Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VZW-SD Abdij van het Park

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: VZW-SD Abdij van het Park

    Ik heb de indruk dat hier serieus op de man gespeeld wordt hé, iets dat toch niet mag in BD ?

    De foto's staan in Shootings Days en daar heb ik ook al andere leden voor minder zien afschieten.

    Betreft foto nr 1: goed gezien maar misschien zou effektief een seconde later beter geweest zijn dan was er geen gespleten persoonlijkheid geweest en geen hond met twee koppen.

    betreft foto nr 2. Dit ziet er een mooi meisje uit en van iets wat een sportfoto zou kunnen geworden zijn is nu een statische opname met een slechte nabewerking ( zie de vlekken op de voorarm en dij ).

    betreft foto nr 3. daar ga ik zelfs geen woorden aan vuil maken, dit kan toch maar enkel als grap bedoeld zijn, of niet ?

    ik denk dat men toch wat eerlijker mag zijn in het beoordelen van opnames ook al komen ze van een bestuurslid maar ja meningen kunnen nog verschillen en goed ook, maar ik geef ze dan in eer en geweten
    Last edited by Guest9; 6 juni 2006, 14:35.

    Comment


    • #17
      Re: VZW-SD Abdij van het Park

      Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      ik denk dat men toch wat eerlijker mag zijn in het beoordelen van opnames ook al komen ze van een bestuurslid maar ja meningen kunnen nog verschillen en goed ook, maar ik geef ze dan in eer en geweten
      Men kan ook op een vriendelijke en beleefde manier eerlijk zijn

      1 Zinneke (laatste) minder had in dit geval gepaster geweest teneinde dergelijke reacties te voorkomen ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: VZW-SD Abdij van het Park

        Bij mij gaat het niet over de foto's zelf,maar over de reply's van @:jeb bas......en bij jeb bas gaat het ook niet over de foto's zelf,allé ik heb er mijn gedacht zo over.
        Maar goed,ik heb mijn bommetje ( ) gewist en laat er het hierbij rusten in vrede.
        mvg FrançoisVM
        Canon 7D

        Comment


        • #19
          Re: VZW-SD Abdij van het Park

          Oorspronkelijk geplaatst door jeb bas
          1e foto is net op het slechte moment genomen (object had in 1 paneel moeten zitten)
          2e foto is er één van 13 uit een dozijn
          3e foto

          tot zover mijn fijne commentaar
          men had me dit forum aangeraden maar na het bekijken van de reeksen foto's van die bijeenkomst in Heverlee zie ik hier toch niet veel kwaliteit
          die foto's hadden evengoed op een site van de gepensioneerdenbond kunnen staan
          Commentaar op mijn foto's kan ik best verdragen hoor, geen probleem. Alleen dat laatste zinnetje doet me weer andere motieven vermoeden om op BD te posten dan wat ik in de eerste plaats zou verwachten. Jouw "bijdragen" in bepaalde andere topics doen dit vermoeden alleen maar versterken.
          Ach, misschien gaat het weer vanzelf weg...

          Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          Ik heb de indruk dat hier serieus op de man gespeeld wordt hé, iets dat toch niet mag in BD ?
          Correct, daarom wordt Jeb Bas ook met de vinger gewezen door andere forumleden.
          Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          De foto's staan in Shootings Days en daar heb ik ook al andere leden voor minder zien afschieten.

          Betreft foto nr 1: goed gezien maar misschien zou effektief een seconde later beter geweest zijn dan was er geen gespleten persoonlijkheid geweest en geen hond met twee koppen.
          Nou, dit is geen Fotodiscussie maar eerder een Showcase. Al aan gedacht dat dít precies de opzet was van de foto? Het abstracte van de twee figuren in één, het grappige van de hond-met-twee-hoofden?
          Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          betreft foto nr 2. Dit ziet er een mooi meisje uit en van iets wat een sportfoto zou kunnen geworden zijn is nu een statische opname met een slechte nabewerking ( zie de vlekken op de voorarm en dij ).
          Grappig dat jij kan zien hoe de originele foto was, en hoe "verkeerd" de nabewerking is.
          Ook in het originele RAW beeld staan de vlekken erop hoor. Transpiratievlekken? Vuil van de gravel? Onscherpe bladeren in het beeld? Who knows? In ieder geval niet door slechte nabewerking ontstaan...
          Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          betreft foto nr 3. daar ga ik zelfs geen woorden aan vuil maken, dit kan toch maar enkel als grap bedoeld zijn, of niet ?
          Is inderdaad grappig bedoeld en als reactie op Bjokke zijn foto, zoals er trouwens geschreven staat. Misschien volgende keer een of voor alle duidelijkheid. Of hoe er toch enkele woorden aan vuil maken
          Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
          ik denk dat men toch wat eerlijker mag zijn in het beoordelen van opnames ook al komen ze van een bestuurslid maar ja meningen kunnen nog verschillen en goed ook, maar ik geef ze dan in eer en geweten
          Waarom dan "bestuurslid" uitdrukkelijk vermelden
          Bedankt voor de eerlijke en gewetensvolle commentaar, Roland!
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #20
            Re: VZW-SD Abdij van het Park

            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre

            Correct, daarom wordt Jeb Bas ook met de vinger gewezen door andere forumleden.

            Nou, dit is geen Fotodiscussie maar eerder een Showcase. Al aan gedacht dat dít precies de opzet was van de foto? Het abstracte van de twee figuren in één, het grappige van de hond-met-twee-hoofden?

            Grappig dat jij kan zien hoe de originele foto was, en hoe "verkeerd" de nabewerking is.
            Ook in het originele RAW beeld staan de vlekken erop hoor. Transpiratievlekken? Vuil van de gravel? Onscherpe bladeren in het beeld? Who knows? In ieder geval niet door slechte nabewerking ontstaan...

            Is inderdaad grappig bedoeld en als reactie op Bjokke zijn foto, zoals er trouwens geschreven staat. Misschien volgende keer een of voor alle duidelijkheid. Of hoe er toch enkele woorden aan vuil maken

            Waarom dan "bestuurslid" uitdrukkelijk vermelden

            Bedankt voor de eerlijke en gewetensvolle commentaar, Roland!
            thx bedankt voor het opvallende antwoord

            Comment

            Working...
            X