Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hey
Ik zou ook graag meedoen. Mijn vrouw komt ook mee.
Dus 1 BD lid
en 1 niet-BD lid
Canon EOS 50D - EF 28-135mm IS USM - EF-S 18-55 - EF 50 f/1.8 II - EF 70-300mm IS USM - speedlite 430 EX
Onderwaterset: Canon Powershot G15, Ikelite behuizing, INON S-2000 flits.
Ik zie hier juist, Map24 laat mij doorrijden tot afrit 19 (Massenhoven) en zo naar Lier (Ik kom van St-Truiden ).
Maar zo op het eerste zicht kan ik ook in Herentals er al af (afrit 20) en heb ik zo over Nijlen ook een redelijk grote baan naar Lier (en we moeten toch onderaan Lier zijn).
Wat is het beste? (als er hier nog iemand langskomt )
Ik zie hier juist, Map24 laat mij doorrijden tot afrit 19 (Massenhoven) en zo naar Lier (Ik kom van St-Truiden ).
Maar zo op het eerste zicht kan ik ook in Herentals er al af (afrit 20) en heb ik zo over Nijlen ook een redelijk grote baan naar Lier (en we moeten toch onderaan Lier zijn).
Wat is het beste? (als er hier nog iemand langskomt )
OPGEPAST !!!!!
Niet de afrit in Herentals nemen. Er zijn werken op die baan. Verder rijden tot Massenhoven, afrit 19 en dan richting Lier. Gekomen in Lier de Ring nemen tot aan het krpt met Ring en Berlaarsesteenweg? Links af ri Centrum en vanaf daar kan men al de bewegwijzering volgen of een keer de bijlage lezen in postit nr 7 van jbowie. Daarin staat ook alles uitgelegt.
Tor straks
Frans (Bachus1909)
Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!! Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.
Comment