Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot 103+104 digitaal niet ontvangen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shoot 103+104 digitaal niet ontvangen

beste collega-leden,

We hebben contact opgenomen met de gebruikelijke helpdesk van abbodinges... - en men zou de mail hebben doorgestuurd, maar tot op heden hebben we helaas niets ontvangen (ook niks in de spam-mailfolder).

Abonnementenland... Vorige keer een papieren en een digitale versie verstuurd, nu geen versie.

Dus doen we trouw wat men in het forum omschrijft. Het duurt al 10 dagen om een reactie te mogen ontvangen... Die doet gewoon alsof we iets zouden hebben moeten gekregen hebben.

Tja - helaas, nada. We hebben geantwoord dat er niks is binnengekomen, driewerf helaas. Opnieuw 10 dagen wachten?

Eerlijkheidshalve verwacht ik dus een mailellende om te krijgen waar we recht op hebben. Maar goed densnoods bombarderen we ze met mails. Ik heb geduld en bovendien een extreem slecht karakter, wat dat betreft...

Vervelend, Ivo ... Noteer dat de link naar de PDF-versie van Shoot 103+104 meegegeven werd als eerste topic in de Shoot nieuwsbrief van 7 juni (met als titel: "Boudoirfotografie & Het Meetjesland").
    Je mag je dus niet uitschrijven van deze nieuwsbrief als je Shoot digitaal wil blijven ontvangen. Hopelijk was dat niet het geval bij jou?
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Beste baloo,
      Voor zover ik weet heb ik me niet uitgeschreven. De wekelijkse nieuwbrieven krijg ik nog mooi door, die ene net niet.
      E-mail is niet onfeilbaar, ergens een hapering onderweg volstaat.
      Thema's en wekelijkse e-mails stonden aan.
      Enkel de mail van 7/6 ontbreekt, nadien zijn er nog binnen gekomen. We wachten nog even af, op reactie en hopen dat men een nieuwe kan sturen.
      Alvast bedankt voor de reactie - we weten ook dat jullie niet veel kunnen doen.

groeten

Ivo

Comment

Working...
      X