Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

    Oorspronkelijk geplaatst door Walt Bekijk bericht
    Als ik niet moet werken wil ik graag aanwezig zijn. Ik weet echter maar de dag vooraf of ik moet werken of niet. Dus als ik mag inschrijven onder voorbehoud? (Het station: is dat St Pieters?)

    mvg,
    Walt
    Ja ik bedoel het St. Pietersstation. Ik herinner me van deze zomer dat je tram 1 moest nemen en afstappen aan de Korenmarkt. Vandaar is het eventjes stappen naar het Sint-Jacobs. Waarschijnlijk zijn er ook trammen die rechtstreeks naar het Sint-Jacobs rijden...
    [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

    FotoBlog

    Comment


    • #62
      Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

      Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
      Dat gaat HIJ graag horen
      Hoe moet ik dat nu weten ?
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

      FotoBlog

      Comment


      • #63
        Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

        Kom samen en alles wijst zichzelf wel uit.

        Niet moeilijk maken, straatfotografie mag dat ook niet zijn, gewoon op gevoel afgaan, doen de mensen ook wel.

        Ergens afspreken om eventueel een hapje te eten tussen 13 en 13.30?
        Verder SD eindigen in een gezellige kroeg ofte cafeetjes rond...h

        psje:
        Zij zal hij wel niet erg vinden vermits zij waarschijnlijk al meer gewoon is als hij.
        Last edited by beauceron; 9 oktober 2006, 19:49.

        Comment


        • #64
          Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

          Je kan het niet weten Eronosian, maar het is een fout die wel meerdere maken op de chat, daarmee dat het wel grappig was

          Iets uit het vuistje eten is voor mij goed hoor.

          En tis maar een suggestie, maar komen we niet wat vroeger samen, de dagen zijn al kort aan het worden.
          Tenzij er mensen naar de mis gaan he
          flickr

          Comment


          • #65
            Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

            Voor de échte straatfotografie mag je hooguit met een man of 2-3 zijn. Dan bedoel ik die once-in-a-lifetime shots op net dat ene moment waarbij een nietsvermoedende voorbijganger plotseling een enkel voor de fotograaf onlosmakelijk geheel met de omgeving vormt.

            Maar als het is om wat de voyeur te gaan uithangen bij mensen die zitten te eten of bij studentes met een diepe decolleté op de Graslei, dan doet het aantal shooters er niet echt toe.


            seppuku.

            Comment


            • #66
              Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

              Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
              Voor de échte straatfotografie mag je hooguit met een man of 2-3 zijn. Dan bedoel ik die once-in-a-lifetime shots op net dat ene moment waarbij een nietsvermoedende voorbijganger plotseling een enkel voor de fotograaf onlosmakelijk geheel met de omgeving vormt.

              Maar als het is om wat de voyeur te gaan uithangen bij mensen die zitten te eten of bij studentes met een diepe decolleté op de Graslei, dan doet het aantal shooters er niet echt toe.


              seppuku.
              gasten,

              we gaan gewoon voor de fun wat foto's maken in gent hé.
              en de échte straatfotografie doe je solo, seppuku ...
              niet in groepjes van 2-3-4-...-18-19-20.

              we zien wel wat er gebeurt, die zondagochtend
              in het nietsvermoedende gent ...

              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #67
                Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
                Ja ik bedoel het St. Pietersstation. Ik herinner me van deze zomer dat je tram 1 moest nemen en afstappen aan de Korenmarkt. Vandaar is het eventjes stappen naar het Sint-Jacobs. Waarschijnlijk zijn er ook trammen die rechtstreeks naar het Sint-Jacobs rijden...
                Vanuit Sint Pieters is het korter met de bus naar Sint Jacobs

                Comment


                • #68
                  Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                  Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  gasten,

                  we gaan gewoon voor de fun wat foto's maken in gent hé.
                  en de échte straatfotografie doe je solo, seppuku ...
                  niet in groepjes van 2-3-4-...-18-19-20.

                  we zien wel wat er gebeurt, die zondagochtend
                  in het nietsvermoedende gent ...

                  mm
                  mm, een grote bende van 20 man/vrouw is misschien toch wel een beetje veel

                  Comment


                  • #69
                    Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                    Hahahaha, ik ben dat inderdaad al wel gewoon dat mensen denken dat ik een man ben . Tenminste op het forum of op de chat dan . Irl zijn er nog maar weinig mensen die zich vergissen

                    Gr. X.

