Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

    Heb mij enorm geamuseerd, hoewel de moeilijkheidsgraad van het fotografisch werk stijl de lucht in ging toen de zon doorbrak en alle witte tenten de belichtingsmeter tilt deden slaan

    Bedankt Timothy voor de organisatie van deze shooting day!
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

    Comment


    • #47
      Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
      Heb mij enorm geamuseerd, hoewel de moeilijkheidsgraad van het fotografisch werk stijl de lucht in ging toen de zon doorbrak en alle witte tenten de belichtingsmeter tilt deden slaan

      Bedankt Timothy voor de organisatie van deze shooting day!
      Volledig mee eens. Bedankt!

      Comment


      • #48
        Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

        hoi timoty,bedankt voor de mooie organisatie en dito plekje dat we kregen met ons wit lintje,het formidabel mooi weer van vandaag en de lekkere frisse pintjes,af en toe ging de lichtmeter ook de mist in op die tentjes maar de rest is ok hoor,zie de cd's die er aan komen
        misschien tot binnen 2 weken in Ronse waar de volledige cyclus van middeleeuwen 1ste 2de WW ,flower power,vietcong enz...zal te zien zijn
        groeten boeboe en vrouwtje
        BD0968BE
        nikon
        D2Xs

        Comment


        • #49
          Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

          Hallo allen die gekomen zijn en allen die door allerhande omstandigheden er niet geraakt zijn!

          Eerst en vooral bedankt in het vertrouwen in mijn persoon en de organisatie van het evenement!

          Zo iets organiseren voor jullie is echt geen moeite. Al ben ik dan niet echt een vzw-lid, toch heb ik al enorm veel geleerd hier op dit forum. Als ik dan zoiets als dit kan terugdoen heb ik mijn goede daad voor dit jaar er ook weer opzitten

          Ben er zeker van dat iedereen die geweest is zich kostelijk heeft geamuseerd!

          Volgend jaar is het voor dat kampement een jubileumjaar dus hou de post maar in de gaten volgend jaar rond dezen tijd :-)

          Hopelijk belanden de cd/dvd vrij rap in de bus, dan mag ik het hopelijk terug doen voor jullie volgend jaar.

          Groetjes en nu ga ik voor mijn welverdiende nachtrust een half regenwoud afsnurken!

          Timothy
          Audaces Fortuna Iuvat
          In Amicitia Unum

          Comment


          • #50
            Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

            Oorspronkelijk geplaatst door boeboe Bekijk bericht
            hoi timoty,bedankt voor de mooie organisatie en dito plekje dat we kregen met ons wit lintje,het formidabel mooi weer van vandaag en de lekkere frisse pintjes,af en toe ging de lichtmeter ook de mist in op die tentjes maar de rest is ok hoor,zie de cd's die er aan komen
            misschien tot binnen 2 weken in Ronse waar de volledige cyclus van middeleeuwen 1ste 2de WW ,flower power,vietcong enz...zal te zien zijn
            groeten boeboe en vrouwtje
            Het WASTA-kamp zal zeker aanwezig zijn op historia mundi
            Audaces Fortuna Iuvat
            In Amicitia Unum

            Comment


            • #51
              Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

              Is het eigenlijk de bedoeling van alles gewoon integraal op cd/dvd te zetten en op te sturen, of een selectie maken en deze eerst verwerken?
              Ik heb namelijk redelijk wat (soms ook mislukte) foto's gemaakt (een 800-tal) ...

              Comment


              • #52
                Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
                Volgend jaar is het voor dat kampement een jubileumjaar dus hou de post maar in de gaten volgend jaar rond dezen tijd :-)
                Ik meen te hebben opgevangen dat dit het laatste jaar was dat het evenement in het Rivierenhof plaatsvond?

                Comment


                • #53
                  Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                  Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
                  Is het eigenlijk de bedoeling van alles gewoon integraal op cd/dvd te zetten en op te sturen, of een selectie maken en deze eerst verwerken?
                  Ik heb namelijk redelijk wat (soms ook mislukte) foto's gemaakt (een 800-tal) ...
                  Als fotograaf haal je er steeds minimaal de mislukte en slechte uit. Als je verschillende gelijkaardige hebt, kies je ook al zeker de beste ervan.

                  Normaal hou je enkel je allerbeste over, maar het kan zijn dat de legende ook graag een selectie heeft met individuele re-enactors en dan is een ruimere selectie gewenst.

                  Timothy hebben zij graag veel foto's met de betrokkenen op? Kan leuk zijn voor de personen die meegedaan hebben, of hebben de meeste reeds een grote collectie foto's? De hoeveelheid foto's gaat dan wel fors omhoog...

                  Comment


                  • #54
                    Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                    Alvast bedankt voor het antwoord Alain!

