Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    zal een beetje helpen
    1 = sloefke (Eric)
    2 = seppeku (Thomas)
    3 = -Fox- (Pierre)
    14 = roadrunner
    15 = zunoel (Leon)
    24 = Eefke (Evy)

    Zonder bril is dit voorlopig alles, en nu maar hopen dat ik me nergens vergist heb

    Comment


    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
      zal een beetje helpen
      1 = sloefke (Eric)
      2 = seppeku (Thomas)
      3 = -Fox- (Pierre)
      14 = roadrunner
      15 = zunoel (Leon)
      24 = Eefke (Evy)

      Zonder bril is dit voorlopig alles, en nu maar hopen dat ik me nergens vergist heb
      Ik denk van sommige die ik nog niet in me lijst heb hoe ze heten, maar weet het net niet helemaal zeker Maar als het niet goed is, zeggen ze het maar en verander ik het toch gewoon even. Het lijstje wordt steeds kompleter
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        9 = beaumkr = kris
        10 = cahor = rulan
        11 = ludo = ludo
        12 = vogels
        18 = francis1852 o.i.d.
        25 = bacchus
        26 = black bandit


        ik hoop dat mijn geheugen mij niet in de steek gelaten heeft. Correcties welkom.

        Comment


        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          Ik kan me enkel aansluiten bij de andere deelnemers: deze SD was heel goed georganiseerd en de sfeer was erg gezellig!! Goed idee om ook eens het andere gewest onveilig te gaan maken!


          Iedereen heel erg bedankt voor de leute, en vooral ook Wim en Stefaan!!


          Groetjes,


          Evi


          PS Mijn BD-klasnummertje klopt.
          Imagination is intelligence having fun.
          Piep!

          Comment


          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien


            Ik heb ook is zoals sommige gezien hebben met een compactje in de kerk wat geschoten. Dit was voor een panorama zie hierboven. Best goed gelukt zonder panorama hulp en in raw. Maar ik mis toch wel iets detail Maar ik zal u veel meer foto's tonen op de CD-rom en misschien ook weleens iets via een topic. Maar eerst ga ik de paar foto's bewerken van me compactje, en daarna ga ik de goede foto's bewerken van me slr Alleen van de compactje staan op me pc en ik vind het spannend wat er uit me toestel zal komen rollen.
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment


            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Voor de dertigste keer maar zeker niet minder gemeend, Wim en Stefaan geweldig bedankt voor de prettige en leerrijke dag. Gisteren toch behoorlijk moe van al dat "trekken".
              Ik ben nummertjes 6 op de groepsfoto, zo is je lijstje bijna compleet denk ik.
              Op een van de pilaren van de Notre -Dame word de SD van gisteren als volgt samengevat en ik kan me daar zeker in vinden:



              Goeten aan alle aanwezige BDers en graag tot een volgende keer.

              Patrick
              BD0694BE
              http://pdeco.fotopic.net

              Comment


              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                Wie is nummer 4 en ik mis nog wat voornamen en eventuele adressen van onze mooie fotoalbums.
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment


                • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rogier Bekijk bericht
                  Wie is nummer 4 en ik mis nog wat voornamen en eventuele adressen van onze mooie fotoalbums.
                  4 is TBoeve.


                  seppuku.

                  Comment


                  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    voor de volledigheid eentje van de wederhelft van TBoeve:

                    Comment


                    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      Ik heb op mijn website een album aangemaakt over Dinant. Deze en anderen komen op de CD-rom te staan van deze ShootingDay



                      Het was m'n eerste SD, maar ik het geweldig genoten!! Het zal zeker niet bij deze ene keer blijven

                      Stefaan en Wim, bedankt!!
                      One day, I would like to make nice pictures :-)
                      www.lucaskoijen.nl

                      Comment


                      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        Luckyluke
                        Mooi albumke, maar, je plaats wel een verkeerde naam hoor.
                        De kerk is "La Collégiale" en niet de Citadelle.
                        De citadelle is de verdedigingsvesting bovenop de rots.

                        Zelf was je niet mee naar de Citadelle.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          Thanks, heb het al aangepast
                          One day, I would like to make nice pictures :-)
                          www.lucaskoijen.nl

                          Comment


                          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Heel mooi album Lucas, en fijn je ontmoet te hebben!
                            Je hebt me daar trouwens mooi te pakken, het resultaat van die foto staat onder mijn post in het SD topic.
                            Tot de volgende keer!

                            Groeten, Cahor

                            Comment


                            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              Wijn en een SD gaan uitstekend samen
                              Maar een uitstekende foto en paar glazen wijn wat minder.


                              Dit is de foto, waarbij het grapje ging dat me lensdop er nog op zat.

                              Bij nader inzien is dit een goede foto, want als je veel ste veel hebt gedronken zul je dit ook gezien hebben Maar ik had er niet te veel op, want ik wou niet op een sd voor de eerste keer zat worden. Ik wil eigenlijke nooit zat worden.
                              Last edited by Rogier; 15 januari 2007, 22:58.
                              Waar een wil is, is een weg
                              ---------------------------------

                              Comment


                              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                is dit de foto met of zonder lensdop?
                                Doet me wel denken aan die keer dat ik portretfoto's van een kameraad ging trekken nà dat we allebei aan de zuip gegaan waren... je foto zou in de rij passen

                                Zat worden is niet zo erg, zolang je niet moet rijden... al is mijn "zware" tijd ook gepasseerd... je perceptie verandert, maar helaas vaak niet ten goede. Ik schrijf zelf wat muziek, en ik herinner me één avond, toen ik na de nodige sterke drank aan 't schrijven sloeg... ik dacht dat ik de meest geweldige nummers geschreven had tot dan toe... tot ik alles nuchter eens herlas en in de vuilbak gegooid heb...
                                Fotografie en zattigheid gaan volgens mij sowieso niet goed samen... en jij lijkt wel een zekere interesse in fotografie te hebben
                                Toeval wil dat ik een foto of drie-vier van jou heb... (één in die kleine leuke straat "rue des trois escabelles"), en dan nog eentje met die "kadeeën" (= kinders) toen je je resultaten liet zien...
                                Wacht maar tot op de CD

                                Comment

                                Working...
                                X