Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)
Re: zaterdag 1 maart SD dag park van Tervuren - Brussel (B)
Als je op een zaterdag naar Tervuren gaat denk ik wel dat je best van de wandelpaden rond de vijvers afwijkt en het bos ingaat want zaterdags is het daar echt een overrompeling - zeker als het weer meezit.... Ik wil zeker de pret niet bederven maar hou hier wel rekening mee.
Als je op een zaterdag naar Tervuren gaat denk ik wel dat je best van de wandelpaden rond de vijvers afwijkt en het bos ingaat want zaterdags is het daar echt een overrompeling - zeker als het weer meezit.... Ik wil zeker de pret niet bederven maar hou hier wel rekening mee.
bedankt was ook mijn idee voormiddag tot een uur of elf valt het wel goe mee met het volk
later heb ik een tripje door het bos voorzien (als het weer mee wil spelen )
mvg
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Als ik mag, ga ik in elk geval al meespelen. Op het weer heb ik spijtiggenoeg geen vat.
Nog een groentje erbij dus ... Ik hoop dat ik iets kan leren van een aantal ervaren rotten.
Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...
Als ik mag, ga ik in elk geval al meespelen. Op het weer heb ik spijtiggenoeg geen vat.
Nog een groentje erbij dus ... Ik hoop dat ik iets kan leren van een aantal ervaren rotten.
ale omdat je het zo mooi vraagt mag je meegaan
bedankt voor je intresse met deze heb ik je op het lijstjegezet
mvg
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Zaterdag komt voor mij prima uit.
Kan je mij er nog aan toevoegen?
Groeten, Jacques.
Vertrek van Kessel-Lo bij Leuven en heb eventueel nog drie plaatsen in de wagen.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment