Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik dacht dat ik er ook bij was-zie email -maar ik zie mijn naam niet.
grt
In mijn PM bercihten zie ik niks staan. Verder hebben we meer fotografen dan modellen, dus voorlopig kom je op de wacht lijst. Fotografen die hun modellen meebrengen zijn geen probleem uiteraard. Ook deze editie "oeselgem 2" is een "trek je plan SD". Je zorgt zelf voor je model(len).
Ik ben er weer !
Ik heb ondertussen al 3 PM's ontvangen met mensen die willen aanwezig zijn, maar geen model hebben. Mag ik er nogmaals de aandacht op vestigen dat ik NIET voor modellen zorg. Als je komt zonder model, maak je best op voorhand, hier in deze thread, afspraken met andere fotografen en/of modellen. Ook alle communicatie verloopt best binnen deze thread, anders wordt het voor mij onoverzichtelijk.
Ik heb de eerste post wat herwerkt zodat we zicht krijgen wie er komt, met welk model. Laat het zeker weten als daar fouten in staan !
Binnenkort krijgen de ingeschrevenen een gedetailleerde PM.
ok ik ben dus één van die kwieten die best wel eens van modelfotografie wil proeven..
voor de hand: ik heb dus ook geen modellen ter beschikking.
iemand (of meerdere) die zich geroepen voelt zijn modellen te delen en me voor die dag even onder de vleugels wil nemen? eventueel wat tips& uitleg geven?
Zoals net in pm aan Nat gemeld, ik zal me moeten terugtrekken voor de 10e september. Die week heb ik een Franse diagonaal gepland. Volgens de zomerdienstregeling van de SNCF rijdt er een TGV met fietstransport iedere dag van Rijssel naar Hendaye, in September rijdt ie alleen in het weekend. Moet dus op zondag al afreizen...
Helaas dus geen SD Oeselgem II voor mij dus.
door een ongevalleke heeft mijn model moeten afzeggen
bij deze zou ik dan ook willen vragen of iemand van jullie nog een model
kent die voor mij zou willen posseren
ok ik ben dus één van die kwieten die best wel eens van modelfotografie wil proeven..
voor de hand: ik heb dus ook geen modellen ter beschikking.
iemand (of meerdere) die zich geroepen voelt zijn modellen te delen en me voor die dag even onder de vleugels wil nemen? eventueel wat tips& uitleg geven?
ik heb ook nog geen model, maar probeer er eentje te vangen
zo ja, dan delen we ze wel met elkaar
stuur pm met je naam?
een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken
Comment