Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
-Brom : diene van Ajuin is zalig !
-En Nat ziede overal onder en boven steken en nog ziede foto's in zen album waar ik spijt van heb dat ik hem die kuren niet heb zien uitvoeren om op de film vast te leggen
-WhizzCat: misschien heeft em het nie graag (en daarbij ,hij is toch van Mars ?) ,maar dienen van Trebs lijkt me zo uit de set van LordOfTheRings te komen
-guRuh : het zwart/wit thema komt goed uit vind ik .
-Sal : " monopodie " ... hehehe,goe gevonne
-JLP : ik zou zooooo graag het resultaat zien van da eerste zelfportret
Mijn excuses dat ik iets te laat op de SD arriveerde maar ik heb tussen de biertjes door toch nog wat fotootjes kunnen maken... http://www.pbase.com/lschell/be2006
Comment