Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

    Oorspronkelijk geplaatst door s5034454
    Enneuh ... neemt iedereen een statief mee of is het schieten vanuit de losse hand? (kwestie van niet de enige idioot te zijn die daar met een statief rondloopt )
    De enige idioot zal je al zeker niet zijn, want ik kom ook ...

    Verder sleur ik bijna altijd en overal mijn statief mee. Al was het maar om mee te stoefen of om mee naar de vliegen te kloppen.

    Groeten,
    TravelToy.
    www.christian-bailleul.be | Blog

    Comment


    • #32
      Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

      De laatste keer dat ik een bezoek bracht aan een dierentuin had ik spijt dat ik hem niet mee had en spijt heeft alleen zin als je van plan bent het de volgende keer anders te doen dus ook ik ga slepen

      Groetjes X.

      Comment


      • #33
        Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

        Bedankt voor de reacties. Kwas al van plan 'm niet mee te nemen, maar aangezien ik dan toch niet de enige ga zijn, ga'k 'm toch maar meenemen. Het is niet alleen om in donkere ruimten te fotograferen, maar ook omdat ik denk dat ik veel ga moeten zoomen (dieren die nogal ver in hun kooi liggen ofzo) en dan is zo'n statief wel handig denk ik ...

        Wij gaan er uit zien als een bende Japanners.
        http://www.dennisclaes.be

        Comment


        • #34
          Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

          Ik ga er wsl niet bij zijn, want ik heb vandaag "het licht gezien" (voor de slechte verstaanders: "bglod has come into my life")

          Comment


          • #35
            Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

            Dat is niet zo mooi pcwiet ....

            Heel jammer dat je er ws niet bij kunt zijn maar wie weet

            Groetjes X.

            Comment


            • #36
              Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

              Kleine update: Usha gaat in de voormiddag zowieso niet kunnen komen. Eventueel komt ze in de namiddag nog wel, maar dat weet ze de dag zelf pas, dus haar mag je al van de lijst halen. Ikzelf ga zowieso komen, dus de "onder voorbehoud" mag er af. Nick en Katia zullen in de loop van het weekend nog confirmeren.
              http://www.dennisclaes.be

              Comment


              • #37
                Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                Bjokke, ik moet helaas toch weer een slag om de arm houden voor zaterdag omdat ik ws zonder auto kom te zitten . Morgen of overmorgen hoor ik meer, ik hou je op de hoogte. Groetjes X.

                Comment


                • #38
                  Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                  Bjokke,

                  Ik kom ook. Als ik mag natuurlijk hé

                  Tot zaterdag.

                  Sven

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                    Woehoe! Dan toch de 20 nog overschreden!
                    http://www.dennisclaes.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                      hm, de macrolens zal nog even moeten wachten, alsook een flash maar dan kan de auto gerepareerd worden en als het goed is, is hij donderdag klaar Dus zoals het er nu naar uitziet ben ik er bij zaterdag . Groetjes X.

                      Comment


                      • #41
                        Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                        Hoewel mijn D70 dus wel degelijk Bglod-ded is, wil ik toch absoluut naar de SD komen. Is er onder de deelnemers toevallig geen goeie ziel die zaterdag een reserve-Nikon bij heeft? Want ik ben vandaag even terug gaan "oefenen" met mijn S7000, en dat valt toch dik tegen hoor als je een reflex gewend bent.

                        Comment


                        • #42
                          Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                          Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
                          Hoewel mijn D70 dus wel degelijk Bglod-ded is, wil ik toch absoluut naar de SD komen. Is er onder de deelnemers toevallig geen goeie ziel die zaterdag een reserve-Nikon bij heeft? Want ik ben vandaag even terug gaan "oefenen" met mijn S7000, en dat valt toch dik tegen hoor als je een reflex gewend bent.
                          Ik heb nog een Coolpix 8800 als backup camera, maar ja, da's geen DSLR, ik weet het . . .
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                            Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                            Ik heb nog een Coolpix 8800 als backup camera, maar ja, da's geen DSLR, ik weet het . . .
                            Tnx voor het aanbod Francis, maar dan zal mijn S7000 ook wel voldoen zeker.

                            Comment


                            • #44
                              Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                              geef forfait (verbouwingen etc) maar wil heel graag een van de volgende keren meegaan, kwestie van ervaring qua compo etc op te doen

                              groeten
                              ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                              http://www.flickr.com/photos/dimidub/

                              Comment


                              • #45
                                Re: SD Olmense zoo 17 juni 2006 - Olmen

                                ik heb in totaal 23 inschrijvingen waarvan er 3 een abonnement hebben. Er blijven dus 20 over, net genoeg om groepstarief aan te vragen als iedereen komt. ik wacht nog op enkele mensen hun bevestiging en als die ook allemaal komen kan ik morgen reserveren.

                                Comment

                                Working...
                                X