Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sorry, gelieve mij te willen verontschuldigen : zit met een "slapende" hand, tengevolge van geknelde zenuw in elleboog. Volgende week operatie, zal voor een andere keer zijn ...
We zijn met ongeveer 15 fotografen... Hebben we ondertussen een idee van het aantal minitjes?
ik denk een 30'tal toch wel.
Er zijn er meer dan 40 ingeschreven, maar je hebt er sowieso die niet komen opdagen wegens lang niet meer op forum geweest en daarom vergeten, andere plannen, plots geen zin meer,...
Zorg voor een paar sets schroevendraaiers! Even de nummerplaten eraf halen voor de shots, spaart heel wat Photoshop-gepruts achteraf.
seppuku.
Voor mij speelt het niet zo'n rol of mijn nummerplaat zichtbaar is of niet..
ik ga mij dan ook niet bezig houden met altijd de nummerplaat er af te vijzen en telkens weer er terug op te zetten omdat we toch heel de dag op de openbare weg rijden en dus de verkeersregels moeten volgen.
Op zich geen slecht idee, maar we blijven de ganse tijd op de openbare weg dus kunnen we problemen krijgen als we de nummerplaat verwijderen.
Er wordt trouwens alleen maar gevraagd om de nummerplaten onleesbaar te maken voor de foto's die op het web verschijnen.
Het gaat niet zozeer om de privacy van de eigenaars wanneer de foto's op het web komen, eerder om het feit dat nummerplaten soms erg storend kunnen zijn in foto's van auto's, zeker de (ondertussen) reflecterende exemplaren.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de wagens zonder nummerplaten gaan rondrijden, maar wanneer ze bijvoorbeeld stilstaan op de kaaien, kunnen ze er eventueel eventjes af, toch zeker die vooraan.
Het gaat niet zozeer om de privacy van de eigenaars wanneer de foto's op het web komen, eerder om het feit dat nummerplaten soms erg storend kunnen zijn in foto's van auto's, zeker de (ondertussen) reflecterende exemplaren.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de wagens zonder nummerplaten gaan rondrijden, maar wanneer ze bijvoorbeeld stilstaan op de kaaien, kunnen ze er eventueel eventjes af, toch zeker die vooraan.
't Is maar een idee.
seppuku.
Goede opmerking van die reflecterende platen. Ik zal maar een schroevendraaier meenenem.
Comment