Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

    Zonder enig probleem het bestand kunnen aanmaken (alleen het bepalen van de kleur op de zwartwit-omzettingen was iets minder evident ) en opgestuurd via Yousendit (+ 47 MB).


    seppuku.

    Comment


    • #32
      Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

      thx aan iedereen die reeds alles heeft opgestuurd.
      Er ontbreken nog 4 personen. Feitelijk 6, maar ja...
      PS. het is voldoende om het CAL-bestand op te sturen. Je dient dat bestand ook niet te zippen, daar je er slechts 1à 2% ruimte mee wint.

      Groetjes

      Comment


      • #33
        Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

        Door een stomme verkeerde bewerking op mijn fototoestel (dat ik pas nieuw had aangekocht) heb ik mijn cf-kaartje ver*****

        weet ook niet hoe dit kwam maar mijn cf-kaartje deed het niet meer toen ik thuis kwam. spijtig maar geen foto's van mij van minicoopers...... sorry


        Comment


        • #34
          Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

          Zal ik nu eens beginnen lullen en klagen over het feit dat er 30 fotografen waren en amper 6 mensen hun foto's hebben ingeleverd .... ?

          Comment


          • #35
            Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

            Wegens privé-redenen (oa. gezondheidsproblemen en auto-accident) heb ik de laatste weken andere dingen aan mijn hoofd gehad en zal ik de deadline van het insturen niet halen. Ik beloof wel dat ik binnenkort alle foto's die ik genomen heb online zal zetten in 900x600 en als er dan MINI'ers zijn die bepaalde foto's in de originele kwaliteit/resolutie willen dan zal ik die met veel plezier via mail of andere wegen bezorgen.

            Nu kan je al een 30-tal van mijn foto's bekijken op deze site. Weldra komen de rest daar dus ook op te staan.

            Uiteraard zou ik graag een kopie'tje verkrijgen van de verzamelCD/DVD, ik veronderstel dat er daar omtrent binnenkort meer info verschijnt (betaling, verzending,..)?
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #36
              Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

              Yannick
              Stel de vraag aan de organizatoren.
              Voor mijn part wil ik best nog wat wachten. Je hebt immers al 30 foto's.
              Het zou zonde zijn indien die ontbreken...
              Dus, laat de organizator beslissen wat hij, zij wil...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #37
                Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                Heb een nieuwe site gevonden die dikke files toelaat :
                TransferBigFiles.com allows computer users to send large files to anyone. Videos, pictures, documents or any other file that is too large to send as an email attachment can be sent through TransferBigFiles.com
                natwork.be

                Comment


                • #38
                  Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                  Heb een nieuwe site gevonden die dikke files toelaat :
                  http://www.transferbigfiles.com/
                  Thx 4 the tip Nat, zijn bij deze allen geuploaded tav Wim.
                  Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

                  Comment


                  • #39
                    Re: SD-MINI_SHOOT VerzamelCD SD-Mini en album-overzicht deelnemers

                    De verzamel CD is klaar.

                    Met dank aan Purlut om alle foto's te verzamelen en met een handige web-interface op een cd te zetten. Prima werk

                    De deelnemende fotografen die een cd wensen te bekomen kunnen mij contacteren via pm.

                    Comment

                    Working...
                    X