Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

roofvogels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: roofvogels

    reactie genoeg lijkt me voor een SD Roofvogels te plannen he

    grappig maar ik kijk er nu al naar uit
    With Canon, I can (or at least try)
    Photastic.be ~ Passion for the picture
    Nieuwe site

    Comment


    • #32
      Re: roofvogels

      Een paar jaar terug is hier in de pastorietuin in Zonnegem ( Oost-Vlaanderen)al eens een show doorgegaan. Ga eens vragen of het eventueel nog eens zou mogen.
      Het is een locatie waar ook de "tuindagen" plaats vinden.
      Deze link laat "de vogelman" zien...zijn naam ken ik niet meer, maar kon het verduiveld héél goed uitleggen!http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=91547
      Misschien herkend Steve hem wel?
      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
      BD0290BE

      Comment


      • #33
        Re: roofvogels

        dat zou goed zijn Aquarius, als je wil geef ik je de gegevens van Steven (want ge moet wel een beetje achter z'n *** zitten)
        groetjes linda16093

        Comment


        • #34
          Re: roofvogels

          Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
          dat zou goed zijn Aquarius, als je wil geef ik je de gegevens van Steven (want ge moet wel een beetje achter z'n *** zitten)
          groetjes linda16093
          Veren ????

          Comment


          • #35
            Re: roofvogels

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Veren ????
            houd het eens wat deftig he Rudy
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #36
              Re: roofvogels

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Veren ????
              je hebt 2 lettertjes te veel

              Comment


              • #37
                Re: roofvogels

                jaja linda heeft gelijk, soms heb ikda wel nodig

                nu heb ik meer tijd dus zal er eens werk van maken

                Comment


                • #38
                  Re: roofvogels

                  Aan belangstelling blijkt het niet te ontbreken!
                  Voor een mogelijke locatie heb ik ook al een positief antwoord.
                  Dus is het aan Steven om eventueel een paar data voorop te stellen.
                  (pm is doorgestuurd).
                  Omdat ik geen ervaring heb met het organiseren van een SD had ik wel nog graag van iemand hulp gekregen die er "wél al kaas van gegeten heeft".

                  Heb ook nog een tweede locatie (die in feite héél prachtig is) op het oog maar daar moet ik dan nog het fiat van het schepencollege voor krijgen dus dat wordt nog even afwachten.
                  Wordt vervolgt...
                  D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                  BD0290BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: roofvogels

                    Aquarius,
                    Als ik je kan helpen of tips geven graag, stuur je nog een mail met m'n telefoonnr dat werkt makkelijker
                    groetjes linda16093

                    Comment


                    • #40
                      Re: roofvogels

                      Oorspronkelijk geplaatst door steve007 Bekijk bericht
                      jaja linda heeft gelijk, soms heb ikda wel nodig

                      nu heb ik meer tijd dus zal er eens werk van maken
                      Ben echt eens benieuwd
                      Heb nu ook wat tijd en dus Linda kan ik wél achter zijn *** zitten
                      Misschien moet het eind september nog wel lukken???
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: roofvogels

                        Hallo allemaal,

                        Ook al ben ik nieuw, ook ik heb interesse in een dergelijke dag. (als ik mag komen )
                        Canon EOS 350D | Canon EOS 1000D | 18 - 55 mm kitlens | Tamron 70 - 300 mm | Tamron AF 10-24mm f/3.5-4.5 Di-II | Canon Speedlite 430 EX II Flitser | Velbon Sherpa 450 R/F Statief | Lowepro Micro Trekker 200 | Canon DSLR Bag 100BG

                        Comment


                        • #42
                          Re: roofvogels

                          idem
                          ben (ook) een groentje en al zéker als het om vogels (en in het algemeen "dieren") gaat. Maar wil wel eens zo'n SD meemaken.
                          Moet je daarvoor lid zijn van BD of staat die open voor iedereen van die min of meer actief is op het forum?
                          Ik houd best gewoon dit topic in de gaten, neem ik aan...
                          Groeten
                          JdSLAK (hopen maar dat die roofvogels mij niet opeten dan)

                          Comment


                          • #43
                            Re: roofvogels

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jeanine De Slak Bekijk bericht
                            Moet je daarvoor lid zijn van BD of staat die open voor iedereen van die min of meer actief is op het forum?
                            als ik me niet vergis kan iedereen naar een SD komen die hier op het forum geregistreerd is... Als niet-BD-lid moet je dan enkel 2 € verzekering betalen dacht ik...

                            de mods of zo zullen dit wel kunnen bevestigen of verduidelijken...
                            With Canon, I can (or at least try)
                            Photastic.be ~ Passion for the picture
                            Nieuwe site

                            Comment


                            • #44
                              Re: roofvogels

                              Oorspronkelijk geplaatst door steve007 Bekijk bericht
                              hallo

                              ik had graag geweten of er nog interresse is in een fotoshoot met roofvogels

                              vorig jaar was het zeker een succes

                              ik weet nog niet waar het door zou gaan, want op de plaats van vorig jaar zal het niet meer gaan (bij linda)

                              laat mij effe weten of er nog voldoende interresse in is, dan kunnen wij proberen iets te regelen, eind sept of begin okt. dat er iemand een mooie locatie weet, mag mij ook altijd iets laten weten .

                              groeten steve
                              Steve, ik had je na de eerste fotoshoot al uitgenodigt bij mij in Anzegem, dat kan nog altijd.
                              Daar hebben wij alles bij de hand, een open paardenpiste, weide, een cafetaria...

                              groeten Michel

                              Comment


                              • #45
                                Re: roofvogels

                                Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                                als ik me niet vergis kan iedereen naar een SD komen die hier op het forum geregistreerd is... Als niet-BD-lid moet je dan enkel 2 € verzekering betalen dacht ik...

                                de mods of zo zullen dit wel kunnen bevestigen of verduidelijken...
                                Tot nu toe zijn de roofvogelshoots zonder erkenning van BD doorgegaan, ik vermoed dat dit nu ook zo zal zijn, dan dient er niet voor de verzekering betaald te worden door de niet betalende leden.
                                Iedereen is voor zichzelf verantwoordelijk en veel risico is er niet aan verbonden, we liggen meestal plat op de grond en moeten minstens 1,5 m van de vogels vandaan blijven
                                groetjes linda16093

                                Comment

                                Working...
                                X