Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Re: 3/1/2008 Wie gaat mee? Winteravonden in Bokrijk
Buiten het af en toe wat mindere (natte) weer heb ik een heel gezellige avond gehad
Lut, bedankt voor het organiseren, de rest bedankt voor de gezellige company
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards
Voila, deze hebben we weeral gehad... Jammer van 't slechte weer, dat aan mens en camera toch wel enige beperkingen oplegde... 't Was mijn eerste keer met BD'ers op pad, maar 't wordt niet de laatste. Bedankt voor de gezellige avond aan de aanwezige BD'ers. Enkele impressies.
Last edited by FestinaLente; 4 januari 2008, 18:58.
Gisteren ook voor de eerste keer mee op stap met BD en het was een zeer aangename ervaring. Zeer toffe bende, en ik kom zeker terug om foto's te nemen. Lut leuk initiatief, voor herhaling vatbaar, de volgende ben ik er zeker ook bij.
Beste Lut,
Bedankt voor de fijne avond alhoewel koud en nat en een batterij die ik vergeten op te laden had waardoor ik vroeger dan voorzien het voor bekeken hield heb ik toch nog een paar foto's kunnen schieten.
Comment