Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Damme + omgeving - 10 september 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

    Normaal starten we rond 10u, maar je kunt gerust rond de middag bv invoegen om dan de namiddag mee te maken ...

    Peter

    Oorspronkelijk geplaatst door t.billy
    Zeker geïnteresseerd ... hangt een beetje af van "startuur". Te vroeg zal moeilijk gaan maar vanaf +/- 11h00 zou dat moeten lukken.
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

    Comment


    • #47
      Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

      Dan schrijf ik mij hierbij in
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #48
        Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

        Hallo,

        Je mag me ook noteren.

        greets Eddy
        Eddy

        Comment


        • #49
          Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

          Jammer, ik voelde het reeds aankomen, ik zal die dag niet beschikbaar zijn .. andere verplichtingen in de familiale sfeer waaraan ik met niet ga kunnen onttrekken .. nogmaals: excuses, maak deze datum maar terug vrij, we organiseren de SD dan wel eens ergens volgend voorjaar .. uitstel is geen afstel.

          Sorry gasten (en dames)

          Tot later !
          Last edited by Lightyear; 8 augustus 2006, 20:40.
          Albums : http://fotografiepeterderycke.be
          Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

          Comment


          • #50
            Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

            Oei, afgeblazen met nog drie weken te gaan...
            Niemand die mee in de organisatie zat? Terug een "school" voor zij die het willen organizeren om toch met minstens twee mensen te zijn...
            Had er zo al naar uitgekeken en ook velen met mij waarschijnlijk....
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

            Comment


            • #51
              Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

              Medeorganisators ? Niemand meegekregen neen, ik had het nochtans vriendelijk gevraagd ..

              Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
              Oei, afgeblazen met nog drie weken te gaan...
              Niemand die mee in de organisatie zat? Terug een "school" voor zij die het willen organizeren om toch met minstens twee mensen te zijn...
              Had er zo al naar uitgekeken en ook velen met mij waarschijnlijk....
              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

              Comment


              • #52
                Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                Oei, spijtig, had ook graag eens Damme leren kennen; ( Lees dit nu pas ).

                Of anders laat ons eens gewoon doen zoals de japanners, we kunnen ook Brugge eens plat trekken.Der zal wel iemand bij zijn zeker die Brugge kent zoals zijne broekzak.
                Alléé, 'tis misschien geen goe voorstel maar 'k heb het toch gedaan.
                Digitale groeten
                K.J.W.

                Comment


                • #53
                  Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                  Ik kan Lightyear goed volgen ...
                  Iedereen wil, kan en zal, maar uiteindelijk is er niemand ...
                  SD organizeren is niet altijd leuk en het is niet of nooit goed voor iedereen.
                  Een SD organizeren in het wild, dat is best mogelijk, maar dat kan pas met een kleine beperkte groep en dan voor max een 3 tot 4 uren ...
                  Wil je meer, langer en wil je zaken bezoeken die je anders niet kan, dan vraagt dat meer tijd dan dat je wenst ...
                  Ben nu nog altijd bezig met "RIJSEL", vorig jaar naar gepolst, de teksten, parcours is klaar, maar, spijtig genoeg is er nu heel slecht weer en is er door familale omstandigheden (een catastrofe voor wat verlof betreft) helemaal geen tijd meer om verder te doen. Dus "Rijsel", volgend jaar ...
                  SD-Damme, ja datum was misschien al aangekondigd, maar dat neemt niet weg, dat je ook niet alles kan voorzien. Nostradamus kon dat ook niet ...
                  Lightyear, thanks voor het bod, en wie weet, zien we jou op een volgende keer .... Ik had best willen helpen, alleen, voor mij is die 100km afstand om te regelen iets te ver, zeker als je met meerdere bent ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #54
                    Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                    Toch een dikke chapeau voor diegene die nog de moeite willen nemen om een echte SD te organiseren. Een SD waarbij men samen komt op plaats X om uur Y om dan wat rond te lopen en plaatjes te schieten, is wel leuk, maar een echte SD waarbij routes uitgestippeld worden, zaken gereserveerd worden, dat is van een heel ander kaliber en organisatorisch zeker niet te onderschatten.

                    We mogen mensen als Lightyear, Purlut en Bachus dan ook heel dankbaar zijn voor hun inspanningen.


                    seppuku.

                    Comment


                    • #55
                      Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                      met gemengde gevoelens...

                      Jammer dat we moeten uitstellen, maar blij want ik had net vernomen dat ik op de geplande datum voor 't werk op reis moest gaan!

