Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ga niet moeilijk oden hoor, maar, weet dat als je meedoet, je aan bepaalde regels gebonden bent voor aanleveren van beeldmateriaal. Kwestie van nu reeds daarvan op de hoogte te zijn.
niet teveel lenzen en kodakskes meenemen heh spanjaart, want dat zijn kleine autootjes hoor. Ik weet niet of je billingham daarin past
sugar
We moeten toch geen macrolens meenemen .
Zet mijn naam er ook maar bij, de laatste tijd heb ik niet veel meer gefotografeerd wegens andere verplichtingen, maar ik ben zeker niet van plan om mijn hobby op te geven.
Ik zal dus wel zorgen dat ik er kan geraken .
Is het misschien ook mogelijk om de Mini's te fotograferen terwijl ze voorbij rijden? Dat kan ook mooie pannings opleveren, als ze niet té snel rijden .
Zoek een viertal aangeduide Russiche vrijwilligers, om mijn klein progej event e testen en er eventueel commentaar op te geven.
Dat betekent dat je ongeveer 10 minuten moet spenderen en een tiental foto's moet uitkiezen, van trefwoorden voorzien en dan een soort CDkes maken (mag een bestand zijn). Dat bestandje heb ik wel nodig voor de finalizering waar ik momenteel de laatste testen op draai.
Als dat allemaal lukt hebben we een globalizeringsprogje dat we bij alle SD's kunnen gebruiken als daar nood toe is en alles is daarbij geautomatiseerd.
Wie is kandidaat ? (liefst geen 3.002.021.0221, anders moet ik selecteren en dat ruikt naar discriminatie ...)
Zoek een viertal aangeduide Russiche vrijwilligers, om mijn klein progej event e testen en er eventueel commentaar op te geven.
Dat betekent dat je ongeveer 10 minuten moet spenderen en een tiental foto's moet uitkiezen, van trefwoorden voorzien en dan een soort CDkes maken (mag een bestand zijn). Dat bestandje heb ik wel nodig voor de finalizering waar ik momenteel de laatste testen op draai.
Als dat allemaal lukt hebben we een globalizeringsprogje dat we bij alle SD's kunnen gebruiken als daar nood toe is en alles is daarbij geautomatiseerd.
Wie is kandidaat ? (liefst geen 3.002.021.0221, anders moet ik selecteren en dat ruikt naar discriminatie ...)
I'm in
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Soory jongens, was eerst op een free-site en blijkbaar mag ik daar geen zipkes, noch marskes zetten, deze lukt wel
Let wel, het is VIRUS-vrij en er worden geen keys in het register weggeschreven, eveneens worden er met uitzondering van de subdir waar het progje komt en de onderliggende subdir's, nergens anders bestanden weggeschreven, dus geen vervuiling op onnodige plaatsen.
Een uninstall kan gewoon door de map waarin het progje staat te wissen.
Het is een zip-bestand waarin met bestanden gezipt met behoudt van de submappen.
Gelieve dit dan ook in die aard te unzippen.
Doe dit in de ROOT van je C-schijf of D-schijf.
Er wordt dan een map: Sd_albumgenerator aangemaakt met daarin een submap sleutels en 2 bestanden.
Eén van die bestanden is een klein doc-bestandje "sd_album_personal.doc" met een summiere uitleg. Less is more-principe.
het programma zelf heet dan: sd_album_personal.exe
Veel suc6 ermee en echt, op een 10-tal minuutjes is het uitgeprobeerd. Gelieve me dan ook een globalizering toe te sturen van 5 à 10 willekeurige fotokes. Kwestie ik de laatste test kan doen om een CD-album te maken. Ik zou toch zo'n 4-tal deelnemers moeten hebben.
De trefwoorden (sleutels) zijn momenteel fakes... DUs, je doet ermee wat je wil, maw, je geeft er zelf een inhoud ... 't Is de verwerking van data die telt, niet de inhoud.
thx
Purlut
Last edited by Wim.Vanmaele; 21 februari 2006, 22:50.
Comment