Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

    Oorspronkelijk geplaatst door leentje Bekijk bericht
    Jammer dat ik niet lang kon blijven, maar ik wil via deze weg iedereen bedanken die aan het boek heeft meegewerkt. Het is een pracht exemplaar geworden. Ook wil ik Jos en Lut bedanken voor deze mini meet-and-greet. Is zeker voor herhaling vatbaar.
    Idem voor mij, wegens andere verplichtingen kon ik maar heel even binnenspringen ,juist lang genoeg om het prachtige Book Of Fame in ontvangst te nemen, en niet te vergeten het mooie kalendertje van Vicky (dankuwel Vicky )

    Peter

    Comment


    • #32
      Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

      Allee, ik sta er weeral geweldig op.
      BoF is hier ook al door meerdere handen gegaan, en de reacties zijn allemaal .
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

      Comment


      • #33
        Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

        Dag allemaal,

        Ik vond het ook gezellig de mensen van BD nog eens te ontmoeten: Lut, Vicky (in een flits met de mooie kalender ), Jos, Hans, Francis, Jo, Dany en nog anderen van wie ik de naam niet meer weet

        Het boek is zoals vele anderen al gezegd hebben geweldig! Het BOF team heeft fantastisch werk afgeleverd

        MVG,

        Comment


        • #34
          Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Veel Antwerpenaars in het verre Limburg . . . hier zijn alvast enkele sfeerfoto's.
          Het was even rijden, maar wel de moeite waard! Mooie sfeerfoto's Francis

          MVG,

          Comment


          • #35
            Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

            zoals al dikwijls gezegd hier ... het boek is praaaccchhhhtig En het was weer gezellig om bijeen te komen met oude bekenden maar ook kennis te maken met BD-ers die ik alleen van naam kende
            Groetjes Vicky

            Comment


            • #36
              Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

              Heel mooi boek
              spijtig dat ik wat aan de late kant was, maar ik heb toch nog iets van de gezellige sfeer kunnen proeven.
              Dank aan het BOF-team die dit alles hebben mogelijk gemaakt, en het boek is een echte aanrader, als de goede
              Sint het was vergeten, dan kunnen jullie nog altijd beroep doen op de Kerstman

              groetjes
              Rémon
              Last edited by sensor; 9 december 2007, 10:08. Reden: comma
              Groeten Sensor

              Comment


              • #37
                Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                zoals al dikwijls gezegd hier ... het boek is praaaccchhhhtig En het was weer gezellig om bijeen te komen met oude bekenden maar ook kennis te maken met BD-ers die ik alleen van naam kende


                En voor onze Vicky, ne dikke merci voor haar mooie jaarkalender.
                Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                BD0460BE

                Comment


                • #38
                  Re: Afhalen "Book of fame", gecombineerd met 'mini meet en greet'(*) in Limburg (B)

                  Ook ik ben het gisteren in Diepenbeek gaan halen tijdens een gezellige middag in een kroeg op de markt.
                  In elk geval bedank ook ik graag het hele Bof-team, Jos en Lut voor het organiseren van deze bijeenkomst en alle aanwezigen die ik daar tegenkwam voor de gezellige middag.
                  En om de woorden van Willy (hombre) te gebruiken, "ik ben er trots op dat ik er ook in sta" en het is een echt "collecters-item" geworden.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment

                  Working...
                  X