Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Mini fotoshoot - 9 april

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

    Meer info over de shoot en de locatie's heb ik in een pdf gegoten.

    Minishoot

    Comment


    • #92
      Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

      Ik moet spijtig genoeg ook passen. Véél te drukke agenda en auto die in de garage staat maken het té moeilijk om er op tijd te geraken.
      Stijn Swinnen
      Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
      I am not a gear whore showing off my glass collection

      Comment


      • #93
        Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

        mijn grootvader brengt mij naar de metropolis, is het mogelijk dat ik dan met iemand verder naar de haven kan rijden? want mijn grootvader zet mij enkel aan de metropolis af en dat is het. laat het maar weten aub.

        Comment


        • #94
          Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH
          mijn grootvader brengt mij naar de metropolis, is het mogelijk dat ik dan met iemand verder naar de haven kan rijden? want mijn grootvader zet mij enkel aan de metropolis af en dat is het. laat het maar weten aub.
          Ik zit alleen in mijn Clio, er is dus nog plaats over. Er zullen zeker genoeg auto's zijn waar je nog een plaatsje kan vinden om mee te rijden .

          Ik hou wel het weerbericht (en dit forum) in het oog om er zeker van te zijn dat de fotoshoot wel degelijk doorgaat.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #95
            Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

            jammer dat er zoveel BD'ers afhaken

            als er BD'ers zijn die nog een plaatsje zoeken in een wagen => bij mij in de mini is er nog wel een beetje plaats ;-)

            als er iemand eens zin heeft om er mee te rijden, dat is ook geen probleem.
            Uiteraard liefst wel iemand met een rijbewijs ;-), en je moet mij er ook bijnemen als co-piloot dan. Wegens medische redenen zal ik misschien zelfs een chauffeur MOETEN zoeken, ik sukkel met een scheenbeenvliesontsteking en lange afstanden rijden gaat dan niet altijd even goed.

            tot zondag!
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

            Comment


            • #96
              Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

              Als er mensen zijn die uit gerio Tienen/Leuven afkomstig zijn : in mijn auto is nog wel een plaatsje
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment


              • #97
                Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                Zet mij maar op de lijst!
                BD0477BE

                Comment


                • #98
                  Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                  Oorspronkelijk geplaatst door yannick

                  Wegens medische redenen zal ik misschien zelfs een chauffeur MOETEN zoeken, ik sukkel met een scheenbeenvliesontsteking en lange afstanden rijden gaat dan niet altijd even goed.

                  tot zondag!
                  je weet het maar te zeggen, volk genoeg....

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #99
                    Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                    de weersvoorspellingen voor zondag blijken nog mee te vallen.. kans is groot dat het droog blijft!
                    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

                    Comment


                    • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                      Ik kan niet aanwezig zijn, openingsrace van de Belcar.....

                      Have fun !

                      Comment


                      • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                        Vermits het niet zo'n schitterend weer word om naar de Nürburgring te gaan is het goed mogelijk dat ik afkom naar A'pen

                        Mss tot zondag


                        Mvg,
                        *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

                        Comment


                        • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                          Jammer maar ik vrees dat ik ga moeten afhaken. Morgen wordt dochtertje geopereerd (niets ergs hoor) en gezien het een papa's kindje is zal ik zeker niet weg mogen.
                          Hopelijk heb jullie goed weer en worden er vele toffe en leuke foto's geschoten.
                          Laat achteraf maar eens zien wat ik gemist heb
                          Rudi
                          Fuji XT-4 en wat glas
                          Web: Flickr

                          Comment


                          • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                            Maar ik kom af zenne . Als er volk van Leuven of Kortenberg mee wil bollen ... laat maariets weten hé.

                            Dixie
                            ooit ... .

                            Comment


                            • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                              Sorry, ik moet waarschijnlijk afhaken, andere verplichtingen.
                              Have fun!

                              Comment


                              • Re: SD-Mini fotoshoot - 9 april

                                Ik vind het ook heel spijtig, maar ik heb ook dringender zaken aan de hand. Daarom kan ik zondag niet komen.
                                (Ik moet tegen volgende week nog foto's bij elkaar zoeken om tentoon te stellen in verband met de feesten rond 100 jaar Sint-Jozef Rijkevorsel.)

                                Maar er zijn nog genoeg fotografen over om die Mini's langs alle kanten te fotograferen .
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X