Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de "jeugd" - Hoge Venen & Luxemburg - met vervoer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de "jeugd" - Hoge Venen & Luxemburg - met ver

    Hey,

    Zet mij maar ook op de lijst.
    Ik wil wel voor vervoer zorgen vanuit Leuven.

    Gtz
    Dr_zone

    Comment


    • #17
      Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de "jeugd" - Hoge Venen & Luxemburg - met ver

      Ben net terug van een dagje Hoge Venen. Het was prachtig.

      Maar ik heb wel (op het laatste) naar mijn voeten gekregen van de boswachter omdat de rode vlag uithing en je dus niet in het park mocht wegens brandgevaar.

      Dus informeer of het gebied wel toegankelijk is anders zou het wel eens een kort weekend kunnen worden
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #18
        Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de "jeugd" - Hoge Venen & Luxemburg - met ver

        voilà, deelnemers toegevoegd, ik heb in de jeugdherberg 2 kamers van 8 gereserveerd (en betaald!).
        Bedankt JePe voor de tip!... maar wie mij kent weet dat ik al aan alternatieven aan 't denken geweest ben (ook in geval van regen of slecht weer); Het fort van Flémalle is op de eerste zaterdag van de maand open, en het fort van Lantin is dan ook te bezichtigen. Een statief en een warme trui zijn bijna onontbeerlijk in een dergelijk geval.
        Geen zorgen dus, veel "dode momenten" zullen er niet zijn...

        Comment


        • #19
          Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de "jeugd" - Hoge Venen & Luxemburg - met ver

          schrijf mij ook maar in da moet wel lukken
          o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

          Comment


          • #20
            Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

            Ikke doe ook mee

            Lijkt me tof om eens wat fotograferende leeftijdsgenoten te leren kennen. Zou wel leuk zijn als verhouding dames en heren evenwichtig is
            One day, I would like to make nice pictures :-)
            www.lucaskoijen.nl

            Comment


            • #21
              Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

              voilà, je staat erbij. Tot nu toe 6 heren en 4 dames, dus 't gaat redelijk gelijk op. Maar niets let je om de dames op dit forum eens een pm te sturen of ze niet meegaan

              Comment


              • #22
                Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                Dames en heren,
                willen de deelnemers mij per pm of hier in het topic mij hun woonplaats meedelen?
                Moesten er mensen zijn die zich ondertussen bedacht hebben: gelieve dit ook te laten weten.

                Comment


                • #23
                  Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                  Ik ben van 9 tot 18 juli in Barcelona. Dit is er dus nogal nipt voor. Doe me maar uit de lijst

                  Comment


                  • #24
                    Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                    Geen probleem, 't komt er nog wel een andere keer van!

                    Comment


                    • #25
                      Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                      Beste deelnemers en kandidaat-deelnemers,
                      helaas kan LuckyLuke er niet met zekerheid bijzijn, maar daarom niet getreurd.
                      Ik zou graag van de deelnemers een voorschot van 25€ ontvangen, iedereen op de lijst krijgt daarvoor een PM. Inschrijving is pas definitief na ontvangst.

                      Wie zich alsnog wil inschrijven kan dat, in de mate van het mogelijke, wat dus wil zeggen dat bijkomende inschrijvingen aanvaard worden zolang dat geen "logistieke" problemen oplevert. In dat geval wordt ook de betaling van een voorschot gevraagd.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                        Zo, de pm's met de regeling voor het ophalen zijn verstuurd. Wie niks ontvangen heeft, gelieve mij zo gauw mogelijk iets te laten weten.

                        Comment


                        • #27
                          Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                          Room for one more?
                          Beetje laat misschien, weet het... maar onze vakantie staat net geboekt en we vertrekken 11juli.
                          Dus kan ik best meegaan naar deze gezellige SD. Indien dus nog mogelijk uiteraard. Laat maar weten Stefaan

                          Groeten, Rulan

                          Comment


                          • #28
                            Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                            geen probleem!

                            Comment


                            • #29
                              Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                              Zo, de regelingen zijn zowat rond. Het aftellen kan beginnen. Hier nog enkele praktische wenken:

                              - Het programma voor zaterdag en zondag wordt omgewisseld. Rond 10h komen we allemaal samen aan de jeugdherbert St-Vith, waar we even overlopen wat we kunnen doen. Wellicht (als we niet te veel vertraging hebben) vangen we aan met een korte wandeling (ca 5km) om de benen te strekken, waarna we weer de auto's inkruipen voor een deel Ourtal-route, waarna we zeker Clervaux bezoeken. Het avondprogramma, dat bekijken we nog.
                              - Zondag gaan we dan noordelijker, richting Eupen op. Wandeling in de Hoge Venen en stadswandeling Eupen zijn zeker mogelijkheden. Maar ik heb al mijn toeristische info mee dus we bekijken zaterdagavond wat we zondag willen doen.

                              Wat neem je mee?
                              - Liefst niet tè veel, zodat er naast onszelf en het fotomateriaal nog een beetje plaats over is in de auto's. Uiteraard mag je van fotomateriaal wel alles meenemen, een statief kan eventueel handig zijn voor in een kerk of zo, maar is geen echte noodzaak.
                              - Qua kleding: best één paar goeie (liefst waterdichte) wandelschoenen, en een paar lichtere schoenen of sloffen voor 's avonds.
                              - Een extra paar sokken en het gebruikelijke ondergoed uiteraard.
                              - Toiletgerief, in de jeugdherberg is geen douchegel of shampoo voorhanden.
                              - Een badhanddoek is er ook niet in de jeugdherberg.
                              - Bedlinnen is NIET nodig.
                              - Zonnebril, zonnecrème.
                              - Drinken, breng mee wat je zelf ongeveer denkt te verbruiken.
                              - Wie een flesje lekkere drank wil meebrengen mag ook. Men kan evenwel 's avonds in de jeugdherberg een trappistje drinken ook.
                              - Picnic voor de eerste middag.
                              - Geld: met het voorschot van 25€ betaal ik de overnachting en een deel van de benzine, voorzie toch nog 25€ voor eten, entree Family of Man... Wie graag wat duurder eet of van plan is ter plaatse inkopen te doen (Luxemburgse drank of sigaretten ) brengt uiteraard mee wat hij denkt te spenderen.
                              - Wie wil gaan zwemmen: vlak bij de jeugdherberg is de sportinfrastructuur met zwembad van St-Vith. Ik weet nog niet of het programma het zal toelaten om te gaan zwemmen, maar wie toch hoopt op een frisse plons mag zwemgerief meebrengen.
                              - Wie een STUDENTENKAART of iets dergelijks heeft mag ze ook meebrengen. Family of Man is 2€ goedkoper voor studenten.
                              Last edited by vanslycken; 13 juni 2007, 21:25.

                              Comment


                              • #30
                                Re: 7 en 8 Juli - Shooting Weekend voor de &quot;jeugd&quot; - Hoge Venen &amp; Luxemburg - met ver

                                Zo liefste jongeren, na het doornemen van een paar kilo boeken en folders is het definitieve programma in de openingspost geplaatst. Er is weinig veranderd behalve dat de programma's voor zaterdag en zondag omgewisseld werden uit praktische overwegingen. Bekijk het gerust eens.
                                Ook heb ik nog wijzigingen aangebracht in het "wat meenemen"-katern, vooral: zwemgerief en studentenkaart.

                                Comment

                                Working...
                                X