Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat is weer een moeilijke opgave!
Mag ik vragen aan de kandidaat deelnemers dat ze zo spoedig mogelijk bevestigen? Het wordt dus 13 mei te 10 uur in Antwerpen.
Fullator
Awel, ik ga die elleboogruimte sebiet gebruiken. Ik heb vandaag een eerste shoot gedaan met een koppel vriendinnen, en die zagen dat helemaal zitten. Als je onderstaande foto ziet, wie zou durven zeggen dat dat hun eerste keer is
Fullator, vind je het goed als ik ze meebreng ?
[QUOTE=Nat]Awel, ik ga die elleboogruimte sebiet gebruiken. Ik heb vandaag een eerste shoot gedaan met een koppel vriendinnen, en die zagen dat helemaal zitten. Als je onderstaande foto ziet, wie zou durven zeggen dat dat hun eerste keer is
QUOTE]
Wowie! Die van mij gaan flink concurrentie krijgen! Maar ze hebben me al gezegd dat ze hun beste beentje gaan voorzetten!
Helemaal bovenaan was er sprake van een opendeur dag op 29 Apr.
Is het interessant/nodig om daar een kijkje te gaan nemen?
Nu zaterdag. Ganse dag balletles, om het half uur ander programma.
Zeker de moeite. Er kunnen nog twee fotografen meedoen.
De fotografen komen bijeen voor de hoofdingang van het Conservatorium, Melaan 3-5 te Mechelen.
Opgelet: het is marktdag, en de Melaan ligt volledig opgebroken. Het is onbegonnen werk om te proberen er met de auto te geraken. Best afspreken met een paar mensen en bijeenleggen voor de kosten van één parking (vismarkt).
Awel, ik ga die elleboogruimte sebiet gebruiken. Ik heb vandaag een eerste shoot gedaan met een koppel vriendinnen, en die zagen dat helemaal zitten. Als je onderstaande foto ziet, wie zou durven zeggen dat dat hun eerste keer is
QUOTE]
Wowie! Die van mij gaan flink concurrentie krijgen! Maar ze hebben me al gezegd dat ze hun beste beentje gaan voorzetten!
Meebrengen dus.
Het linker model (Lisa) kan niet die dag. Het rechter model (Julie) kan wel. En zij wil nog een vriendin meebrengen. Dus toch nog 2 modellen.
Slecht nieuws. Beide modellen hebben gecancelled "wegens omstandigheden". Ik zal dus maar alleen afkomen en zoals eerst gezegd, mij op de achtergrond houden
Ik krijg zojuist een melding waardoor ik zaterdag er niet zal kunnen bij zijn.
Spijtig, ik keek er wel naar uit.
Hopelijk staan er nog kandidaten op de reservenlijst, want eigenlijk is dit een niet te missen evenement.
Sorry Leon, maar het zal voor een volgende keer zijn, vrees ik.
Comment