Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

    Mijn tweede SD

    - Een toffe dag gehad
    - Leuke mensen leren kennen
    - Weer wat bijgeleerd
    - Voor herhaling vatbaar
    - Een pluim aan de inrichter
    (Fotootjes volgen)
    Vriendelijke groeten van Pyper
    (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

    Comment


    • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

      dikke eerste SD voor mij Eric

      leuk om BD-ers in real life te ontmoeten en materiaal te kunnen testen (bedankt Lut voor de Bigma & Vanquister voor de 420EX bij macro ).

      foto's volgen uiteraard!

      groeten,
      Hans
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

        Het was gisteren een geslaagde SD. Bedankt voor de toffe sfeer, de goede organisatie, de handige tips en de informatie over de fauna en flora van het Vinne

        Edit: graag gedaan, hswolfs

        Comment


        • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

          Bedankt aan alle deelnemers voor de gezellige samenkomst, bedankt voor informatie, het uitleenen van de converter (van R. Cuypers), van de rit naar Zouleeuw (J. Kluits),...

          Spijtig genoeg konden we niet langer blijven om de kerk nog te bezoeken aangezien de rit nog een hel eintje was, ... en God straft onmiddelijk, we zaten in de file.

          Op deze link heb ik wat foto's gezet voor geinteresserden, alvast bedankt voor het kijken,...kritiek altijd welkom.

          DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
          D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
          BD0941BE website: www.fotoplezier.be

          Comment


          • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

            Hey ,

            Ik was ook daar op de sd shoot , had me wel niet ingeschreven, maar was zo dicht bij huis dat ik toch eens ben gaan kijken.
            Altijd fijn om de echte eens aan het werk te zien , natuurlijk , een naam plakken op de mensen die ik gezien heb is natuurlijk moeilijk.
            Volgende keer me eens inschrijven en eens eindelijk kennismaken.
            Ik zat aan de cafetaria aan de voorst tafel links , moesten sommige zich afvragen , heb ik die nu gezien of niet.
            Heb ook een paar mensen ontmoet tijdens het shooten zelfs , even gekeken , vriendelijk goedendag gezegd en dan weer verder , trouwens , moest ook nog een paar fotokes maken he.
            Dus volgende keer , eens een van nader kennismaken , zag me er een fijne kliek uit.

            mvg xiebu
            "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
            *BD1033BE*

            Comment


            • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

              Bij deze ook van mij een bedankwoordje aan Eric voor het inrichten van deze shooting-day; het was een geslaagde en gezellige dag.Mijn fotookes moet ik zelf nog bekijken dus of dat de moeite was weet ik nog niet, en zelfs al zijn ze allemaal mislukt de dag zelf was gelukt.Toch vind ik het nu achteraf bekeken spijtig dat er geen groepsfoto is en dat de meesten geen naamkaartje hadden,waardoor ik me van velen toch afvraag wie dat nu precies waren.Een tipje voor volgende keer!
              Ook bedankt aan alle aanwezigen,voor het gezellig babbelke, voor de lesjes natuurkunde,de info allerlei, de grapjes her en der, en mijn tafelgenoten voor het gezelschap!
              Groetjes,Anita
              Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
              tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

              Comment


              • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
                ...waardoor ik me van velen toch afvraag wie dat nu precies waren.
                Ik ook. Van de volgende ben ik redelijk zeker :

                Op foto 1:

                1 - Lut
                2 - Roland Cuypers
                3 - hswolfs
                4 - Jan Brouwers
                5 - pdeco
                6 - mevrouw pdeco
                7 - doedelzakje
                8 - zunoel

                Op foto 2: links = Zinno01, rechts = Purlut

                Op foto3 : links = Wikke, rechts = Vanquisher

                Zelf sta ik hier twee maal (SD Damme).
                Last edited by kartix; 21 augustus 2007, 07:54. Reden: correctie 7 en 8
                Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                Comment


                • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                  7 is doedelzakje
                  Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

                  Comment


                  • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                    Van nummer 8 ben ik zeker dat het niet jkluits is, maar weet niet wie wel?

                    Groetjes Yquem
                    DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
                    D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
                    BD0941BE website: www.fotoplezier.be

                    Comment


                    • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                      8=Zunoel

                      Comment


                      • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                        Knappe bende daar in 't Vinne...

                        mvg,

                        Roland

                        Comment


                        • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                          Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                          8=Zunoel
                          Okee, aangepast. Heb ik niet goed opgelet
                          Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                          Comment


                          • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                            Heb ook een paar pics online gegooid. Ze zijn niet van hetzeffde niveau als van de andere deelnemers maar ik heb dan ook vooral mijn ogen de kost gegeven om jullie bezig te zien en te leren van jullie

                            Foto's hier
                            Album: http://www.flickr.com/photos/zinno01/

                            Comment


                            • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                              Oorspronkelijk geplaatst door zinno01 Bekijk bericht
                              Heb ook een paar pics online gegooid. Ze zijn niet van hetzeffde niveau als van de andere deelnemers maar ik heb dan ook vooral mijn ogen de kost gegeven om jullie bezig te zien en te leren van jullie
                              Op zo'n dag is voor mij het niveau van de foto's wat minder belangrijk, een gezellige dag met wat fotoliefhebbers staat voor mij voorop.
                              Maar als ik je foto's bekijk mag je toch wat minder bescheiden zijn hoor, foto 7 in je album is voor mij toch een heel fijne.
                              Last edited by jan.brouwers; 21 augustus 2007, 14:00.
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment


                              • Re: Het Vinne Van Zoutleeuw 19 augustus

                                nogmaals iedereen bedankt voor de fijne dag
                                Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

                                Comment

                                Working...
                                X