Locatie - Oeselgem (op de grens tussen west en oostvlaanderen, omgeving zulte-dentergem). Het definitieve adres wordt op tijd via PM medegedeeld. (Kwestie van de privesfeer van de eigenaars van deze locatie te vrijwaren)
Datum : 25 juni. Rondleiding rond 10u45 - aanvang rond 11u00 einde wanneer we moe zijn. (Das meestal rond 18u00-19u00)
Ik zorg niet voor modellen, dat moeten jullie zelf doen.
Wat biedt de locatie : het is een restant van een vlas bedrijf. Het is niet verlaten, er is ondertussen al wat anders mee aan de gang, maar er zijn toch nog genoeg hoekjes die de moeite waard zijn.
Het principe is TFP/TFCD, maar jullie regelen onderling de kontakt adressen. Ik ga wel bij aanvang het email adres / naam en foto van iedereen vragen/nemen zodat later bij problemen toch nog kan teruggevonden worden wie wie geshoot heeft.
In de buurt is een frituur. Ik heb ze alvast verwittigd op een bende fotografen. Is niet zo groot, misschien is gaan eten in shiften wel gewenst. Jullie kunnen natuurlijk ook jullie picknic meebrengen. Er is buiten plaats genoeg.
Electriciteit is aanwezig en mogen we gebruiken, maar je zorgt zelf voor de kabels.
Geinteresseerden - Fotografen - Modellen
Mezelf.............. 1 ......... 1 - bevestigd - Peter (mannelijk model)
Xarder.............. 1 ......... 0 - bevestigd
Fullator ........... 1 ......... 4 - bevestigd. Nancy, Sandra, Nathalie en Kacha (laatste 2 onder voorbehoud)
Ivo M ...............1 ......... 0 - bevestigd
Lieven Lens .........1 ......... 3 - bevestigd. Marijke, Sofie en Gert (laatste 2 in de namiddag)
Hesy ................0 ......... 0 - afgezegd
svc .................1 ......... 0 - bevestigd
Tony smeT ...........1 ......... 1 - bevestigd. Lana (12j) + nog wat toeschouwers
bouvelo .............0 ......... 0 - afgezegd
sallypaparazzi ......1 ......... 0 - bevestigd - wordt opgehaald door bromista
Walt ................1 ......... 1 - bevestigd - Davina
bromista ............1 ......... 3 - bevestigd - Jessy, Birgit en ...??....
Chrisly .............0 ......... 0 - afgezegd
dirk michiel ........1 ......... 3 - bevestigd - Lobke, Joke en .........
jo3r1 ...............0 ......... 0 - cancelled
MadMax ..............1 ......... 1 - bevestigd - Natacha - wordt opgepikt in het station Waregem door MadMax
Totaal ............. 12 ......... 17
Hier zijn alvast enkele hoekjes en kantjes zodat jullie een idee hebben van de locatie.
Nieuw en oud :
Een van de oude roterij plaatsen, waar vroeger water werd ingedaan, nu gebruikt als opslagplaats voor stenen, een ander is opgevuld met hout :
De zijgevel :
De schouw :
De hangar achter de roterij met een redelijk grasplein :
Achter deze deur bevind zich een oude 1 cylinder dieselmotor om de vlasmachines (die er niet meer zijn) aan te drijven. Die motor moet wat vrijgemaakt wordt, maar daar zorg ik voor.
De hangar binnen :
Een 2pk (prive eigendom, dus enkel als decorstuk te gebruiken)
Een nog werkende tractor, waar we ook in mogen zitten (maar niet mee rijden )
Datum : 25 juni. Rondleiding rond 10u45 - aanvang rond 11u00 einde wanneer we moe zijn. (Das meestal rond 18u00-19u00)
Ik zorg niet voor modellen, dat moeten jullie zelf doen.
Wat biedt de locatie : het is een restant van een vlas bedrijf. Het is niet verlaten, er is ondertussen al wat anders mee aan de gang, maar er zijn toch nog genoeg hoekjes die de moeite waard zijn.
Het principe is TFP/TFCD, maar jullie regelen onderling de kontakt adressen. Ik ga wel bij aanvang het email adres / naam en foto van iedereen vragen/nemen zodat later bij problemen toch nog kan teruggevonden worden wie wie geshoot heeft.
In de buurt is een frituur. Ik heb ze alvast verwittigd op een bende fotografen. Is niet zo groot, misschien is gaan eten in shiften wel gewenst. Jullie kunnen natuurlijk ook jullie picknic meebrengen. Er is buiten plaats genoeg.
Electriciteit is aanwezig en mogen we gebruiken, maar je zorgt zelf voor de kabels.
Geinteresseerden - Fotografen - Modellen
Mezelf.............. 1 ......... 1 - bevestigd - Peter (mannelijk model)
Xarder.............. 1 ......... 0 - bevestigd
Fullator ........... 1 ......... 4 - bevestigd. Nancy, Sandra, Nathalie en Kacha (laatste 2 onder voorbehoud)
Ivo M ...............1 ......... 0 - bevestigd
Lieven Lens .........1 ......... 3 - bevestigd. Marijke, Sofie en Gert (laatste 2 in de namiddag)
Hesy ................0 ......... 0 - afgezegd
svc .................1 ......... 0 - bevestigd
Tony smeT ...........1 ......... 1 - bevestigd. Lana (12j) + nog wat toeschouwers
bouvelo .............0 ......... 0 - afgezegd
sallypaparazzi ......1 ......... 0 - bevestigd - wordt opgehaald door bromista
Walt ................1 ......... 1 - bevestigd - Davina
bromista ............1 ......... 3 - bevestigd - Jessy, Birgit en ...??....
Chrisly .............0 ......... 0 - afgezegd
dirk michiel ........1 ......... 3 - bevestigd - Lobke, Joke en .........
jo3r1 ...............0 ......... 0 - cancelled
MadMax ..............1 ......... 1 - bevestigd - Natacha - wordt opgepikt in het station Waregem door MadMax
Totaal ............. 12 ......... 17
Hier zijn alvast enkele hoekjes en kantjes zodat jullie een idee hebben van de locatie.
Nieuw en oud :
Een van de oude roterij plaatsen, waar vroeger water werd ingedaan, nu gebruikt als opslagplaats voor stenen, een ander is opgevuld met hout :
De zijgevel :
De schouw :
De hangar achter de roterij met een redelijk grasplein :
Achter deze deur bevind zich een oude 1 cylinder dieselmotor om de vlasmachines (die er niet meer zijn) aan te drijven. Die motor moet wat vrijgemaakt wordt, maar daar zorg ik voor.
De hangar binnen :
Een 2pk (prive eigendom, dus enkel als decorstuk te gebruiken)
Een nog werkende tractor, waar we ook in mogen zitten (maar niet mee rijden )
Comment