Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

    We zijn inmiddels veilig thuis aanbeland, na het avondmaal nog even genoten van't vuurwerk en Roel & Stan.

    Het was een lange aangename dag, zal zo dadelijk goed slapen

    Het was mede een geslaagde organisatie omwille van jullie talrijke opkomst
    Met plezier heb ik mijn eerste SD georganiseerd en jullie positieve reacties doen me veel deugd

    Bedankt nogmaals voor jullie aanwezigheid en positieve beoordelingen achteraf.

    Heb op deze wijze weer heel wat (inmiddels) oude bekenden getroffen maar ook weer een toffe bende nieuwe gezichten.

    Het is me goed bevallen, weer mocht ietsje zonniger geweest zijn maar klagen doe ik niet hoor want het was niet te koud en bovendien bleef het droog.

    Ik besluit dan ook graag met de woorden van een bekende chocolatier "Ik ga er nog één maken" (maar niet direct he )

    Comment


    • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

      Oef, eindellijk waker(dat denk ik toch)
      James en stefaan bedankt voor de prima inrichting, het was weer een gezellige dag
      De fotokes, dat zal wel wat anders zijn
      Oja een plezante namiddag gehad
      gr, eb

      Comment


      • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
        prachtige studio opname!
        Wist niet dat patrick een studiolaken bij had, hij was blijkbaar op alles voorzien
        gr, eb

        Comment


        • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

          Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
          En dit niettegestaande er een héél bekende heilige aan boord was

          Zeg Ludo, ge had beter onze brave heilige een paar duvels op voorhand gegeven dan had de zon misschien wat meer geschenen
          gr, eb

          Comment


          • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
            wel ik moet zeggen dit was een van de betere sd's die ik ooit meegedaan heb.

            veel gelachen, veel nieuwe gezichten gezien, genoeg foto's genomen.

            de sfeer zat er dik in
            Yep,

            Prima origansatie, toffe sfeer, goed gelachen.

            Een dikke proficiat voor den James
            BD0497BE : Nikon body + glas
            www.RudyVerrijt.info

            Comment


            • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

              James, duim voor de organisatie, m'n halve trouw is geen wandelaar vandaar dat ik de namiddagwandeling niet heb meegedaan.
              En ja zoals al gezegd de zon bleef weg maar de regen gelukkig ook.

              Oja een plezante namiddag gehad
              @sloefke wij ook, ze hebben me zelfs nog in de luchtballon gekregen, viel mee

              Comment


              • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                James van mij krijg je ook een dikke mercie voor 't vele werk bij deze SD. Hopelijk heb je er zelf ook een beetje van genoten.

                Comment


                • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                  James, duim voor de organisatie, m'n halve trouw is geen wandelaar vandaar dat ik de namiddagwandeling niet heb meegedaan.
                  En ja zoals al gezegd de zon bleef weg maar de regen gelukkig ook.


                  @sloefke wij ook, ze hebben me zelfs nog in de luchtballon gekregen, viel mee
                  En nu geen hoogtevrees meer
                  gr, eb

                  Comment


                  • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                    Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                    Wist niet dat patrick een studiolaken bij had, hij was blijkbaar op alles voorzien
                    Waarvoor een egaal grijze lucht toch nog goed kan zijn.

                    Patrick
                    BD0694BE
                    http://pdeco.fotopic.net

                    Comment


                    • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                      Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                      Oef, eindellijk waker(dat denk ik toch)
                      James en stefaan bedankt voor de prima inrichting, het was weer een gezellige dag
                      Sloefke,
                      Ben ook wakker
                      Stefaan en ik hebben dat met veel plezier gedaan. Fijn dat je ervan genoten hebt.

                      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                      Yep,
                      Prima origansatie, toffe sfeer, goed gelachen.
                      Een dikke proficiat voor den James
                      Bedankt,
                      Heb me ook goed geamuseerd, sfeer was

                      Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                      James, duim voor de organisatie, m'n halve trouw is geen wandelaar vandaar dat ik de namiddagwandeling niet heb meegedaan.
                      En ja zoals al gezegd de zon bleef weg maar de regen gelukkig ook.


                      @sloefke wij ook, ze hebben me zelfs nog in de luchtballon gekregen, viel mee
                      'k Heb nog fotootjes van die balonnen, echter met maar 150mm (zelfs maal 1,5) kon ik je niet herkennen in de mand.


