mijn" laatste info zou alles serieus blok kunnen zitten, niet alleen vanuit oost en west vl maar ook vanuit de andere prov richting bxl
                    en juist hierdoor kan ik niet mee
                    Spijtig dat je niet mee kan

                    Zou het helpen als we in Kleinen Brogel een blokkade oprichten
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #70
                      Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Spijtig dat je niet mee kan

                      Zou het helpen als we in Kleinen Brogel een blokkade oprichten

                      10 Tactische Wing van Kleine Brogel zou misschien onder hun moto 'Strike hard, strike home' die blokkades wat kunnen "wegwerken " en dan kan ik toch meegenieten van het spectakel
                      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                      IMac/IPad/Mac Air 
                      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                      Comment


                      • #71
                        Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                        Is er rond die te verwachten blokkades eigenlijk ergens (online) info te vinden?

                        Of zijn dit gewoon speculaties van vermoedens, van horen zeggen....?

                        Want vanuit Deinze is het natuurlijk wel even rijden.

                        p.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                          Mja geen idee, die boeren zullen daar toch nog niet staan zeker om 6 a 7 uur s'morgens?
                          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                          Comment


                          • #73
                            Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                            Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                            Want vanuit Deinze is het natuurlijk wel even rijden.

                            p.
                            Deinze? Valt wel mee gezien je via de E17 over Antwerpen kan rijden.
                            Ik vertrek uit Ronse over Ninove.. Bxl is dan moeilijk te vermijden (al zal ik wel het nodige nakijken).
                            .-≈° BD1188BE °≈-: Canon 5D met een goedgevulde gLascontainer.
                            ***[ Also visit the BelgiumDigital Challenge @ http://challenge.belgiumdigital.com ]***

                            Comment


                            • #74
                              Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                              Oorspronkelijk geplaatst door peter Bekijk bericht
                              Is er rond die te verwachten blokkades eigenlijk ergens (online) info te vinden?

                              p.
                              Peter, als we dat eens wisten

                              maar vanuit Deinze zou ik niet over bxl rijden (E40 en R0 ) , via antwerpen heb je wel de tunnel en de ring maar de kans op blokkadeleed is veel minder.
                              En inderdaad vroeg vertrekken
                              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                              IMac/IPad/Mac Air 
                              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                              Comment


                              • #75
                                Re: Bezoek aan de Vliegbasis Kleine Brogel - 18 juni 2008 -VOLZET

                                Oorspronkelijk geplaatst door Decapix Bekijk bericht
                                Deinze? Valt wel mee gezien je via de E17 over Antwerpen kan rijden.
                                Ik vertrek uit Ronse over Ninove.. Bxl is dan moeilijk te vermijden (al zal ik wel het nodige nakijken).
                                Helaas is Antwerpen geen optie. Rond 15h - 16h ten laatste moet ik in Groot-Bijgaarden (brussel) zijn. Waar ik 's morgens mijn wagen achterlaat, en rijden we samen vanuit Brussel, zodat ik misschien nog wat slaap kan inhalen in de wagen.

                                p

                                Comment

                                Working...
                                X