Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

    hartelijk dank aan Linda (en de buurman van Linda die me is komen oppikken in De Pinte) en Steve en natuurlijk ook aan beWiki voor de rit van Sint-Martens Latem naar Berchem

    het was AF!




    Greetz,
    StevenVH

    Comment


    • #62
      Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

      Beste Linda, Steve en Wendy, en alle deelnemers van de SD in Latem,

      Dit was werkelijk de max!
      Mooi weer, aangename sfeer, mooie show, mooie 'modellen', toffe mensen.
      Eigenlijk was het net een vriendenreunie.
      Ik heb de kans gekregen om héél toffe personen te leren kennen.
      Ook veel bekenden tegen het lijf gelopen.
      Allemaal toffe gasten.

      Linda, van harte proficiat met dit lovend initiatief!
      Voor mijn part voor herhaling vatbaar.

      Nu de beeldjes importeren en mss. morgen wat posten
      (als ze toonbaar zijn tenminste).

      mvg,

      Roland

      Comment


      • #63
        Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

        Hele leuke namiddag gehad !

        Hartverwarmend, grappig, boeiend, adembenemend, hilarisch, nieuwsgierig, onwennig, indrukwekkend, aarzelend, bulderend, groepsgevoelig, tijdloos, leerzaam, tof, vreugdevol, spottend, intens, ...

        Linda, Steve en team, en alle sympathieke BD'ers die me een mooie namiddag bezorgden : bedankt
        En aan al de plakkers achteraf - die me beloofd hadden dat we er slechts eeeene zouden pakken - 'k had het moeten weten Toffe gasten !!!









        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #64
          Prachtige namiddag gehad

          Bedankt Linda voor de organisatie, bedankt Steve & Wendy voor de medewerking!
          De sfeer was schitterend, de vogels ook:





          Hoe ondersteboven aan je maaltijd te komen:



          Hier nog meer: http://www.schoendoos.be/Photoshoots...-08/index.html
          Hans

          http://www.schoendoos.be

          Comment


          • #65
            Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

            Hans, ik kan het niet laten (nog een keertje!) ... hartelijk gefeliciteerd met je plaatjes! Ze zijn echt prachtig! Proficiat!
            Grts
            beWiki
            Nikon AF 801S & D70 & D300; AF S Nikkor 18-200 mm. 1:3.5-5.6 G ED DX; AF Nikkor 28-85 mm. 1:3.5-4.5; AF Nikkor 70-210 mm.1:4-5.6, Micro Nikkor 105 mm.1:2.8 D; R1C1; R1; SU-800; 2 x SB-R200; Manfrotto 190B + 141RC-kop enz. ...

            Comment


            • #66
              Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

              En weer veilig thuis

              Linda en Steve, ook van mij nogmaals hartelijk bedankt voor de geslaagde shoot

              (Ga nu eerst maar eens de oogstbe kijken) Die gepost zijn, zijn stuk voor stuk al plaatjes

              Gr. X.
              Last edited by Xarder; 8 oktober 2006, 21:43.

              Comment


              • #67
                Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

                Ook mijn dank voor Linda, Steve en de anderen voor de geslaagde namiddag.

                De verwerking zal ook nog wel een aantal uren plezier opleveren...


                Alain

                Comment


                • #68
                  Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

                  Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  Hier ook niks dan positiefs!!!

                  Mooie organisatie,
                  Leuke babbel,


                  Spijtig dat foto's maar maximaal 900px breed mogen zijn



                  MVG,

                  Die staat er haarscherp op Frank! Je D2X is duidelijk weer in orde! De compositie met de hand op de voorgrond vind ik heel geslaagd, je ziet duidelijk de 'approach' van de roofvogel.
                  Hans

                  http://www.schoendoos.be

                  Comment


                  • #69
                    Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

                    @ Kariboe,

                    Gdvr, waarom ben ik daar niet opgekomen ... prachtige -noemt het volmaakte- pluimpjes ... nu ben ik alweer jaloers.

                    Btw: kan ik de v.z.w. aansprakelijk stellen voor het krijgen van een hartinfarct tijdens het bekijken van al die mooie beelden?
                    Wow!!! Mensen, ik voel me nog zo duizelig klein bij al die vogelfoto's, pareltjes zijn het gewoon.
                    Sorry voor de bewierooking ... zal het nog veel doen.

