Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

    Accuweather geeft ook goed weer aan. Die site geeft ook voorspellingen van elke plaats ter wereld, maar dan 15 dagen vooruit en zeer gedetailleerd, en klopt meestal ook.
    Jullie gaan het zeker goed hebben

    Comment


    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

      Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
      Accuweather geeft ook goed weer aan. Die site geeft ook voorspellingen van elke plaats ter wereld, maar dan 15 dagen vooruit en zeer gedetailleerd, en klopt meestal ook.
      Jullie gaan het zeker goed hebben
      Volgens KMI, voor zondag zwaarbewolkt met kans op regen. Volgens Accuweather goed weer (een zonneke en een wolkske), wie gaat er juist zijn ?? wel straf dat de zon volgens HLN vroeger opkomt dan volgens Accuweather . Ik neem in ieder geval ne paraplu mee, en ne regenjas.
      Krims@nline - A memory in the raw

      Comment


      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

        neem vooral je fototoestel mee .
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

          Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          neem vooral je fototoestel mee .
          en een goed humeur om de regen weg te lachen

          Comment


          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

            Leute en plezier is wel het handelsmerk voor SD door BD

            Allen, het wordt stilaan tijd naar zondag alle laatste maatregelen te treffen.
            Gisterenavond nog eens contact had met Stefaan in DUitsland. De jongen zit hopeloos met de handen in het haar, geen internet, geen PC, geen fotokes ...
            Heb ook nog een laatste afsprakenmail naar de mensen in Dinant gestuurd....
            En met mezelf. Probleem. Moet verband voor sleutelbeen nog 4 weken dragen en dat belemmert sterk je bewegingsvrijheid. Typen kan alleen met éé hand, ...
            Maar, we zetten door.
            Gezien de vele draag(moeders) euh, -kandidaten voor mijn materiaal ben ik hier naarstig bezig alle kasten en dozen te onderzoeken. Heb nu al ongevver 35kg staan en ik moet nog aan fotomateriaal beginnen
            En dat er nu niemand durft achteruit te krabbelen ...
            sjuus

            Comment


            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

              Wim gezorgd er gewoon voor dat je klaar bent zondag.
              En ik roep iedereen op voor een goed weer dansje
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment


              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                yes, yes, yes dat is het en daarvan de oooh al zo lang vergeten klassieke BD-bondgenootschapsgroepamateursfotografenvanBelgiumD igitalopshootingdayuitstapnaardinantop14januari200 7reizendkomiekengezelschap-groepsvanalleaanwezigen-foto

                Oef, 't is eruit.
                Ik zal die foto met visoog nemen, we zitten immers dicht bij 't water

                Euh, vergeet niet nog eens de pdf te doorlopen. ...
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                  Oorspronkelijk geplaatst door SD-Dinant Bekijk bericht
                  Gisterenavond nog eens contact had met Stefaan in DUitsland. De jongen zit hopeloos met de handen in het haar, geen internet, geen PC, geen fotokes ...
                  Tja ik belde toch maar eens om te horen of er geen "rampen" gebeurd waren... nog 20 man die afhaken of 16 man die nog meewillen... ik heb een klein beetje ervaring met groepsdingen
                  Internetcafé's zijn daar wel, 'k had mijn laptop ook kunnen meenemen maar 'k deed het niet, en ik had mijn sony'tje mee om een paar fotootjes te nemen van het werk.
                  Maar als je 12 uur per dag werkt (enfin, min één uur voor het middageten) heb je daarna niet veel zin om nog eens achter een pc te kruipen. 'k Zal misschien dadelijk in chit-chat nog iets posten.

                  Comment


                  • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                    Bij het fotograferen in de grot moeten we misschien wat afspraken maken.
                    Er zullen er zeker bij zijn die willen flitsen, maar dan hebben de anderen die met een lange sluitertijd aan het fotograferen zijn wel een overbelichte foto...

                    Misschien dat we daarvoor nog een oplossing kunnen vinden tegen zondag .

                    De laatste weerberichten zien er vrij gunstig uit voor zondag , hopelijk zijn de voorspellingen juist.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Bij het fotograferen in de grot moeten we misschien wat afspraken maken.
                      Er zullen er zeker bij zijn die willen flitsen, maar dan hebben de anderen die met een lange sluitertijd aan het fotograferen zijn wel een overbelichte foto...

                      Misschien dat we daarvoor nog een oplossing kunnen vinden tegen zondag .


                      De laatste weerberichten zien er vrij gunstig uit voor zondag , hopelijk zijn de voorspellingen juist.
                      Gij denkt ook aan alles Dat is wel iets om over na te denken.
                      Waar een wil is, is een weg
                      ---------------------------------

                      Comment


                      • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                        Ja daar hebben we ook aan gedacht hoor, we moeten morgen bij de grot nog enkele dingen duidelijk afspreken hoor.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                          Ik heb een heel klein probleempje... Wegens problemen die ik heb met Fotokonijnenberg heb ik op het moment niet meer dan een 50mm prime. Dit is een prachtige lens, maar voor mij niet echt praktisch als looplens.

                          Dus mijn vraag: Heeft er iemand een (goedkope) Nikon lens over die ik mag lenen? Het hoeft echt niet meer te zijn dan een 18-55 of 18-70.

                          Mijn dank is gigantisch
                          One day, I would like to make nice pictures :-)
                          www.lucaskoijen.nl

                          Comment


                          • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                            Ewel, tussen mijn alreeds 75 kg die wordt meegezeuld zal er wel iets tussen zitten. Als je wil een bigma (50-500) en voor in de grot een macrootje, ...
                            Anders morgen voor vertrek nog eens duidelijk vragen ...
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                              Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
                              Ik heb een heel klein probleempje... Wegens problemen die ik heb met Fotokonijnenberg heb ik op het moment niet meer dan een 50mm prime. Dit is een prachtige lens, maar voor mij niet echt praktisch als looplens.

                              Dus mijn vraag: Heeft er iemand een (goedkope) Nikon lens over die ik mag lenen? Het hoeft echt niet meer te zijn dan een 18-55 of 18-70.

                              Mijn dank is gigantisch
                              Zal mijn 18-70 voor jouw meebrengen

                              Comment


                              • Re: 14 januari 2007 - SD te Dinant (grot, stad en bos) - carpool voorzien

                                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                                Ewel, tussen mijn alreeds 75 kg die wordt meegezeuld zal er wel iets tussen zitten. Als je wil een bigma (50-500) en voor in de grot een macrootje, ...
                                Anders morgen voor vertrek nog eens duidelijk vragen ...
                                Wim, mijne remorque kan wel maar 300kg dragen hé! Laat dan toch tenminste één van die zware statieven thuis, waarvoor heb je er in godsnaam acht nodig?

                                Comment

                                Working...
                                X