                      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                      James van mij krijg je ook een dikke mercie voor 't vele werk bij deze SD. Hopelijk heb je er zelf ook een beetje van genoten.
                      Ik heb er ook van genoten, zowel van de organisatie op zich als de dag zelf. Merk wel dat je als organisator minder fotootjes neemt


                      Zijn 's avonds (aan het restaurant toen we naar de balonnen keken) de veerman Manu nog tegen gekomen met vrouw en kind. Hij was zeer enthousiast en bedankt ons nog eens dat we van zijn diensten gebruik maakten.

                      Comment


                      • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                        Je hebt prachtig werk geleverd James. Bedankt!
                        https://waltertalboom.be-
                        Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

                        Comment


                        • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                          Bij deze wil ik James ook bedanken voor deze puike organisatie. Het was mijn 2de SD en deze was AF !!!
                          Wat kan ik er nog van zeggen:
                          - het was een heel toffe bende en het is altijd leuk weer enkele gezichten te kunnen plakken achter iemands nick.
                          - er hing een toffe sfeer aan boord met dank aan de gids voor de uitleg.
                          - ik heb weer een aantal mooie tips geleerd ivm fotografie, heb ook staan kwijlen op het materiaal dat sommigen bijhadden
                          - het eten ´s avonds heeft gesmaakt maar de bediening was niet afgestemt op mijn uitgedroogd keelgat

                          Ik heb snel al mijn foto´s bekeken ... het is gene vette en het zal nog effe duren alvorens ik ook zo´n mooie plaatjes maak. Maar daarvoor zit ik hier in BD, om te leren.

                          Door de wandeling naar het fort zat ik er ´s avonds stikkapot bij, normaal moest ik ´s anderdaags terug om 6uur opstaan om te gaan mountainbiken maar ik ben mijne nest niet uitgeraakt
                          Wat de fortwandeling betreft: ook nen dikke dank u aan Stefaan voor al het werk dat hij hier heeft ingestoken, ik heb mij daar ook goed geamuseerd

                          Enfin soit, op naar een volgende SD zou ik zeggen
                          Last edited by Geert_B; 26 augustus 2007, 16:00.
                          BD0723BE

                          Comment


                          • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                            Hartelijk dank voor de goede organisatie James en aan allen voor de goede sfeer.
                            De foto's zullen we nog een keer moeten sorteren,en dan zien of er nog iets goed overblijft

                            Comment


                            • Re: SD Stille Waters - zaterdag 25 aug 2007

                              James voor de zekerheid eerst eens in een luchtballon gestapt die vast, dien oranje die op de kade bleef hangen
                              kon ik fotokes nemen vanuit de lucht, stond daar toch zo'n vlaggemast in het zicht

                              Comment


                              • SD Stille Waters - De Rekening

                                AFREKENING BOOTTOCHT

                                Jullie talrijke inschrijvingen en volledige opkomst (geen enkele 'no-show' op de dag zelf )
                                hebben ervoor gezord dat we deze SD kunnen aanbieden aan een zeer gunstig tarief.

                                Bij aanvang had ik gehoopt op 20 tot 30 deelnemers, vandaar dat er een voorschot werd gevraagd van 22 EUR/persoon.
                                Was dus aangenaam verrast te merken dat we onze boot hebben volgekregen

                                Prijs boottocht = 16 EUR/persoon
                                Dat wil zeggen dat jullie 22 - 16 = 6 EUR/pers (*) tegoed hebben
                                (*) Sommigen onder jullie hadden echter hun verzekeringsbijdrage nog niet (bij)betaald, deze 2 EUR/pers. worden dan ook ingehouden op het reeds betaalde voorschot, zij ontvangen dus geen 6 EUR/prs. maar slechts 4 EUR/pers.

                                Jullie mogen deze storting eerstdaags verwachten op jullie rekening, betalingen gaan vanavond nog de deur uit.

                                Indien je woensdag (betalingen naar Nederland kunnen dagje langer duren ) nog niets zou ontvangen hebben,
                                contacteer me dan even (pm of mail).

                                Nogmaals bedankt voor jullie komst, het was een zeer aangename dag.
                                Last edited by James71; 26 augustus 2007, 19:53. Reden: spellingsfoutje

                                Comment

                                Working...
                                X