Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir
Re: SD (datum te bepalen): lange wandeling langs oude spoorwegen (ca 20km!) - Yvoir
ik heb de deelnemerslijst aangepast: diegenen die al bevestigd hebben voor 21 juli staan erop, die waarvan ik nog geen bevestiging gehad heb voor deze datum nog niet.
Om het avontuurlijk en wat exclusief te houden wordt de wandeling dus niet verkend en wordt het wandeltraject pas op de dag zelf aan de deelnemers gegeven, en achteraf aan de andere geïnteresseerden.
Als er niet te veel inschrijvingen meer bijkomen regel ik verder niks op voorhand, dus moet er ook niks op voorhand betaald worden. Ik stuur binnenkort een pm naar de deelnemers met mijn gsm-nummer, wie niet tijdig op de afspraak kan zijn kan mij dan nog bellen. Horen wij niks dan vertrekken wij.
Re: SD lange wandeling langs oude spoorwegen op 21 juli (ca 20km!) - Yvoir
Zo, TedereTijger, -f f- en mevr James71 toegevoegd, 't begint een hele groep te worden, als ons tempo te laag ligt dan laten we de treinrit vallen. We zien wel.
James, de wegbeschrijving naar Crèvecoeur vind je dacht ik in de pdf van Annevoie ook terug. Enkel zien dat je de parking niet voorbij bent in 't donker want dan moet je in 't stikdonker in achteruit terug. Ik kan het weten, vraag maar aan purlut Maar: ik ga alleszins mee, dus als we verloren rijden zijn we al met twee (enfin, vier, met onze wederhelften).
Ik denk dat ik de nacht van zaterdag op zondag ga overnachten daar in de buurt, wie graag wil blijven slapen kan voor een hoteltip terecht bij mij
Comment