Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mijn GSM nummer staat in het document waarvan je de link via PM gekregen hebt. Wens je het jouwe erbij te zien, dan stuur je maar een PM.
Ik ga deze namiddag de site bezoeken. Er komt vanavond een ge-update versie van het document online, ik stuur nog naar alle ingeschrevenen een PM. Hou dus maar die BD mailbox in het oog
Hopelijk hebben we het weer een beetje mee....
Het weer zit niet echt mee, maar dan zien we dit maar als een uitdaging Het moet niet altijd vanzelf gaan. En de binnenlocaties hebben voldoende mogelijkheden, dus een heel groot drama wordt het nooit. Tot sebiet !
Terug van een uitgeregende dag, maar gelukkig voldoende binnenlokaties. Ik heb er alvast van genoten, ik hoop de andere fotografen en modellen ook !
Ik ben al benieuwd naar de eerste foto's
Nogmaals dank aan de eigenaars voor het ter beschikking stellen van deze locatie !
Terug van een uitgeregende dag, maar gelukkig voldoende binnenlokaties. Ik heb er alvast van genoten, ik hoop de andere fotografen en modellen ook !
Ik ben al benieuwd naar de eerste foto's
Nogmaals dank aan de eigenaars voor het ter beswchikking stellen van deze locatie !
Groeten,
Nat.
Ben ook net terug van 260km onweer/regen en aquaplaning. Was het het waard?
JA JA JA JA JA JA JA Echt wel
Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor de medewerking, met name Nat voor het organiseren, de eigenaar, en uitaard alle modellen die hieraan hebben meegewerkt.
Leuk was ook diverse mensen te leren kennen. Echt gaaf.
Ben ook net terug van 260km onweer/regen en aquaplaning. Was het het waard?
JA JA JA JA JA JA JA Echt wel
Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor de medewerking, met name Nat voor het organiseren, de eigenaar, en uitaard alle modellen die hieraan hebben meegewerkt.
Leuk was ook diverse mensen te leren kennen. Echt gaaf.
HELEMAAL SUPER!!!
Wie kan het hier niet mee eens zijn! Nat heeft zichzelf overtroffen, de mensen waren om ter vriendelijkst en de modellen super!
Alhoewel ik buiten m'n eigen model enkel foto's genomen heb van Natacha was het voor mij en Lana toch een leerrijke en leuke ervaring, waarvoor dank!
Had nog nooit met zo'n studio-flits-opstelling gewerkt, en hou ook meer van natuurlijk licht, maar ben toch blij dat ik het materiaal heb mogen gebruiken
Ik blij dat ondanks de regen het toch iets is geworden. Dank aan de 4 flitsploegen, waarvan 2 heel uitgebreid. Madmax en Walt met een complete studio installatie om jaloers van te zijn, en lieven lens en Fullator met een paraplu flits. Die van Fullator had zelfs een handige batterijvoeding.
En moet je eens wat weten ? Er was WEL electriciteit in die hangaar...
Comment