Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als er iemand rondom het Brusselse passeert, ik vermaak u graag met mijn gezaag over Sony en Minolta.
Tenzij parakiet en SallyP het niet erg vinden met 3 op de achterbank te zitten?
Oei, ik ga in plaatsnood zitten. Ik heb mijne passat moeten inruilen voor een polo (wegens herstellingen). Maar ik heb nog iemand
die als 3e achteraan wil zitten.
Frederic „You miss 100% of the shots you don‘t take…“ Wayne Gretzky
Oei, ik ga in plaatsnood zitten. Ik heb mijne passat moeten inruilen voor een polo (wegens herstellingen). Maar ik heb nog iemand
die als 3e achteraan wil zitten.
OK van mij moet ge u niets aantrekken dan, kzal wel iets vinden.
Voor jou is ook nog een plaatsje vrij saske. Ik zet je op de deelnemerslijst.
Aan iedereen die ook mee zou willen gaan, inschrijven is niet meer mogelijk, sorry.
ok heel fijn en hoop dat er na mijn eerste keer nog veel zullen volgen!!!
maar nog een vraagje
kan ik ook met de groep mee gaan eten of is da nie meer mogelijk
Damn,Blijkt mijn cursus grafische beeldvorming zondag te beginnen...Eerste les is belangrijk.Nonde.Nu,nog geen besluit.Ik ga eerst eens vragen of het echt niet erg is mocht ik de zondag nog niet komen,maar anders zal ik jullie spijtig genoeg vaarwel moeten zeggen
Morgen laat ik iets weten!
Jammer,maar ik zal men plan toch moeten laten varen,de eerste lessen zijn het belangrijkst,en als ik er niet veel ben wordt ik geschrapt van hun lijst.Dus sorry!Toch nog veel plezier gewenst aan die da wel nog kunnen!
Comment