                    Comment


                    • #55
                      Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                      Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
                      Ik meen te hebben opgevangen dat dit het laatste jaar was dat het evenement in het Rivierenhof plaatsvond?
                      Ze hebben elkaar jaar wel veel problemen met de groendienst en dergelijke.
                      Het kan goed zijn dat het jubileumjaar op een ander terrein word gedaan.
                      We zullen wel zien he, elk jaar steken deze geruchten de kop op!
                      Audaces Fortuna Iuvat
                      In Amicitia Unum

                      Comment


                      • #56
                        Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                        Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
                        Als fotograaf haal je er steeds minimaal de mislukte en slechte uit. Als je verschillende gelijkaardige hebt, kies je ook al zeker de beste ervan.

                        Normaal hou je enkel je allerbeste over, maar het kan zijn dat de legende ook graag een selectie heeft met individuele re-enactors en dan is een ruimere selectie gewenst.

                        Timothy hebben zij graag veel foto's met de betrokkenen op? Kan leuk zijn voor de personen die meegedaan hebben, of hebben de meeste reeds een grote collectie foto's? De hoeveelheid foto's gaat dan wel fors omhoog...
                        Inderdaad, liefst zo veel mogelijk verschillende mensen, kampementen, de hele mutseput
                        Audaces Fortuna Iuvat
                        In Amicitia Unum

                        Comment


                        • #57
                          Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
                          Ze hebben elkaar jaar wel veel problemen met de groendienst en dergelijke.
                          Het kan goed zijn dat het jubileumjaar op een ander terrein word gedaan.
                          We zullen wel zien he, elk jaar steken deze geruchten de kop op!
                          Naar wat ik hoorde gaan ze verhuizen vanwege de veiligheid. Het evenement blijft steeds groeien en het huidige terein is eigenlijk te klein. Om veilig te zijn zou er minstens 3 meter tussen elke tent moeten zijn. Dit was nu zeker niet het geval! Vorig jaar is er zelfs een tent afgebrand. Toen hebbek ze geluk gehad dat het windstil was, of het hele kampement zou afgebrand zijn ...

                          (Één van de veldslag-medewerkers vertelde mij dit, maar het blijven natuurlijk maar geruchten ...)

                          Comment


                          • #58
                            Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
                            Inderdaad, liefst zo veel mogelijk verschillende mensen, kampementen, de hele mutseput
                            Goed, dan zullen we ons vanavond thuis eens bezig houden en een goede selectie maken

                            Comment


                            • #59
                              Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                              Oorspronkelijk geplaatst door woolfie Bekijk bericht
                              Naar wat ik hoorde gaan ze verhuizen vanwege de veiligheid. Het evenement blijft steeds groeien en het huidige terein is eigenlijk te klein. Om veilig te zijn zou er minstens 3 meter tussen elke tent moeten zijn. Dit was nu zeker niet het geval! Vorig jaar is er zelfs een tent afgebrand. Toen hebbek ze geluk gehad dat het windstil was, of het hele kampement zou afgebrand zijn ...

                              (Één van de veldslag-medewerkers vertelde mij dit, maar het blijven natuurlijk maar geruchten ...)

                              Er is inderdaad vorig jaar een tent afgebrand geweest en inderdaad was het een geluk dat het windstil was. Het is nooit het geval op Sterckshof dat er 3 meter tussen elke tent staat. Als je ons kampement zag wist je genoeg he :-)
                              Er stonden ook opmerkelijk veel brandblussers op het terrein wat ook een gevolg is van vorig jaar.

                              Als je een beetje verantwoordelijk omgaat met je kaarsen dan heb je ook niet voor dat je opeens zonder tent zit. Jammer genoeg is het vorig jaar gebeurd en ik ken de mensen persoonlijk bij wie dat gebeurd is, vind het vooral erg omdat het een jong koppeltje was die hun eigen tent gemaakt hadden.

                              Er zijn zo een aantal regeltjes die je heel makkelijk kunt toepassen.
                              Zorg dat het een zo goed als gesloten kandelaar is, zet je lamp niet tegen de zijkant van de tent maar in het midden,...
                              Er word ook veronderstelt dat elke vereniging een brandblusser bij heeft ...
                              Wij bijvoorbeeld waren met 4 tenten en een luifel en wij hebben altijd 2 brandblussers mee
                              Audaces Fortuna Iuvat
                              In Amicitia Unum

                              Comment


                              • #60
                                Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

                                Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
                                Inderdaad, liefst zo veel mogelijk verschillende mensen, kampementen, de hele mutseput
                                Timothy

                                Even kort : Ik zie 24 fotografen op de BD lijst staan, m.a.w. je zou in totaal wel eens snel zeer veel foto's kunnen krijgen.

                                Misschien is de interpretatie : Niet alleen toppers, maar alle goede foto's zonder dubbels.

                                PS. Ik vermoed ook formaat jpeg en kleurruimte sRGB.

                                Comment

                                Working...
                                X