Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sluiting Waterschei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Sluiting Waterschei

    Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
    Ach, dan neem je toch gewoon de "achteringang".
    Ben ex mijnwerker en in Waterschei aktief in het mijndepot, ik heb hier op deze blog eens alles overlopen, het zijn van die personen die in waterschei alles naar de knoppen hebben gedaan en achteringang in Waterschei vergeet het maar.
    Deze zo gezegde fotograven komen het mijndepot iets drinken wat dan nog niet betaald is, moeten naar het WC maar zijn het eerste 1/2 h zeker nog niet terug dan maar gaan zien of de persoon in kwestie niet verkeerd is gegaan, betrap op eerste of 2de verdiep tegen gekomen hebben lekker in het helle gebouw foto's gemaakt waar andere voor betalen.
    Vind u dit normaal, we hebben geen steun van de Gemeente het geen waar we het mee moeten doen neemt deze persoon ons ook nog af.
    Nu is voor alleman de wet het zelfde geen fotos meer in het hoofd gebouw en geen toestellen meer mee naar het WC, want wie betrapt word op fotos maaken zal de fotos ter plaatse moeten verwijderen in bijzijn van politie en erkend fotograaf van de krant met als gevolg een pv.

    Comment


    • #32
      Re: Sluiting Waterschei

      U heb groot gelijk ,ongevraagd betreden staat gelijk met een pv
      Dit hebben juli te danken aan de klojos die sanitaire stop deden en dan lustig foto's gingen maken, nu zijn alle lokatie voor foto's af gesloten.
      Behalve het cafetaria daar mag men nog foto's maken, de rest is verboden.

      Comment


      • #33
        Re: Sluiting Waterschei

        dit draadje is al 5 jaar oud hoor...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: Sluiting Waterschei

          Ik hoop dat het over waterschei gaat, want naar de gemeente gaan heeft geen nut deze heeft de sanktie zelf opgelegd.
          U spreekt van een voorval als u moest betalen voor de personen, die niet betaald hebben en die gepakt zijn en het ongeval bent u enkele duizend euros kwijt vind udit normaal dat wij er voor op draaien. Een ongeval van een niet betalende (verzekering) verzorging hospitaal moeten betalen door zij advocaat en andere fotograven die er hun laars aan lapte om toesteming te vragen aan de gemeente.

          Comment


          • #35
            Re: Sluiting Waterschei

            rustig......rustig.....
            tis veel te warm hoor.
            het is/zijn fotogra(f)en en geen fotogra(v)en.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #36
              Re: Sluiting Waterschei

              Als iemand een fout schrijft daar valt men over, maar iemand die in de put valt om dat hij te mottig is voor €15 te betalen en voor de andere het verknoeid, waarvan het mijndepot moet leven wij zijn allemaal vrijwilgers dat vinden ze normaal, als juli zich allemaal eens de moeite doen voor het reglement op te vragen op de gemeente en dit lezen dan weten juli dat je verzekerd waard.
              De gene die betaald hadden stonden op een lijst die we van de gemeente kregen en waren wel degelijk verzekerd.
              En wat het stop zetten tot nader orde, het kan heel lang zijn meer weten we ook niet we denken dat dat ongeval de doorslag geweest is.

              Comment


              • #37
                Re: Sluiting Waterschei

                begrijp ook niet goed waarom iemand reageert op een bericht van 5 jaar geleden, maar ik betrap er me op dat ik mee in de val trap (t' zal de hitte zijn). foei peter.

                Groetjes

                Peter

                Comment


                • #38
                  Re: Sluiting Waterschei

                  Beste ying-yang,

                  Leden van dit forum hebben voor zover ik weet altijd respectvol omgegaan met de mijngebouwen.
                  Ik ben er zelf ook al dikwijls geweest met een paar fotografen (zelfs nog maar een paar maanden geleden).
                  We hebben op voorhand gereserveerd en netjes betaald.

                  Het is niet omdat een paar idioten die een fototoestel voor hun verjaardag hebben gekregen en zonder nadenken fotograaf willen spelen en de regels aan hun laars lappen, dat je iedereen over dezelfde kam moet scheren.
                  De echte fotografen vragen gewoon toestemming.

                  Voor ons is Waterschei een godsgeschenk en vinden het net als u spijtig moest het verdwijnen.
                  Voor zover ik weet was de fotograaf die het ongeval gehad heeft in 2007 geen lid van dit forum.


                  Is er een reden dat je nu reageert op een topic van 2007?
                  Last edited by zunoel; 19 augustus 2012, 14:19.
                  Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                  Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                  Comment


                  • #39
                    Re: Sluiting Waterschei

                    Het is niet dat ik tegen iemand iets heb, maar dat men de vereniging aanpakt dat vind ik spijtig.
                    Wij zijn op dit moment gebonden aan Manifesta die hebben het gebouw van de Gemeente gehuurd en zijn nu baas, wij moeten nu doen wat zij zeggen drank en andere zaken omhoog gratis toegang tot het mijnmuseum anders deur toe tot na manifesta en dat waren 5 maanden
                    Ik hoop dat het na manifesta eind Septembe terug het oude zal zijn, want ik denk ook dat dat mee speelt de Gemeenten een beetje onder druk gezet, die willen inkomsten en die lopen ze dan mis.
                    Zij liggen aan de ingang men hoef niets te betalen voor het verbruik van een consumtie, daar integen wie bij ons iets wil verbruiken moet eerst € 10 entree betalen aan manifesta en dan geraakt u bij het mijndepot en dan nog iets drinken hallo de mensen zijn achterlijk € 2 of € 12 een wereld van verschil of tenzij u manifesta ook wil bezoeken.
                    Hopelijk tot na manifesta en dan weer in goede omstandig heden.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Sluiting Waterschei

                      beste ying yang ,ik heb al u reacties 2 maal gelezen en begrijp niet waar u naar toe wil?

                      Comment


                      • #41
                        Re: Sluiting Waterschei

                        Laat hem maar even uitbrabbelen.
                        Zijn zonnesteek zal wel vanzelf overgaan.
                        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                        Comment


                        • #42
                          Re: Sluiting Waterschei

                          Ik begrijp het wel, ik heb er ook 15 jaar gewerkt.
                          De mensen die deze zaak nog willen openhouden, gelijk Xavier heb ik bewondering voor. Ze doen het gratis.
                          Ik heb zelfs ooit mijn hulp aangeboden, want Xavier heeft alle stamnummers van de ex mijnwerkers. 313703 was de mijne en mijn lampennummer 3410.
                          Het is dus normaal dat er 'n soort bijdrage moet worden betaald.
                          Wat de verzekering aangaat. Die heb ik zelfs als mijnwerker (voor de sluiting) moeten betalen omdat ik zondag samen met mijn toenmalige ex afdaalde.
                          Ik vond dat ook al hilarisch, want normaal betaalde me ze 200% als ik zondag werkte.

                          Comment

                          Working...
                          X