Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem
Ok -13u 45 ook ik zal er zijn
Canon 7D + Batterijgrip + 10-20mm sigma + 24-70 sigma + Sigma 120 - 300 + Canon 70 - 200 Het ligt in de menselijke natuur om verstandig te denken en idioot te handelen
Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
Met een paar gasten van het werk durven wij al eens afzakken naar Hoog Laethem op de kortrijkse stwg. (noemt mss al Xavier de Cock laan daar)
Moet op ong 5 minuutjes van de locatie zelf zijn
Jo.
Had eerder gedacht van naar den Ateljee (bij Dick, kunstschilder) te trekken achter de sd
Steve en Linda en ook alle BD medewerkers , dank voor jullie geslaagde SD-Roofvogels dag...
Was heel blij aanwezig te mogen zijn op prachtige ,zonnige shooting day, en moet toegeven ... heb mijn hartje verloren aan die prachtige sneeuwuil....
Nogmaals dank ..dank voor alles....
toffe bende die BD's
Foto's volgen in komende dagen
[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Ook ik ben heelhuids thuisgekomen.
Twas een prachtige dag!
Steve en Linda, ook ik dank jullie hartelijk voor deze dag.
Organisatie en de vogels waren tip-top in orde
Het was zeker de moeite, mij foto's volgen!
het was inderdaad een hele goede en plezante dag.
het was een mooie locatie, dank zij linda
ik hoop dat iedereen hun geamuseert hebben.
wij in ieder geval wel.
wij gaan dit zeker nog eens overdoen.
ook wil ik iedereen bedanken voor het vullen van de tas van een statief.
maar ook zonder was het heel leuk geweest
de mensen die mooie foto's genoemen hebben van die middag, zou ik vragen of ze de foto's mij kunnen bezorgen.
mijn gegeven zijn:
meersman steve
blauwe gaanweg 27
9150 bazel
e mail: steve.meersman@pandora.be
Oorspronkelijk geplaatst door steve007
en we gaan dat zeker opnieuw doen
groeten
Dat hoop ik ook,dan kan ik misschien ook eens mee doen.( bv op een zondag )
Spijtig dat er hier in de buurt ook een valkenier woont.
En laat ons open dat die vogelgriep overwaait en de hokplicht niet meer nodig is.
Linda en Steve,
Bedankt voor deze verzorgde en geslaagde SD. Héél mooie locatie Linda
Steve je hebt hard je best gedaan om zo'n aantal verschillende vogels op die manier aan ons voor te stellen....dit zal zéker nog navolging krijgen.
Nog een beetje meer "show"... met de loer bevoorbeeld ...en het wordt echt top!
Een aanrader voor iedereen bij een volgende gelegenheid!!!
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Dank aan Steve voor de keineige vogels, aan Linda voor de organisatie en de keitoffe locatie en aan Dolly voor de keihandige naamkaartjes.
Dank ook aan alle BD'ers die van deze SD een supergezellige en complexloze bijeenkomst maakten
Het "Fanta-syndroom" in één ongenadige en tijdloze ruk weggeveegd ?!?
Een nieuwe verlosser werd ons geboren, een onnavolgbare en onbeschrijfbaar genot, een sterkere BD-hype werd ons geschonken...
'Jonge en magere' Ajuin leert de 'oude' Kariboe weer de zin van het leven !!!
Vanaf heden houden we de vinger aan... DE WARME CHOCOMELK MET KOUDE SLAGROOM
De avond bracht ons zo mogelijk nog meer in hogere "vogelsferen". Uile-braakballen in pikante oranje saus, vogelnestsoep met sliertjes, hartig gebakken Pekingeend en voor Ajuin (die teveel chocomelk had gedronken) : vogelbouletjes in zoetzure saus... Bravo !!!
En aan alle Chinagangers (en de behulpzame Dolly) - ondanks de vele lepels pikante Sambal Oelek : Kariboe's b*llen hangen nog altijd daar, waar ze... enz...
En nu ga ik tegen het plafond met... opblaasbare Linda
en bekijk ik de wereld uit het veel aangenamere 'vogelperspectief'
Gegroet vogelaars !
Fwiet, fwiet, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
Dank aan Steve voor de keineige vogels, aan Linda voor de organisatie en de keitoffe locatie en aan Dolly voor de keihandige naamkaartjes.
Dank ook aan alle BD'ers die van deze SD een supergezellige en complexloze bijeenkomst maakten
Het "Fanta-syndroom" in één ongenadige en tijdloze ruk weggeveegd ?!?
Een nieuwe verlosser werd ons geboren, een onnavolgbare en onbeschrijfbaar genot, een sterkere BD-hype werd ons geschonken...
'Jonge en magere' Ajuin leert de 'oude' Kariboe weer de zin van het leven !!!
Vanaf heden houden we de vinger aan... DE WARME CHOCOMELK MET KOUDE SLAGROOM
De avond bracht ons zo mogelijk nog meer in hogere "vogelsferen". Uile-braakballen in pikante oranje saus, vogelnestsoep met sliertjes, hartig gebakken Pekingeend en voor Ajuin (die teveel chocomelk had gedronken) : vogelbouletjes in zoetzure saus... Bravo !!!
En aan alle Chinagangers (en de behulpzame Dolly) - ondanks de vele lepels pikante Sambal Oelek : Kariboe's b*llen hangen nog altijd daar, waar ze... enz...
En nu ga ik tegen het plafond met... opblaasbare Linda
en bekijk ik de wereld uit het veel aangenamere 'vogelperspectief'
Gegroet vogelaars !
Fwiet, fwiet, Kariboe
dank voor deze warme woorden, een bewijs van de ware betekenis
Comment