                    Thx,
                    beWiki

                    P.s.: @ StevenVH, geen enkel probleem, volgende keer: een seintje en ik kom je wel aan het station afhalen (wel met minder gebabbel van mijnentwege). Prettige kennismaking, dat wel (thx for sharing)!
                    Nikon AF 801S & D70 & D300; AF S Nikkor 18-200 mm. 1:3.5-5.6 G ED DX; AF Nikkor 28-85 mm. 1:3.5-4.5; AF Nikkor 70-210 mm.1:4-5.6, Micro Nikkor 105 mm.1:2.8 D; R1C1; R1; SU-800; 2 x SB-R200; Manfrotto 190B + 141RC-kop enz. ...

                    Comment


                    • #70
                      Re: Prachtige namiddag gehad

                      Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk bericht
                      Bedankt Linda voor de organisatie, bedankt Steve & Wendy voor de medewerking!
                      De sfeer was schitterend, de vogels ook:





                      Hoe ondersteboven aan je maaltijd te komen:



                      Hier nog meer: http://www.schoendoos.be/Photoshoots...-08/index.html

                      Hans, dit is het soort aktie waar ik steeds van kick (laatste foto van de drie).
                      Razend scherp. Heel mooi.

                      mvg,

                      Roland

                      Comment


                      • #71
                        Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

                        aan iedereen van de organisatie: bedankt, was toffe namiddag

                        amai knappe actie shots

                        heb er zelf maar weinig goeie
                        in de vlucht valt da ni mee om te fotograferen
                        nog veel moeten oefenen precies
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #72
                          Re: Prachtige namiddag gehad

                          Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                          Hans, dit is het soort aktie waar ik steeds van kick (laatste foto van de drie).
                          Razend scherp. Heel mooi.

                          mvg,

                          Roland
                          Roland, zo zou ik er natuurlijk wel meer willen maken. Maar die vogels zijn razendsnel en dit is niet eenvoudig. Ik wil je alle shots besparen waar alleen staartveren of onscherpe vleugels op staan .
                          Ik had graag een betere compositie waarbij je de kop van de arend ziet en zijn blik die gericht is op het aas. Volgende keer plaats ik mij meer terzijde van de baan die de vogels volgen, schuin achter Steve. Dat lijkt mij een beter standpunt voor dit soort shots (aas uit de lucht plukken). Bij het aanvliegen is het leuk om kort achter Steve te staan (zie foto van Frank): je ziet de vogels frontaal en dit benadrukt de spanwijdte van de vleugels.
                          Ik heb in elk geval veel bijgeleerd.
                          Hans

                          http://www.schoendoos.be

                          Comment


                          • #73
                            Re: Prachtige namiddag gehad

                            Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk bericht
                            Roland, zo zou ik er natuurlijk wel meer willen maken. Maar die vogels zijn razendsnel en dit is niet eenvoudig. Ik wil je alle shots besparen waar alleen staartveren of onscherpe vleugels op staan .
                            Ik had graag een betere compositie waarbij je de kop van de arend ziet en zijn blik die gericht is op het aas. Volgende keer plaats ik mij meer terzijde van de baan die de vogels volgen, schuin achter Steve. Dat lijkt mij een beter standpunt voor dit soort shots (aas uit de lucht plukken). Bij het aanvliegen is het leuk om kort achter Steve te staan (zie foto van Frank): je ziet de vogels frontaal en dit benadrukt de spanwijdte van de vleugels.
                            Ik heb in elk geval veel bijgeleerd.
                            Hans,

                            Het blijft altijd zoeken voor de ideale posities en iedereen zou eigenlijk op verschillende plaatsen tegelijk moeten kunen staan. Er is overal zoveel tegelijk te beleven en te fotograferen, dat je spijtig genoeg altijd wel iets zal missen. Ik heb bijvoorbeeld ook geen enkele foto met jullie invalshoek met het vangen van dat aas Echt een fantastische actiefoto overigens !!!

                            Bedankt ook aan de anderen voor de leuke reacties


                            MVG,

                            Comment


                            • #74
                              Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

                              Bescheiden bijdrage en 1e post

                              Hoe moet dat vogeltje zich gevoeld hebben onder deze omstandigheden ?



                              Stel je in de plaats van het muisje !



                              Special thanks to steve voor deze laatste in vlucht



                              Dit was voor mij een aangename kennismaking met SD van BD
                              Bedankt voor dit initiatief en tot binnenkort
                              We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                              Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                              Comment


                              • #75
                                Re: SD roofvogelshoot - Sint Martens Latem - 8 oktober

                                Die laatste is gewoonweg schitterend!
                                Hans

                                http://www.schoendoos.be

                                Comment

                                Working...
                                X