Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Er was iemand met wie ik gesproken had over 2dehands markten en sites enzo, helaas ben ik zowel de sites als de naam van die iemand vergeten
Je hebt me bij St. Jacobs nog die 2 Pentax lenzen aangewezen op het marktje. ZOu je me die sites nog eens kunnen pm'en? bedankt
You have PM
Grts JVG
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
Hahaha, kreeg nog een mail van Gentblogt dat ze een mail verkeerd begrepen hadden en in principe zonder toestemming mijn en dus ws ook de andere foto's geplaatst hadden, wel heel erg netjes overigens en een leuk artikel
Comment