Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008
Is de parking van den Aldi (Boterlaarbaan) geen optie ?
Ik ben er nog niet geweest tijdens zulk een evenement, maar ik denk dat parkeerplaats geen al te groot probleem zal zijn. Er zijn verscheidene parkings in en om het Rivierenhof...
Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008
Heb me net ingeschreven, ik hoop dat er nog plaats is. Voor eventuele caarpooling ben ik niet te bereiken op mijn normale adres, maar op petra.bonny@scarlet.be
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
Wat inleven he zeg!!!... Dat is ook al een deel van de SD... zoek het kamp :-)
In het kamp is ongeveer in het midden een open plek (soort van cirkel) en als je met je rug (evenwijdig) naar het kasteel staat is het de "3de straat" van rechts te beginnen..
Aangezien het niet lukt voor zondag zal ik er zaterdag zijn, groetjes Yquem
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
Oorspronkelijk geplaatst door Maksim GalkinBekijk bericht
Het weer viel best mee.
't was in ieder geval een mooie namiddag.
Nu de foto's uitkiezen en naar de organisatie sturen!
Twas leuk gisterenamiddag. Ik stond nogal dichtbij de kanonnen. Als die vuurden, voelde je de grond daveren....
De DVD met foto's wordt morgen of dinsdag opgestuurd.
Correctie het zullen 3 CD's worden, DVD's zijn op .......
Heb weer eens een mooie dag had, ook zonder zon , zal ook enkele foto's posten, bedankt voor de organisatie
Comment