Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Bij deze moet ik mijn deelname onder voorbehoud zetten: mijn rug speelt wat op en om met pijn te gaan wandelen is niet zo prettig.
    Maar voor hetzelfde geld is alles morgen weer pico bello en zie je mij toch verschijnen.
    oke geen probleem
    verzorg u maar en hopelijk tot morgen
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

    Comment


    • #77
      Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

      Ik had mij ook nog onder voorbehoud aangemeld maar zal er morgen niet bij zijn.

      Veel fotoplezier gewenst aan de deelnemers, en tot een volgende keer.
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #78
        Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

        Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
        Ik had mij ook nog onder voorbehoud aangemeld maar zal er morgen niet bij zijn.

        Veel fotoplezier gewenst aan de deelnemers, en tot een volgende keer.
        geen probleem filmar
        tot de volgende keer
        mvg
        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
        *BD1034BE

        Comment


        • #79
          Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

          Wat doen we als het morgen pijpenstelen giet?

          Bestaat er dan een noodplan ?

          We kunnen dan altijd het Afrikamuseum bezoeken in afwachting dat het wat beter wordt.


          grtz


          Jotto
          Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

          Comment


          • #80
            Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

            Het museum is ook de moeite waard dus.... ik ga er mijn dag niet door laten verknallen

            hier het weerbericht van accuweather, meestal zitten zij er beter op dan het KMI

            http://www.accuweather.com/world-for...etric=1&fday=2
            Last edited by zinno01; 29 februari 2008, 21:01.
            Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

            Comment


            • #81
              Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

              Oorspronkelijk geplaatst door zinno01 Bekijk bericht
              Het museum is ook de moeite waard dus.... ik ga er mijn dag niet door laten verknallen

              hier het weerbericht van accuweather, meestal zitten zij er beter op dan het KMI

              http://www.accuweather.com/world-forecast-details.asp?partner=wnd&traveler=0&locCode=EUR|BE| BE002|TERVUREN&metric=1&fday=2
              deze site is ook een goede juist de postcode intypen
              Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.

              en het ziet er nog niet zo slecht uit voor morgen
              mvg tot morgen
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #82
                Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                Ik hoor net op het radionieuws (vrt) dat er verkeersoverlast is wegens omgevallen bomen.

                Op de site van de redactie staat het volgende bericht:
                Oorspronkelijk geplaatst door VRT Nieuws
                Op meerdere plaatsen zijn er ontwortelde bomen op de weg terechtgekomen. Zo is er verkeershinder op de E313 in Beringen, richting Antwerpen, op de E34 en op de E40.

                In Brussel is het Terkamerenbos gesloten wegens de storm. Ook andere parken zijn dicht. Bij parken die niet kunnen worden afgesloten, zijn waarschuwingsborden aangebracht.

                De storm heeft ook heel wat schade aangericht aan gebouwen. In Pulderbos, een deelgemeente van Zandhoven in de provincie Antwerpen, is een boom op een huis gevallen. In Brecht is ook een boom door een dak gevallen, en is een stelling op de weg gevallen.

                In Leuven werd onder meer de toegangsweg naar het universitaire ziekenhuis van Pellenberg versperd door omgevallen bomen. Ook in de provincie Limburg zijn heel wat bomen ontworteld. Daar is ook een grote tent aan het Carrefour-warenhuis in Hasselt weggewaaid.
                Hier is het nog serieus aan het waaien.

                Vind ik persoonlijk iets te link, ik geef dus verstek en blijf vandaag binnen

                Zij die toch gaan, wees voorzichtig en have fun.

                Comment


                • #83
                  Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                  Ook hier waait het nog stevig. Deze morgen om 5 uur opgeschrikt uit mijn slaap door het oorverdovende lawaai van buiten (moet je weten dat er hier speciaal geluidswerend glas in de slaapkamerramen zit).
                  Ik ga het er toch op wagen en naar daar gaan. Als het park van Tervuren gesloten is of er staan waarschuwingsborden, dan wordt het het Afrikamuseum. Da's ook heeeeel lang geleden ...
                  Tot straks! (Tenzij dat het hier binnen de 45 min nog afgeblazen wordt natuurlijk)
                  Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

                  Comment


                  • #84
                    Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                    Het was weeral heel plezant, veel nieuwe mensen leren kennen.
                    Het weer was niet ideaal maar je kan niet alles hebben.

                    @Wanka Tanka : Prima organisatie
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #85
                      Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                      Het was weeral heel plezant, veel nieuwe mensen leren kennen.
                      Het weer was niet ideaal maar je kan niet alles hebben.

                      @Wanka Tanka : Prima organisatie
                      Zo is't

                      Bedankt Johnny
                      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                      Comment


                      • #86
                        Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                        Ik kom juist thuis en denk, ga snel een bedankje sturen
                        Zijn er mij toch geen twee Nikonners voor zeker.
                        Dus bij deze bedankt voor de puike organisatie en gezellige sfeer.
                        Zeker voor herhaling vatbaar.

                        Groetjes

                        Ronald
                        Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                        https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                        Comment


                        • #87
                          Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                          Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                          Het was weeral heel plezant, veel nieuwe mensen leren kennen.
                          Het weer was niet ideaal maar je kan niet alles hebben.

                          @Wanka Tanka : Prima organisatie
                          bedankt mannen we zijn niet nat geworden
                          goe gelachen
                          goe gegeten (en iets gedronken )
                          en ook dank aan de mensen in de taverne voor de plaatsen vrij te houden voor ons een dikke
                          was gewoon prachtig bedankt en tot de volgende zitting
                          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                          *BD1034BE

                          Comment


                          • #88
                            Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                            Ik sluit er mij ook bij aan, veel gewandeld, goed gegeten, goed gedronken en veel gelachen, meer moet dat niet zijn

                            @Wanka Tanka: bedankt voor de puike organisatie
                            Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

                            Comment


                            • #89
                              Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                              Zijn er mij toch geen twee Nikonners voor zeker
                              Ja maar uit de Canon-hoek nog nikske dus ....

                              Wanka Tanka: Bedankt ... 't was een prachtig intiatief + smetteloze organisatie

                              We houden in 't verre westen je volgende SD's al in de gaten
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                              Comment


                              • #90
                                Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)

                                Wanka tanka : 't was prachtig!

                                't was mijn eerste SD , maar 't viel geweldig goed mee. Echt leuk met zo een groep op uitstap!

                                Voor herhaling vatbaar.

                                ps : Ik ga nu naar mijn fotokes kijken en als ze meevallen post ik er nog wel enkele.


                                Grtz


                                Jotto
                                Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                                Comment

                                Working...
                                X