Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    Ik had die fluovestjes voornamelijk vernoemd omdat ik eerst een avondwandeling naar Bouvignes had gepland, en in het donker is het toch beter dat iedereen een beetje zichtbaar is... Wellicht is het best ze te dragen op de wandeling van en naar de grot.
    Of dat nu een groen, een geel of een blauw is, en of daar nu "belgiumdigital" of "beenhouwerij de kloefkapper" opstaat, is al eender. 't Is maar dat we geen fotografenresten vanonder één of andere auto moeten gaan plukken om dan te zien dat zijn laatste foto toch "flou" was...

    Comment


    • #92
      Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      Misschien zullen de BD-fluovestjes niet op tijd geleverd worden, omdat er pas lidgeld betaald kan worden vanaf 1 januari (en de SD is 14 dagen later).
      Er zal toch wat tijd nodig zijn om de lidkaarten te maken en alles te verzenden naar de leden.

      Maar zo'n vestjes kosten echt niet veel, en het is altijd handig om er eentje in je auto te hebben als er toch eens iets mis zou gaan.

      Iedereen die nog een lidkaart heeft van dit jaar, kan die ook gebruiken als de nieuwe wat later zouden komen.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #93
        Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        Kan ik even helpen ...

        De fluo-vestjes die verstuurd worden met de lidkaarten, zullen niet tijdig toekomen.
        Maar voor wie rond 10 jan. zijn financiële bijdrage (lidgeld) betaald heeft, kan ik de vestjes aan Ludo meegeven.

        Iedereen tevreden?

        Comment


        • #94
          Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          HALLO

          gecompliceerde sleutelbeenbreuk door nietsontziende auto. Ben zwakke weggebruiker en de sint was me niet gezind. Kapotte fiets en snierende pijn.
          toe topic.
          SD-Dinant gaat hem om een leuk treffen, leuke wandelingen en leuk fotograferen. Al de rest zoals naamkaartje, type fluo-jasje, kleur is hier nergens voorwerp van discussie.
          indien je eten meebrengt is ons dat ook om het even wat
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #95
            Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
            HALLO

            gecompliceerde sleutelbeenbreuk door nietsontziende auto. Ben zwakke weggebruiker en de sint was me niet gezind. Kapotte fiets en snierende pijn.
            Amai dat ziet er niet goed uit, dat wordt een pijnlijke eindejaarsperiode, hopelijk voldoende hersteld tegen half januari
            groeten linda16093

            Comment


            • #96
              Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
              HALLO

              gecompliceerde sleutelbeenbreuk door nietsontziende auto. Ben zwakke weggebruiker en de sint was me niet gezind. Kapotte fiets en snierende pijn.

              Tjee, Purlut ... pijnlijk
              beterschap en hopen dat je zoals Linda zegt, hlverwege januari voldoende hersteld bent .

              Gr. X.

              Comment


              • #97
                Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                Beterschap Purlut, en dat je maar weer optijd mag hersteld zijn

                Comment


                • #98
                  Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Eeeeeehm, ik ben bang dat mijn deelname misschien een beetje in het gedrang komt. Aangezien ik 2 januari met mijn nieuwe job begin en dat redelijk ver uit de buurt is van waar ik nu woon, zal ik binnen nu en een paar weken moeten verhuizen. En wanneer dat precies zal zijn is niet te zeggen omdat ik eerst die woonruimte nog moet zien te vinden Ik zeg nog niet definitief af maar de kans zit er wel in.

                  Gr. X.

                  Comment


                  • #99
                    Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Bedankt om al te laten weten, er wordt rekening mee gehouden.

                    Fox en Mark w., ik heb jullie reactie op mijn pm ivm eten en cd-rom nog niet ontvangen... Kunnen jullie iets laten weten?

                    Comment


                    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                      Fox en Mark w., ik heb jullie reactie op mijn pm ivm eten en cd-rom nog niet ontvangen... Kunnen jullie iets laten weten?
                      Nog geen PM ontvangen :
                      waarschijnlijk werd jouw PM verstuurd naar Fox ipv -Fox-
                      Nikon D700 + mooi glas

                      Comment


                      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        dat zou kunnen, inderdaad.

                        Om het kort te houden: ivm eten: kies je voor 1) ieder voor zich 2) 's middags in groep ergens onze picnic opeten (of evt iets heel kleins bestellen) of 3) idem als 2 maar dan ook 's avonds ergens gaan eten.

                        Voorlopig kiezen de meesten voor 2, ik heb toch al een man of 8 voor 3, dus een klein groepsdiner zit er wel in
                        Je passagier laat de keuze aan jou...

                        Vraag 2: purlut kan een samenvattende CD maken met foto's op van alle deelnemers, dat is handiger dan naar dertig verschillende albums te moeten gaan kijken. CD's worden aangemaakt en opgestuurd tegen kostprijs. Interesse? Ja/nee volstaat.
                        De foto's worden uiteraard niet aan derden doorgegeven, enkel deelnemers die hun foto's ter beschikking stelden krijgen zo 'n CD.

                        Op deze twee vragen mag je me hier of per pm een antwoord geven. Idem voor mark w.

                        Comment


                        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          1) ik doe mee met de meerderheid : dus keuze 2 en of 3 zijn beiden
                          2) CD : idem (mooi initiatief van Purlut)

                          Groetjes
                          Pierre
                          Nikon D700 + mooi glas

                          Comment


                          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Hoi Stefaan,

                            1) Voor het eten liefst optie 3 (anders 2)
                            2) Ja ik wil wel een CD en zal ook foto's ter beschikking stellen voor deze CD

                            Groeten,

                            Mark W.

                            Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                            Bedankt om al te laten weten, er wordt rekening mee gehouden.

                            Fox en Mark w., ik heb jullie reactie op mijn pm ivm eten en cd-rom nog niet ontvangen... Kunnen jullie iets laten weten?
                            Last edited by mark w.; 12 december 2006, 07:29.
                            http://markwijnants.zenfolio.com/
                            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                            Comment


                            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              Als ik in de gelegenheid ben om te komen ga ik voor optie 3 . Die CD moet ik nog even over nadenken omdat ik niet weet of ik zelf wel op tijd mijn foto's af zal hebben .

                              Gr. X

                              Comment


                              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                Bedankt voor de reacties; mark, je pm moet ergens verloren gegaan zijn... maar dat is zeker niet erg. Nu zondag gaan we de laatste dingen regelen...

                                Comment

                                Working...
                                X