Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
@ Maarten: Na deze 2e zijn je concertshoots nu al een vaste waarde geworden...
Keep 'em cummin
Hier ben ik volledig mee akkoord.
Het was weer grandioos, erg geslaagde organisatie en een toffe groep met orginele muziek. De sfeer was aangenaam, ontspannen.
De organisatie mag zeker terugblikken op een geslaagd evenement, hopelijk inspirerend genoeg om een volgende keer af te spreken op zondag 23 maart 2008 .
was mijn eerste SD gisteren en 'k vond het dik in orde. Leuk om anderen te ontmoeten die dezelfde interesses hebben als mij.
Ik kan nu al op een paar nicknames een gezicht plakken maar nie op allemaal (volgende keer een groot blad met de nickname op borst en rug kleven?)
Foto's ondertussen uit mijn Canon aan het trekken, hopelijk zit er iets tofs tussen.
Comment