                    Comment


                    • #70
                      Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                      Voor de échte straatfotografie mag je hooguit met een man of 2-3 zijn. Dan bedoel ik die once-in-a-lifetime shots op net dat ene moment waarbij een nietsvermoedende voorbijganger plotseling een enkel voor de fotograaf onlosmakelijk geheel met de omgeving vormt.

                      Maar als het is om wat de voyeur te gaan uithangen bij mensen die zitten te eten of bij studentes met een diepe decolleté op de Graslei, dan doet het aantal shooters er niet echt toe.


                      seppuku.

                      Laat me eerst mezelf verontschuldigen ten overstaan van de TS, ik wil absoluut geen hetze uitlokken, maar me laten beledigen, al word ik niet bij naam genoemd, kan absoluut niet.

                      Seppuku,

                      Het woord voyeur wil zeggen volgens Van Daele:


                      "Iemand die minnende paren of vrouwen en meisjes die zich ontkleden, bespiedt, gluurder."

                      Met te verwijzen naar studentes op de Graslei en mensen die zitten te eten, bedoel je duidelijk mijn persoon, Beauceron.


                      Ik hoef van niemand zulke onterechte belediging te aanvaarden en wens dan ook van jou een verontschuldiging hier bij dit topic.

                      [Ik houd dit bericht bij moest het zijn dat één of andere moderator mijn bericht wil wissen

                      Comment


                      • #71
                        Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                        Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
                        Voor de échte straatfotografie mag je hooguit met een man of 2-3 zijn. Dan bedoel ik die once-in-a-lifetime shots op net dat ene moment waarbij een nietsvermoedende voorbijganger plotseling een enkel voor de fotograaf onlosmakelijk geheel met de omgeving vormt.

                        Maar als het is om wat de voyeur te gaan uithangen bij mensen die zitten te eten of bij studentes met een diepe decolleté op de Graslei, dan doet het aantal shooters er niet echt toe.


                        seppuku.

                        Laat me eerst mezelf verontschuldigen ten overstaan van de TS, ik wil absoluut geen hetze uitlokken, maar me laten beledigen, al word ik niet bij naam genoemd, kan absoluut niet.

                        Seppuku,

                        Het woord voyeur wil zeggen volgens Van Daele:


                        "Iemand die minnende paren of vrouwen en meisjes die zich ontkleden, bespiedt, gluurder."

                        Met te verwijzen naar studentes op de Graslei en mensen die zitten te eten, bedoel je duidelijk mijn persoon, Beauceron.


                        Ik hoef van niemand zulke onterechte belediging te aanvaarden en wens dan ook van jou een verontschuldiging hier bij dit topic.

                        [Ik houd dit bericht bij moest het zijn dat één of andere moderator mijn bericht wil wissen
                        Volledig terechte reply van jou Patrick, ik vind dit ook niet kunnen
                        Groetjes Dolly

                        Comment


                        • #72
                          Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                          Allez komaan zeg... het zal wel allemaal niet zo slecht bedoeld zijn zeker...?
                          Ja,ja, ik geloof nog altijd in de goede bedoelingen van (sommige ) mensen.

                          Het woord voyeur moet toch niet noodzakelijk zo slecht opgevat worden he? Dat is toch precies wat we zondag allemaal zullen doen: mensen bespieden, stiekem (met 40 man ) foto's nemen.

                          Volgens mij.... bedoelde sepukku gewoon dat zondag wel een SD'tje wordt waar we straatbeelden en personen zullen kieken maar dat er van "echte" straatfotografie met zoveel mensen tegelijk weinig sprake zal zijn.
                          We zullen zondag de 22e inderdaad gewoon wel zien hoe het uitdraait. Misschien ontstaan er spontaan een paar groepjes, wie weet.

                          Just... relax...
                          http://katrijn.fotopic.net
                          Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

                          Comment


                          • #73
                            Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                            kat,
                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • #74
                              Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kat Bekijk bericht
                              Kersverse mama van Marthe!
                              Proficiat!
                              Groeten, David

                              Comment


                              • #75
                                Re: 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

                                Inderdaad, Kat, "voyeur" heeft een heel wat ruimere betekenis dan datgene wat zij die het moeten opzoeken, in de Van Dale zullen vinden. De invulling van het begrip kan dan nog eens verschillen naargelang het "voyeurisme" wordt ervaren door diegene die zich achter de camera verstopt enerzijds, en diegene die er het "slachtoffer" van is anderzijds.

                                Reken er maar op dat heel wat mensen zich "bekeken" zullen voelen als daar een bende telelenzen voorbijwandelt.


                                seppuku.

                                Comment

                                Working...
                                X