Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Filmar,
Spijtig genoeg kan ik die zondag niet aanwezig zijn, je mag mij (helaas!) schrappen van de lijst. Maar met deze beloof ik toch zeker aanwezig te zijn op de show van Renovat in het najaar want dat was de vorige keer het mooiste dat ik ooit gezien heb.
groetjes,
Marieke
@ Marieke: Spijtig maar helaas. Maar we zien elkaar zeker nog op een andere gelegenheid. En Renovat bezoeken moet je zeker doen
@geof: Zonder camera is het wel moeilijk foto's nemen, maar als je met roofvogels komt meewandelen hebben wij al zeker een onderwerp om te shooten.
Wat moeten we ons voorstellen onder 'roofvogels'?
Als je hierboven de (bovenste) menu bekijkt zie je daar 'VZW', daar vind je alle info. In het kort komt het erop neer dat je, zoals jij nu, gratis kan registeren op het forum en dan tot (bijna) ales toegang hebt en ook kan deelnemen aan de meeste SD's. Je kan ook lid worden van de vzw (kost je 30,- €) waardoor je enkele extra voordelen hebt. Bij deelname aan een 'officiele' SD ben je dan bvb gratis verzekerd (voor de andere leden kost dat dan 2 € per SD)
Ik heb je al mee op de lijst gezet. Je ziet maar wat je doet.
@geof: De vzw-leden (die 30 € betaald hebben) zijn gratis verzekerd tegen lichamelijke schade. Alle andere deelnemers kunnen ook genieten van die verzekering mits betaling van 2 € aan het begin van de SD( en aftekenen van de aanwezigheidslijst. De deelnemers die niet wensen te betalen, mogen ook deelnemen maar zijn dan niet verzekerd.
Zo heb ik het toch begrepen op de laatste Algemene vergadering. (Anders, Ludo, corrigeer mij )
Dus als jij en je vriendin willen meekomen en jullie willen genieten van de verzekering moeten jullie beide 2 € betalen.
Comment