Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Middeleeuws kampement De Quaeye Werelt anno 1477 - 7&8 juni 2008

zet mij er ook maar op voor de zondag,ik kom samen met vrouwtje,dan kan ze zien dat haar kleren niet telkens ouderwets zijn......
    ik stuur je nog een mailtje ook

groet boeboe-alain

hopelijk werkt de link
    Last edited by boeboe; 24 mei 2008, 23:10. Reden: link geplaatst
    BD0968BE
    nikon
    D2Xs

Comment

Hallo!

De enige juiste lijst met deelnemers staat in het eerste bericht!

groetjes aan iedereen!

Timothy
      Audaces Fortuna Iuvat
      In Amicitia Unum

Comment

Doe mij (+ madam) maar voor zondag!

Bedankt!

R

Comment

Ook mijn aanvraag verstuurd. Al enkele keren naar Aarschot geweest en wil hier ook wel eens bij zijn.
          Als ik kom is het op zondag maar kan het wel nog niet helemaal zeker zeggen.

Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Hoi
            Is er op zondag nog een plaatsje vrij?
            En is het in Aarschot te doen? Weet iemand waar ergens in Aarschot.
            En aanmelden bij wie en waar en om hoe laat?
            Vriendelijke groetjes
            Hilke
            What you see, is what I shoot :-)
            Canon 30D; Tamron 17-50 F2.8; Tamron 28-75mm F 2,8; CF 16G; Canon Speedlite 430EX

Comment

Hilke lees eens de eerste post en ga naar de website van "De Legende" daar vind je alle nuttige informatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hilke Bekijk bericht
                Hoi
                Is er op zondag nog een plaatsje vrij?
                En is het in Aarschot te doen? Weet iemand waar ergens in Aarschot.
                En aanmelden bij wie en waar en om hoe laat?
                Vriendelijke groetjes
                Hilke
                Het kampement van Aarschot is dit jaar op het weekend van de 15de augustus. Helaas kan ik niet zeggen wie daar iets regelt voor de fotografen. Ik heb het wel de eerste keer (2005) gedaan maar daarna voor dit kampement niet meer.

Het kampement van Aarschot word gehouden in het Elzenhof en dat ligt op de Nieuwlandlaan als ik me niet vergis.

Hopelijk heb ik je daar toch een beetje mee geholpen.

Moet ik je nu inschrijven voor zondag voor dit kampement?

mvg,

Timothy
                Audaces Fortuna Iuvat
                In Amicitia Unum

Comment

Hey Timothy,
                  bedankt voor je antwoord maar waar gaat dit evenement dan door?
                  Als het oost of west vlaanderen is moet je me niet opzetten want ik had zondag nog andere plannen dus dan geraak ik er echt niet.
                  Is er vanaf 10u al iets te zien of wanneer begint het daar op zondag,
                  groetjes
                  What you see, is what I shoot :-)
                  Canon 30D; Tamron 17-50 F2.8; Tamron 28-75mm F 2,8; CF 16G; Canon Speedlite 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hilke Bekijk bericht
                    Hey Timothy,
                    bedankt voor je antwoord maar waar gaat dit evenement dan door?
                    Als het oost of west vlaanderen is moet je me niet opzetten want ik had zondag nog andere plannen dus dan geraak ik er echt niet.
                    Is er vanaf 10u al iets te zien of wanneer begint het daar op zondag,
                    groetjes

Dit event gaat door in Deurne(Antwerpen). Als je meer wilt weten over de plaats kijk dan in het eerste bericht van deze topic, daar is een link naar de site van de organiserende groep. Het kampleven is te bezichtigen vanaf 10 uur

Groetjes,

Timothy
                    Audaces Fortuna Iuvat
                    In Amicitia Unum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lacroix Timothy Bekijk bericht
                      Dit event gaat door in Deurne(Antwerpen). Als je meer wilt weten over de plaats kijk dan in het eerste bericht van deze topic, daar is een link naar de site van de organiserende groep. Het kampleven is te bezichtigen vanaf 10 uur

Groetjes,

Timothy
                      Is vlot bereikbaar, maar tegen de veldslag worden parkeerplaatsen echt wel schaars Er is ook een redelijk afstand tussen kamp en veldslag. Best vooraf kaartje van de website van de legende bekijken en even Google maps gebruiken.

Comment

Ik zie dat ook zeker wel eens zitten om te doen.
                        Mij mag je erop zetten voor zaterdag, en m'n vrouwke komt mee om te kijken

Zal vanavond nog mailtje zenden om mij aan te melden, zit nu op't werk.

Is ondertussen gemaild via telenet webmail.
                        Last edited by Red Baron; 29 mei 2008, 08:03. Reden: gemaild via webmail
                        Flickr Photopage

Comment

Heb mij net ingeschreven voor de zondag zie. Joepie!
                          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                          www.sylviehuybrecht.be

Comment

Hallo iedereen,

Allemaal al bedankt voor de reacties en de inschrijvingen!

Vind het eigenlijk gek dat ik voor beide dagen nog niet volzet ben..

Inschrijven kan nog tot nu donderdag!!!

Wees er nog snel bij!

mvg,

Timothy
                            Audaces Fortuna Iuvat
                            In Amicitia Unum

Comment

Ik ben geen lid van de vzw ...
                              Ik ben een beginnend (hobby)fotograaf en aangezien ik mijn camera amper 2 weken heb verwacht ik niet dat er spectaculaire foto's gaan uitkomen
                              (Ik heb voorlopig enkel de 18-55 kitlens op mijn 450D. De 55-250 is besteld, maar nog niet aangekregen ...)

Als dit allemaal geen probleem is dan wil ik mij best aanmelden

Comment

Een beginnend fotograaf moet ook ergens zijne mosterd halen en de kans krijgen foto's te maken en uit fouten te leren!

Bij deze ben je ingeschreven.

Als je mij nu nog mailt met je echte naam + dag dat je komt dan komt het helemaal in orde!

groetjes,

Timothy
                                Audaces Fortuna Iuvat
                                In Amicitia Unum

Comment

Working...
                                X