Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    't is hier kalm
    HELA HELA OPSTAAN

    Ik zit hier 2 uur te wachten
    Mocht er iemand een balhoofd op overschot hebben ? meebrengen ...

    Stefaan ? gevierd bij vriendinnen van je lief ?
    How dare you ? Zij in Siberië en jij hier op schok met andere schone deernen ...
    Foei, had ons dan toch meegevraagd
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
      't is hier kalm
      HELA HELA OPSTAAN

      Ik zit hier 2 uur te wachten
      Mocht er iemand een balhoofd op overschot hebben ? meebrengen ...

      Stefaan ? gevierd bij vriendinnen van je lief ?
      How dare you ? Zij in Siberië en jij hier op schok met andere schone deernen ...
      Foei, had ons dan toch meegevraagd

      Ben al wakker, al met onze keffer buiten geweest, ... nu nog koffie om zelf wakker te worden ... tot binnen enkele uurtjes
      Krims@nline - A memory in the raw

      Comment


      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        no worries, ik denk dat beaumkr hier net voor mijn deur stopt.

        Comment


        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          Jullie hebben dus toch mooi weer gehad, nu de foto's!

          Comment


          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

            Het was een heel leuke dag , en alles was perfect georganiseerd .

            Ik zal proberen om morgenavond een album online te krijgen.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              SD parfaite !

              Nog een keer een vette merci aan Stefaan en Wim (en ook een beetje aan alle deelnemende BD-ers).


              seppuku.

              Comment


              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                Die mannen en vrouwen werden toch weer extra in de watten gelegd
                Het was toch alweer een gezellige dag
                Bedankt en een proficiat aan Stefaan en Purlut voor toch een perfecte inrichting
                Last edited by sloefke; 16 januari 2007, 17:09. Reden: foto te groot
                gr, eb

                Comment


                • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  ja, vlekkelozer dan dit kan een sd niet verlopen denk ik, waarvoor dank aan iedereen, inclusief Armand Pien die "daarboven" voor ons aan de weerknopjes draait... Mooie (en exclusieve!) foto's, prachtig weer, "sfeerrr is koed hein", goed gegeten, en allemaal blije gezichten. Het smaakt voor mij naar meer (als organisator). En nu vol ongeduld wachten op de CD...

                  Voor wie vond dat het naar meer smaakte staan in de pdf nog een paar extraatjes, als je er nog eens in de buurt bent kan je de wandeling naar Leffe bvb eens doen, heel leuk bij weer zoals vandaag; vooral die oude stadswallen eens opklauteren... en voor de liefhebbers dus die ruïnes van Bouvignes, maar dat heb ik al vaak genoeg gezegd... Wie nog tips wil moet maar pm'en.
                  Last edited by vanslycken; 14 januari 2007, 23:05.

                  Comment


                  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Ha ook juist thuis Stefaan?
                    Bedankt allebei voor deze prachtige dag, het was echt af!
                    En dan nu... een welverdiende nachtrust!

                    Groeten, Cahor

                    Comment


                    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      Ja, Stefaan en Wim hulde voor de nauwkeurige en doortastende organisatie van deze shootingday.
                      Ik weet niet wat jullie hebben gedaan om dan ook nog eens te zorgen dat de weergoden voor heel ons gedeelte van West Europa alle goeds in de zin hadden vandaag?
                      Sony en Olympus
                      Fotoseries

                      Comment


                      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        Wim heeft struisvogeleieren naar de arme klaren gebracht (ik weet niet of men dat in NL ook doet, eieren naar "de nonnekes" brengen om goed weer af te smeken?) en ik ben gewoon nogal eens het zonnetje in huis.

                        Ook bedankt Rob voor het aangename gezelschap, ik ben blij dat je je niet verveeld hebt!

                        Comment


                        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          Iedereen bedankt voor de fijne dag .

                          Maar waar was de eerste album voor 12 uur???
                          Waar een wil is, is een weg
                          ---------------------------------

                          Comment


                          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Een dikke proficiat aan de organisatoren van deze werkelijk schitterende SD.
                            Ik denk dat iedereen ervan genoten heeft maar... wij niet alleen want ook zij genoten ervan...



                            Groeten,

                            Mark
                            http://markwijnants.zenfolio.com/
                            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                            Comment


                            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              Ik ga nu te bed toe. En mijn foto's komen nog wel een keer, vast wel via een webalbum en ook op de cd
                              Waar een wil is, is een weg
                              ---------------------------------

                              Comment


                              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                Super geslaagde SD, bedankt Stefaan & Wim ... en Armand Pien 'k heb hier al een paar schone impressies gezien ... 'k zal straks ook eens beginnen met mijn kaartjes te transfereren. En mijn madam heeft na afloop gezegd "Wat een bende bijeen ... maar allemaal toffe gasten", maar we hebben ons schitterend geamusseerd.

                                ps. @Bachus1909 die receptjes van die sauzen (vooral die met J...), die kan je mischien es in de vorm gieten van een SD produkt fotografie


                                Last edited by Krims@nline; 15 januari 2007, 07:01.
                                Krims@nline - A memory in the raw

                                Comment

                                Working...
                                X