Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
We zijn zondag (ik met mijn vriendin) even naar Temse gereden om een wandeling te verkennen (zal aangeboden worden als alternatief voor de Fortwandeling).
Speel nog met een ideetje...maar moet eerst even de haalbaarheid controlleren (later mogelijk meer hierover).
Zijn nadien nog gaan eten in't restaurant, kunnen inmiddels ook het gebraden noothammetje en de pastaschotel aanbevelen
Er zijn nog enkele mensen waarvan de deelname niet vast staat, ik heb hen gecontacteerd (pm) en wacht op een antwoord.
Tevens zijn er ook nog enkelen die nog geen voorschot hebben overgemaakt (behoudens vegissingen in mijn boekhouding),
mag ik hen vriendelijk verzoeken alsnog het voorschot te storten op mijn rekening.
Om de mensen die op de wachtlijst staan, niet eeuwig in het ongewisse te moeten laten staan, gaan we een deadline instellen.
voorschot betaald = definitieve inschrijving & deelname aan de SD
Indien de betaling van het voorschot niet gebeurt is op uiterlijk 31/07/2007,
gaat je plaats ter beschikking gesteld worden ten voordele van de mensen op de wachtlijst.
We houden uiteraard rekening met het feit dat sommigen momenteel op vakantie kunnen zijn.
Alvast bedankt voor jullie bereidwillige medewerking en begrip hiervoor.
Comment