Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Mini fotoshoot - 9 april

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

Kan ik er nog eventueel bij? Ik kan wel niet helemaal tot het einde blijven, wegens huishoudelijke verplichtingen.

Groetjes,

Dave
    pixelpusher

Comment

Als ik de laatste posts bekijk dan vallen er vele mensen af, wat wel jammer is.

Op den duur komen er meer auto's dan fotografen. Maar daar klaag ik niet over.

Tot zondag iedereen.

Sven

Comment

Ik ben aan 't nadenken over de lenzen die ik meeneem. Moet ik een Macrolens meenemen om die mini's te fotograferen

sugar
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Ahum, in de namiddag kan ik wss nog effe passeren, dus ik zal een belleke geven om te weten waar jullie juist zitten .....

Comment

Weerbericht voor morgen (www.kmi.be)

wisselende bewolking maar droog

sugar

Comment

Sorry, gelieve mij te willen verontschuldigen : zit met een "slapende" hand, tengevolge van geknelde zenuw in elleboog. Volgende week operatie, zal voor een andere keer zijn ...
              Size doesn't matter, achievement does ...
              Canon 7D ~ EF-S 17-55 IS + EF 24-105 L IS + EFS 18-135 IS + EF 70-300 DO IS ~ Canon Speedlite 420EX ~ Manfrotto 055CB + 322RC2 / Avatar © pdeco

Comment

Meer info over de locatie's en richtlijnen staan on-line.

Je kan ze hier vinden.

Het weer voor morgen ziet er redelijk goed uit met maar 20% kans op regen; dus we gaar er voor.

Comment

Vergeet niet, aan de Berendrechtsluis kan je ook parkeren aan K869, met zicht op Noordzeeterminal (K913)

ps: wat er vandaag uit valt, kan er morgen niet uitvallen

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

We zijn met ongeveer 15 fotografen... Hebben we ondertussen een idee van het aantal minitjes?

laatste update van www.kmi.be 17h00

wisselende bewolking maar droog

Ziet er dus goed uit. Ik ga mijn lenzen eens scherpen
                    sugar

Comment

Misschien nog eens deze tip:

Zorg voor een paar sets schroevendraaiers! Even de nummerplaten eraf halen voor de shots, spaart heel wat Photoshop-gepruts achteraf.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                        We zijn met ongeveer 15 fotografen... Hebben we ondertussen een idee van het aantal minitjes?
                        ik denk een 30'tal toch wel.

Er zijn er meer dan 40 ingeschreven, maar je hebt er sowieso die niet komen opdagen wegens lang niet meer op forum geweest en daarom vergeten, andere plannen, plots geen zin meer,...
                        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku

Zorg voor een paar sets schroevendraaiers! Even de nummerplaten eraf halen voor de shots, spaart heel wat Photoshop-gepruts achteraf.

seppuku.

Voor mij speelt het niet zo'n rol of mijn nummerplaat zichtbaar is of niet..
                          ik ga mij dan ook niet bezig houden met altijd de nummerplaat er af te vijzen en telkens weer er terug op te zetten omdat we toch heel de dag op de openbare weg rijden en dus de verkeersregels moeten volgen.
                          Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

seppuku.
                            Op zich geen slecht idee, maar we blijven de ganse tijd op de openbare weg dus kunnen we problemen krijgen als we de nummerplaat verwijderen.

Er wordt trouwens alleen maar gevraagd om de nummerplaten onleesbaar te maken voor de foto's die op het web verschijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door voyager
                              Op zich geen slecht idee, maar we blijven de ganse tijd op de openbare weg dus kunnen we problemen krijgen als we de nummerplaat verwijderen.

Er wordt trouwens alleen maar gevraagd om de nummerplaten onleesbaar te maken voor de foto's die op het web verschijnen.
                              Het gaat niet zozeer om de privacy van de eigenaars wanneer de foto's op het web komen, eerder om het feit dat nummerplaten soms erg storend kunnen zijn in foto's van auto's, zeker de (ondertussen) reflecterende exemplaren.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de wagens zonder nummerplaten gaan rondrijden, maar wanneer ze bijvoorbeeld stilstaan op de kaaien, kunnen ze er eventueel eventjes af, toch zeker die vooraan.

't Is maar een idee.

seppuku.

Comment

Het gaat niet zozeer om de privacy van de eigenaars wanneer de foto's op het web komen, eerder om het feit dat nummerplaten soms erg storend kunnen zijn in foto's van auto's, zeker de (ondertussen) reflecterende exemplaren.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de wagens zonder nummerplaten gaan rondrijden, maar wanneer ze bijvoorbeeld stilstaan op de kaaien, kunnen ze er eventueel eventjes af, toch zeker die vooraan.

't Is maar een idee.

seppuku.
                                Goede opmerking van die reflecterende platen. Ik zal maar een schroevendraaier meenenem.

Comment

Working...
                                X