Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Terwijl mijn foto's aan het downloaden zijn naar de pc even iedereen bedanken voor de zeer geslaagde SD Vooral de Urbex-locatie op het einde was schitterend
Jep, had ook de indruk dat het nieuwe plan in de smaak viel...
Was al leuk om erheen te rijden etc., en het vertrek van 'dinkskes' daar vergeet ik ook niet snel
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Ooh wat heb ik toch lekker gegeten met Vanslycken in Lillo!
Maar allemaal bedankt om te komen. Net zoals vorig jaar even een miscommunicatie tussen de operating managers in Crowne Plaza - die wordt daar elke week vervangen en ze weten dus niet alles van elkaar - maar dat is uiteindelijk op zijn pootjes terecht gekomen.
Het gedeelde voorstel van mij en ajuin om een verlaten fabriek + huisjes bij te doen ipv Galgenweel en Linkeroever was zeker de moeite waard!
Even was het spannend toen de politie daarbij kwam. Gelukkig niet voor ons, ze waren naar 2 jongeren op zoek die we bij onze aankomst zagen wegwandelen.
Comment