Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 25 februari - SD roofvogels te Sint Martens Latem

Ik kan alleen maar al de vorige post met lof voor Steve en Linda beamen. En een grote opzetten voor de lokatie en organisatie.
    Indien mogelijk ben ik er volgende keer ook weer graag bij.
    Canon 7D + Batterijgrip + 10-20mm sigma + 24-70 sigma + Sigma 120 - 300 + Canon 70 - 200
    Het ligt in de menselijke natuur om verstandig te denken en idioot te handelen

Comment

Bedankt Linda & Steve voor de organisatie van deze mooie dag !
      Het was mijn eerste SD, maar waarschijnlijk niet de laatste.

De meester en zijn vogeltje !

Edit mod JLP: De foto is verwijderd, omdat deze niet voldoet aan de forumregels voor wat betreft de bestandsgrootte (maximaal 200kB is toegestaan, deze was meer dan het dubbele). Een aagnepaste versie kun je altijd terugplaatsen in plaats van deze tekst.
      Last edited by JLP; 27 februari 2006, 20:23.
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

Comment

ik ben (dankzij komjewok ) ook heelhuids thuisgekomen maar ik moet die statieftas gemist hebben

Jammer dat ik niet meer meekon nadien maar ik had nog andere verplichtingen.
        Hopelijk tot een volgende keer en bedankt voor al het werk die hier in gekropen is

Koen
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

FZ50

Comment

Dank aan Linda en Steve! Volgende shooting met Steve gaat bij mij in Anzegem door, datum volgt nog in afspraak met Steve.
          Ik kon het wéér niet laten, en voor Linda... jij krijgt meer dan één pluim van mij voor de ontvangst!

Comment

Oei Oei 'k Ben weeral bijna de laatste om " dank u wel Linda en Steven" te zeggen.
            't Was prachtig .
            Nu eens mijn Rawkes omzetten zeker .
            Digitale groeten
            K.J.W.

Comment

Blij dat iedereen super contant is, bedankt voor de complimenten was met veel plezier gedaan
              @bouvelo, diene vogel ben ik nergens tegengekomen
              Zal trachten vandaag der ook nog wat te plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                Dank aan Steve voor de keineige vogels, aan Linda voor de organisatie en de keitoffe locatie en aan Dolly voor de keihandige naamkaartjes.
                Dank ook aan alle BD'ers die van deze SD een supergezellige en complexloze bijeenkomst maakten

Het "Fanta-syndroom" in één ongenadige en tijdloze ruk weggeveegd ?!?
                Een nieuwe verlosser werd ons geboren, een onnavolgbare en onbeschrijfbaar genot, een sterkere BD-hype werd ons geschonken...
                'Jonge en magere' Ajuin leert de 'oude dikke maar toch vermagerde' Kariboe weer de zin van het leven !!!
                Vanaf heden houden we de vinger aan... DE WARME CHOCOMELK MET KOUDE SLAGROOM

De avond bracht ons zo mogelijk nog meer in hogere "vogelsferen". Uile-braakballen in pikante oranje saus, vogelnestsoep met sliertjes, hartig gebakken Pekingeend en voor Ajuin (die teveel chocomelk had gedronken overdaad schaadt) : vogelbouletjes in zoetzure saus... Bravo !!! Die uiteindelijk nog op de meet weggekaapt werden door ene RVDB.

En aan alle Chinagangers (en de behulpzame Dolly) - ondanks de vele lepels pikante Sambal Oelek : Kariboe's b*llen hangen nog altijd daar, waar ze... enz... Maar wel op sterk water sindsdien?

En nu ga ik tegen het plafond met... opblaasbare Linda Niet te verwarren met de organisatie, deze had geen flaporen, geen piepstem van het gas en was zeker niet klein
                en bekijk ik de wereld uit het veel aangenamere 'vogelperspectief'
                Gegroet vogelaars !
                Fwiet, fwiet, Kariboe
                Nog een goeie foto ook zeg...

Tja, je hebt het al allemaal gezegd. Ik wil ook nog eens iedereen bedanken, en Roland nog een gelukkige verjaardag wensen vandaag...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  .........en Roland nog een gelukkige verjaardag wensen vandaag...
                  Roland.....hip hip hoera en nog veel mooie foto's hé.
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cois
                    Roland.....hip hip hoera en nog veel mooie foto's hé.
                    Verrek, vergeten,

gelukkige verjaardag Roland

En Linda en Steve nogmaals bedankt

Comment

Linda bedankt voor de puike organisatie en de warme koffie
                      Steven en zijn begeleiders, Top om je dieren te leren kennen.
                      Ik heb genoten ...
                      Last edited by stengil; 27 februari 2006, 23:24.
                      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Hehe Ajuin, 'k zie nu je reactie LOOOL !!!
                        Fijn ook jou te leren kennen... Ik heb zo het gevoel dat ook zich nog zal herhalen...
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

en van mij ook nen dikken merci voor de organisatie; linda, dolly en steven

edit: nog een toevoegingske:
                          man, man, man, er zitten enorm veel prachtig foto's tussen die postings (huh, eigenlijk zowat van de eerste tot de laatste); onbegonnen werk om overal een commentaarke bij te zetten; vandaar: aan allen
                          Last edited by ArkanB; 27 februari 2006, 15:57.

Comment

Ook van mij uiteraard bedankt aan diegene die er hebben voor gezorgd dat dit kon doorgaan. Namen ga ik niet noemen moest er eens vergeten.

Voor mijn album zal het even wachten zijn .

helaas had ik nog andere verplichtingen zaterdag en zal de nababbel voor een andere keer zijn.
                            Groetjes
                            http://www.vehe.be

Comment

Vanuit het Nederlandse ook nog eens mijn hartelijke dank aan Linda en natuurlijk aan Steven en partners.

Was heel erg gezellig en leuk, zeker voor herhaling vatbaar. Ik had ook nog andere afspraken zaterdag, de volgende keer ga ik ook mee naar de evaluatie gesprekken

Foto's volgen later, moet eerst nog wat werken....
                              Nikon D70 + Tamron 28-300

http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

Comment

't zag er precies tof uit

'k hoop dat 'k mee mag/kan doen aan de volgende roofvogelshoot

'k was ergens anders voor de fotografie en 't was daar ook plezant

tja ge moet soms keuzes maken hé

Linda en Steve, ik wil mij al inschrijven voor de volgende keer hé
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                                X