Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

    Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
    Timothy

    Even kort : Ik zie 24 fotografen op de BD lijst staan, m.a.w. je zou in totaal wel eens snel zeer veel foto's kunnen krijgen.

    Misschien is de interpretatie : Niet alleen toppers, maar alle goede foto's zonder dubbels.

    PS. Ik vermoed ook formaat jpeg en kleurruimte sRGB.
    Nagel op de kop!
    Audaces Fortuna Iuvat
    In Amicitia Unum

    Comment


    • #62
      Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

      Geef me een weekje de tijd om de beste opnamen op punt te stellen en wat nabewerking te geven. Ik zet deze nabewerkte foto's dan in een aparte map op de cdrom, los van een 400-tal onbewerkte opnamen.

      Ben echt wel blij dat ik geweest ben. Zo heb ik eens iets helemaal anders om toe te voegen aan mijn portfolio.
      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
      www.sylviehuybrecht.be

      Comment


      • #63
        Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

        Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
        Geef me een weekje de tijd om de beste opnamen op punt te stellen en wat nabewerking te geven. Ik zet deze nabewerkte foto's dan in een aparte map op de cdrom, los van een 400-tal onbewerkte opnamen.

        Ben echt wel blij dat ik geweest ben. Zo heb ik eens iets helemaal anders om toe te voegen aan mijn portfolio.
        cool!
        Audaces Fortuna Iuvat
        In Amicitia Unum

        Comment


        • #64
          Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

          Hallo iedereen!

          Heb tot nu toe nog maar van 3 personen die geweest zijn foto's gekregen!

          Van Facehugger, SylvieHuybrecht & Woolfie heb ik al materiaal gekregen
          Waarvoor dank!

          Hopelijk volgt de rest gauw!

          Groetjes aan iedereen die heeft meegedaan aan deze 2 leuke dagen
          Audaces Fortuna Iuvat
          In Amicitia Unum

          Comment


          • #65
            Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

            De mijne zijn onderweg, ik denk zo een 300 die ik door de raw converter al verbeetert heb. Het moeilijkste was om naar de post te geraken. Laat iets weten als de foto's je bevallen en wat je in de toekomst liever zou hebben.

            Groetjes Yuem
            DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
            D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
            BD0941BE website: www.fotoplezier.be

            Comment


            • #66
              Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

              Onze CD werd in je brievenbus gedeponeerd.
              (Bachus1909 en Francis1950)

              Heb je ze gevonden ?
              Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
              Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

              BD0460BE

              Comment


              • #67
                Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
                Onze CD werd in je brievenbus gedeponeerd.
                (Bachus1909 en Francis1950)

                Heb je ze gevonden ?
                Inderdaad!

                Hartelijk dank voor de cd!
                Audaces Fortuna Iuvat
                In Amicitia Unum

                Comment


                • #68
                  Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                  die van mij zal er eind volgende week aankomen,hier nogal druk in de verbouwing en raak nauwelijks aan de pc op het ogenblik maar weest gerust ze komen jou richting timoty
                  BD0968BE
                  nikon
                  D2Xs

                  Comment


                  • #69
                    Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                    Aanvraagje is onderweg ........ ik kijk ernaar uit !
                    Greetz
                    NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nirvanasan Bekijk bericht
                      Aanvraagje is onderweg ........ ik kijk ernaar uit !
                      Greetz
                      yep... bijna een jaar na datum... goe bezig

                      (je kan beter in het topic van dit jaar iets zetten)
                      Grtz, Tigra-Boy
                      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                      Comment


                      • #71
                        Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                        Tja erg hé .......... niet opgemerkt .......best zielig en/of grappig .
                        Hangt er vanaf hoe je het bekijkt
                        Greetz
                        NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                          Zaterdag een zeer leuke dag gehad , en zeker voor herhaling vatbaar.

                          Cd (of DVD) volgt binne de kortste keren. (waarschijnlijk iets voor volgende week ) ;-)

                          groetjes

                          Comment

                          Working...
                          X