Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd Schulens meer -9 december 2007 verandering van programma !!!!!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sd Schulens meer -9 december 2007 verandering van programma !!!!!!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Dat jullie veel plezir hebben gehad daar twijfel ik niet aan...Laat de mooie plaatjes maar komen.

Ik daarentegen heb me serieus mispakt aan het weer...
    plezier hebben we zeker gehad en het weer was ook
    was voor mij de eerste keer en het was prachtig
    mvg wanka tanka
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

Comment

'k Was nog vergeten Eric te bedanken voor de inzet en het organiseren,'t was weer een toffe SD, wij hebben ons goed geamuseerd en zien al uit naar de voorjaars-SD aan 't Schulens meer, tot ziens dus !
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

Comment

Aan Eric en alle deelnemers,

Mijn dank gaat vooral naar Eric voor de toffe organisatie en voor de eieren die je naar de Clarrissen droeg voor goed weer...
        Ook mijn dank aan de deelnemers voor de toffe en losse sfeer...

Vandaag weer nieuwe personen leren kennen, face to face;
        ook weer de 'bekenden' beter leren kennen

Ik kon helaas niet langer blijven tot einde rit omdat ik thuis nog een en ander moest opknappen... en het is toch beter de vrouw des huises 'te vriend' te houden...
        anders mag ik volgende keer niet meer mee...

Eric, begin alvast maar aan je organisatie van BD-Schulensmeer II...!
        Je kunt het goed, je doet het goed en je zorgt voor mooie wolken partijen

De afwezigen hadden weer ongelijk

Mogelijk komen mijn foto's vanavond nog; waarschijnlijk onder 'Natuur en landschappen'

mvg,

Roland

Comment

Zeker geluk gehad !
          Met het weer en met de toffe bende

Comment

Ook van mij een dikke proficiat en welgemeende dankuwel aan Eric voor de organisatie van deze schitterende SD!!
            Ondanks de sombere weervoorspellingen is het een mooie dag geworden.
            Ik kijk nu al uit naar een vervolg hierop ergens in het voorjaar

Het was perfect wandelweer en ik hoop dat er een paar deftige foto´s bijzitten.

Dank u JLM voor de nuttige tips ivm het Schulensmeer, Lut voor het bezorgen van mijn BOF en uiteraard iedereen voor de toffe sfeer en gezellige babbel nadien in cafetaria 't Vloot.

O ja, nadien nog met een paar mensen een snack gaan eten in het Wendelenhof .... de pannenkoeken daar zijn echt een aanrader!!!
            Recept Normandique: 2 reuzepannenkoeken, een bolleke ijsroom, warme stukjes appel en dat alles heerlijk geflambeerd .... mmmmmmm

groeten
            BD0723BE

Comment

bedankt iedereen zo zie je maar even naar boven bellen en het komt in orde met weer er gingen sommige zelfs in andere kerken bidden
              Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eric schroeyen Bekijk bericht
                bedankt iedereen zo zie je maar even naar boven bellen en het komt in orde met weer er gingen sommige zelfs in andere kerken bidden
                heilaba leugenaar, je zei dat je naar je vrouw belde.

Comment

Zeg Eric,
                  Ik wil me bij deze al opgeven voor de volgende SD
                  Het was voor mij de eerste keer (de SD hé)maar zeker niet de laatste.
                  Ik heb er enorm van genoten en veel bij geleerd.
                  Ik zou U langs deze weg willen bedanken voor de mooie dag en de knappe lokatie.
                  Tevens bedankt aan alle BDers die er waren,toffe bende
                  Roland,ook jij wreed bedankt voor de steun en vriendschap.
                  Ik kijk al uit naar de volgende SD.
                  groeten

The digital hunter
                  Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

Comment

Ook ik wil de bende van het Schulensmeer bedanken voor de fijne SD, zeker Eric voor de organisatie en Jean-Louis die mee de route hielp uitstippelen en voor de tips die hij voor ons had! Als er nu ook nog mooie plaatjes op mijn sd-kaartje staan is de dag helemaal geslaagd! (ik moet dus nog kijken,spannend...)

Ook bedankt voor de steun die ik kreeg i.v.m de knie-problemen!
                    Groetjes,Anita
                    Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                    tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

Comment

Langs deze weg ook mijn welgemeende dank aan de hele bende en vooral aan Eric voor de organisatie. De weervoorspellingen zagen er niet schitterend uit en dan moet je als organisator een beslissing nemen...volgens mijn niet makkelijk. Alleszins, we hebben prachtig weer gehad en denk dat de foto's hier getoond er niet om liegen. Volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn.

Thx,
                      JanMetDePet...maar meestal toch zonder pet
                      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Working...
                      X