                      Hou me dus maar op de lijst voor de volgende afspraak!

                      Met blijvende dank aan de moedige vrijwilligers die zich voor een SD willen inzetten!
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment


                      • #56
                        Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                        Purlut en Seppuku (en ook anderen), een heel dikke danke voor de waardering en het spreekwoordelijke "hart onder de riem" .. nee, het was mijn idee, mijn voorstel, alleen kon ik de uitwerking niet waarborgen dus dan is het beter om uit te stellen, dan om mensen een week voordien voor voldongen feiten te stellen. Onzekerheid is de slechtste factor in een planning.
                        En inderdaad, Purlut, ik ben ook op dat vlak een "perfectionnist", ik wil het zo goed mogelijk voorbereiden voor anderen, nieuwe zaken aanbieden die anders niet kunnen (torenbezoeken bv, in Lissewege stond ik tot 2x voor een gesloten deur, daar heb ik al ettelijke telefoontjes voor gedaan, niemand die mij een sluitend antwoord kon geven of het in september 100% zeker zou kunnen).

                        Damme en omstreken zijn en blijven mijn favoriete streek, ik ontdek er bij elk bezoek nog nieuwe zaken... ik blijf dit koesteren om de volgende maal uit te werken, ik had al een gedeelte klaar, dan zal dus de volgende keer al minder werk vragen !
                        Ciao !!

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                        Ik kan Lightyear goed volgen ...
                        Iedereen wil, kan en zal, maar uiteindelijk is er niemand ...
                        SD organizeren is niet altijd leuk en het is niet of nooit goed voor iedereen.
                        Een SD organizeren in het wild, dat is best mogelijk, maar dat kan pas met een kleine beperkte groep en dan voor max een 3 tot 4 uren ...
                        Wil je meer, langer en wil je zaken bezoeken die je anders niet kan, dan vraagt dat meer tijd dan dat je wenst ...
                        Ben nu nog altijd bezig met "RIJSEL", vorig jaar naar gepolst, de teksten, parcours is klaar, maar, spijtig genoeg is er nu heel slecht weer en is er door familale omstandigheden (een catastrofe voor wat verlof betreft) helemaal geen tijd meer om verder te doen. Dus "Rijsel", volgend jaar ...
                        SD-Damme, ja datum was misschien al aangekondigd, maar dat neemt niet weg, dat je ook niet alles kan voorzien. Nostradamus kon dat ook niet ...
                        Lightyear, thanks voor het bod, en wie weet, zien we jou op een volgende keer .... Ik had best willen helpen, alleen, voor mij is die 100km afstand om te regelen iets te ver, zeker als je met meerdere bent ...
                        Last edited by Lightyear; 28 augustus 2006, 22:14.
                        Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                        Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                        Comment


                        • #57
                          Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                          Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                          Toch een dikke chapeau voor diegene die nog de moeite willen nemen om een echte SD te organiseren. Een SD waarbij men samen komt op plaats X om uur Y om dan wat rond te lopen en plaatjes te schieten, is wel leuk, maar een echte SD waarbij routes uitgestippeld worden, zaken gereserveerd worden, dat is van een heel ander kaliber en organisatorisch zeker niet te onderschatten.

                          We mogen mensen als Lightyear, Purlut en Bachus dan ook heel dankbaar zijn voor hun inspanningen.


                          seppuku.
                          inderdaad,vind het doodjammer dat wij (ik en magda)niet kunnen komen wij vertrekken nl. op 8 september op vakantie
                          gr, eb

                          Comment


                          • #58
                            Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                            aan de organisator van het Damme-project:

                            Ik ben hier nog maar nieuw op het forum en ook als fotograaf (maandag een Nikon D50 aangeschaft) ben ik nog groen achter de oren.

                            Ik las hier iets over een shooting-day in Damme en daar wil ik als Dammenaar gerust aan meehelpen. Ik ken immers de streek en de mensen. Helaas heb ik dit nog nooit meegemaakt en weet ik niet wat er allemaal wordt verwacht.

                            Als Damme ooit nog als gast-stad wordt genoemd en er nog hulp nodig is, mag je mij gerust contacteren

                            Vriendelijke groeten,

                            Olivier

                            Comment


                            • #59
                              Re: SD Damme + omgeving - 10 september 2006

                              Awel zie Daar mag je dan op rekenen, met twee altijd leuker dan alleen
                              Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                              Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                              Comment

                              Working...
                              X