Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wij zullen zaterdagavond met onze ballon opstijgen vanaf de Kaai in Temse. Onze ballon is gesponsord door Houtshop Van der Gucht en is knal-oranje. Later op de avond nemen we ook deel aan de candle-light ballooning.
is er een bereidwillige BD-er die me zaterdag morgen ergens kan oppikken te [vilvoorde of een station tussen vilvoorde en a'pen-centraal]?
Hallo,
Sorry dat wij je oproep niet eerder gezien heb ... wij komen uit de richting van Leuven en komen je wel even oppikken aan het station van Vilvoorde ... als het kan pikken we je op rond 07:30 - 07:45 uur ... laat maar iets weten ...
Voor de terugreis kan je ook terug mee, maar wij blijven hoogst waarschijnlijk plakken tot na het vuurwerk ... tenzij het pijpestelen regent natuurlijk ...
Groetjes ...
Annelies en Frank.
PS. Indien je mee gaat vragen wij wel een gele jas met grote purperen bollen en een fluo roze hoed aan te doen ... kwestie van je te herkennen ...
Ja, maar wie gaan ze dan meenemen; die met zijn fluo roze jas en gele hoed met purperen bollen of die met een gele jas met grote purperen bollen en een fluo roze hoed...
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Voor de terugreis kan je ook terug mee, maar wij blijven hoogst waarschijnlijk plakken tot na het vuurwerk ... tenzij het pijpestelen regent natuurlijk ...
Frankske,
't Zal een lange nacht worden, want ik heb goei weer besteld
Vooruitzichten voor vrijdag tot maandag
Met een terugkeer van een hogedrukgebied in zicht, wordt het eind deze week rustig en vrij zonnig, na het verdwijnen van ochtendnevel of -mist.
Vrijdag en zaterdag kunnen we in het binnenland lokaal 24 of 25 graden halen en schijnt de zon regelmatig. Zondag en maandag krijgen we zonnige perioden en lokaal soms ook meer wolken, maar het blijft droog. De maxima schommelen dan nog rond 20 graden.
Bron: KMI
@James71: Ik kan toch nog je boot vullen, je mag er mij weer bijzetten. na de boottocht blijf ik wel niet plakken dus voor de rest heb je geen last met mij
@James71: Ik kan toch nog je boot vullen, je mag er mij weer bijzetten. na de boottocht blijf ik wel niet plakken dus voor de rest heb je geen last met mij
Nog even de aandacht erop vestigen dat jullie voor een luchpakket dienen te zorgen (nuttigen aan boord waar drank te koop zal zijn).
Na ontscheping te Temse (omstreeks 14u) lassen we een korte pauze in (10 min) alvorens de wandeling naar Weert aan te vangen, zo krijgen jullie de gelegenheid om nog wat spullen uit/in de wagen te halen/leggen.
Comment